Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä älykääpiö naapuri, joka aloit juuri imuroimaan

Vierailija
15.03.2017 |

Kiitos. Just sain lapset nukkumaan ja heräsivät ydinreaktorilta kuulostavan imurisi ääneen. :) Kuka imuroi tähän aikaan ??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiesi mekastus aikasin aamulla varmaan häiritsee tätä iltaisin imuroivaa naapuria yhtä paljon kun sua häiritsee hänen imurointinsa joten 50-50. Älä valita vaan muuta korpeen jos sun mielestä ihmiset ei sais siivota asuntoaan iltaisin. Monet tekee iltaisin iha samoja asioita kun päivälläkin. Kaikki ei mee nukkumaan ysiltä illalla bumtsibumin ja saunan jälkeen. 

Vierailija
42/44 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi. Meidän alakerran kakarat huutaa aamusta iltaan. Nukkumaan menevät sentään 21, niin saan olla 1,5 h rauhassa ennen kun käyn nukkumaan. Kieltämättä olisi siistiä imuroida ja romeltaa tunti tai pari- eli maksaa takaisin. Mutta sen sijaan nautin nyt hiljaisuudesta 😀.

Mua ottais varmasti niin paljon päähän että just silloin ysin jälkeen mulla olis sopiva aika imuroida ja vaikka nakutella nauloja seiniin. Sitten kun naapurit tulevat valittamaan sanoisin että minä kuuntelen heidän lasten mölyämistä koko päivän joten kyllä saatte tekin nyt sen verran kestää tai sitten voitte opettaa pennut tavoille niin ollaan kaikki tyytyväisiä ja hiljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just imuroin :D Meidän naapuri et taida olla, vai nukutatko sä sitä 11-vuotiasta vielä? 

Vierailija
44/44 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-totta tuokin. Mutta ihanaa. Nyt ei kuulu kiljuminen, ulvonta ja parku. Tänään olimme lasten kanssa ruokapöydässä ja kersat kiljuivat ilmeisesti kilpaa. Tosi upeeta 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme