Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen välin hikoaa ja lemuaa :(

Vierailija
15.03.2017 |

Mulla ei ole edes mitenkään isot rinnat (D-E-kuppi), mutta loppupäivästä rintojen väli tuntuu ihottavan nihkeältä ja tuntuu, että sinne kertyy jotain haiskahtavaa nöyhtää.
Mitä olette kokeilleet tähän?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä just luin?! Käytkö päivittäin pesulla? Mitkä hirveet lollot sul on?

Vierailija
22/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperirullan hylsy väliin pitämään rinnat erillään.

Mulla pitäsi olla Kaukaan paperitehtaan paperitela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet vartalopuuteria tai talkkia ennen liivien pukemista? Se lopetti minun ongelmani.

Ihottuma lähtee kortisonivoiteella, ellei ole hiivaa. Kaikki mainitut ongelmat ovat tuttuja, J-kupilla tissivako ja -aluset on vaan pidettävä kuivina (siitä se ihottumakin tulee, hautumisesta).

Vierailija
24/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on kaikenlaisia allergioita ja isohkot  ryntäät, niin hän käyttää ohutta aluspaitaa rintaliivien alla, kokeilin kerran kun oli olkapäät kipeinä, niin auttoi siihenkin vaivaan kun, olkaimet painoivat arkoja olkapäitä.

Vierailija
25/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen voi pyyhkäistä vielä käsidesillä. Sinkkivoidetta käytän välillä.

Ja kesällä laitan joskus dödöä rintojen alle. (rexona maximum protection...ei ärsytä herkkää ihoa.)

Vierailija
26/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki toimii minullakin oikein hyvin, koska pitää ihon kuivana. Ja Sibicortilla saa tosiaan mahdollisen hiivan tapettua.

Vierailija
27/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rintojen alle ja väliin deodoranttia.

Vierailija
28/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesillä, kun pyyhkäisee, niin lemu on tiessään. Ei tarvitse edes kantaa mukana, kun sitä on jokapaikassa tyrkyllä.

Vierailija
29/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosia samasta ongelmasta ja iho hautui niin, että rintojen alle ja taipeisiin tuli punoittavaa hiivalta haisevaa ihottumaa, vaikka mitä olisi tehnyt. Sitten tajusin kokeilla Linolan suojaavaa balsamia. Pieni määrä rintojen alle/väliin suihkun jälkeen riitti poistamaan koko ongelman kahdessa päivässä. Eikä ole takaisin tullut.

Ennen Linolaa kokeilin sibicortit, sienivoiteet, talkit ja mitä ikinä kuvitella saattaa enkä saanut apua. Kannattaa kokeilla, suosittelen todella.

Vierailija
30/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos sulla on tuo suluissa lukenut D-E-kuppi niin onhan ne sitten isot tissit o.O 

mulla on D-kupin rinnat ja koen ne isoina. 

Tissiväli hikoaa mulla jos oon koko päivän rintaliivit päällä joten pyrin ottamaan ne kotona aina pois. 

Vierailija
31/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi varmasti olla mitä tahansa sinkkivoidetta. Ei ollut siis tarkoitus mainostaa tuota Ainua...

T.nro 1

Mulla ainakin sinkkivoide kuivattaa ihon ihan hilseelle asti. Saattaa parikin päivää kutittaa voiteen laiton jälkeen, vaikka tosin auttaa alkuperäiseen ongelmaan. Olen käyttänyt kortisonivoidetta, se ei kuivata, mutta sitä ei kai saisi käyttää jatkuvasti.

Vierailija
32/32 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tuo Ainu ainakaan kuivata. Ehkä siinä on niin rasvainen pohja. Ja tissinalusissa on nikn paljon tali- ja hikirauhasia, että kumoaa kuivattavan vaikutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä