Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa, että ilman meikkiä ruma mutta meikanneena "kaunis" nainen haukkuu miehiä rumiksi

Vierailija
15.03.2017 |

Näitä naisia on paljon. Valitettavasti.

Miten harhainen naisen pitää olla että hän ei tajua olevansa itsekin ruma ilman meikkiä eikä se meikki ole luonnollinen ulkonäkö.

Nämä sanaiset naiset sitten haukkuvat meikkaamattomia miehiä rumiksi.

Totuus on että jos yksikään nainen ei meikkaisi täällä olisi aivan yhtä paljon rumia naisia kuin on miehiä.

Älkää naiset haukkuko miesten kasvoja jos itse peitätte omanne meikin alle.

Jos on pakko haukkua tulkaa mieluummin silloin haukkumaan, kun teillä ei ole meikkiä kasvoilla.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni ihminen on ruma jos kulkee kuin puliukko. Ehkä sillä rumuudella monesti viitataan ihan siihen ettei pidä itsestään huolta. Ei ulkopuolinen ihminen osaa ajatella että kyllä tuostakin saisi hyvännäköisen jos se siistisiä ulkoasunsa.

Vierailija
22/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kukaan muu hauku, kun sä itte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni ihminen on ruma jos kulkee kuin puliukko. Ehkä sillä rumuudella monesti viitataan ihan siihen ettei pidä itsestään huolta. Ei ulkopuolinen ihminen osaa ajatella että kyllä tuostakin saisi hyvännäköisen jos se siistisiä ulkoasunsa.

Itse osaan kyllä ajatella, mut jokainen muutoshan on lähdettävä itsestä.

Vierailija
24/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on miehillekin luvallista meikata. Että meikkivoidetta vaan naamaan. Meikkikin voi olla luonnollisen näköistä, ei ole pakko tehdä talomaalilla.

Hyvinpä kiersit pointin. Ei aloituksen pointti ollut kuka voi meikata ja kuka ei vaan millä tavalla pakkelinaamaiset naiset haukkuvat miehiä rumiksi.

Jos nainen on kaunis niin hän on sitä ilman meikkiäkin. Ette te edes meikkaisi ellei se toisi muutosta piirteisiinne.

Ja sinä vielä väitöt ettei meikillä voi muuttaa piitärteitä. Kyllä voi ja hyvinkin radikaalisti. Googleta contouring ja tule sitten väittämään ettei meikki muuta piirteitä.

Se ei poista sitä seikkaa, että kyllä sinä ErkkiPetteri voit myös meikata ja käyttää contouringia ihan niin paljon kuin sielu sietää, jos noin ahdistaa :D itse en käytä contouria, joten puhuin ihan siitä arkimeikistä (siksi luonnollinen meikki vilahti tekstissäni). Itse käytän ihan vaan mineraalipuuteria, ripsiväriä ja kulmakynää. Onnekseni toki piirteeni ovat kivat, mutta niin on monilla miehilläkin. Mulla esimerkiksi on tosi pitkät ja kaartuvat ripset, mutta ne ovat melko vaaleat. Näin siis auttaa se meikki, kyllä se miehelläkin voi parit näpyt piiloon laittaa.

Drag artistien kaltainen kasvojen uudelleen muotoilu onkin jo sitten ihan eri asia.

Mistä muuten moinen aggressio? En minä ole mikään vihollinen, enkä koskaan ole haukkunut miehiä rumiksi tai ollut ylimielinen heidän suhteensa. Sen sijaanhan sinä täällä haukut ja pilkkaat ihmisiä.

Olen muuten nainen ja käytän itsekin meikkiä. En todellakaan pidä itseäni kaunottarena ja sen takia meikkaankin että peilikuva miellyttäisi.

Enkä minä väittänyt että juuri Sinä olet kusipää. Otin vain esille sen että jotkut naiset kuvittelevat olevansa kaunottaria koska heillä on meikit naamallaan ja kuvittelevat tämän jälkeen voivansa haukkua miehiä rumiksi olematta itse naurettavia.

Ap

Vierailija
25/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaatkin haukkuu köyhiä vaikka eivät itsekkään olisi mitään ilman rahojaan.

Mutta rikkaat OVAT rikkaita, naisilla on vain meikkinaamari ruman naaman päällä. 

Vierailija
26/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti rumasta naisesta saa kaunista meikilläkään.

Vierailija
27/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on oikeasti ruma tai mitä jos on rumakaunis? Täytyykö olla kaunis ja entä jos siihen ei koskaan pysty, meikilläkään?

Vierailija
28/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei sivusta seurattuna halua kaunista naista suhteeseen.

Vierailija
29/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ja olen silti kaunis. Meikillä vieläkin kauniimpi. Moni mies näyttäisi myös paremmalta jos käyttäisivät esim. meikkivoidetta ja varjostuksia.

Ja moni meikkaava nainen näyttäisi paremmalta, jos ei käyttäisi varjostuksia.

Jos käyttää täydellisesti peittävää meikkivoidetta ja peitevoidetta, on pakko tehdä varjostukset, sillä muuten kasvot näyttäisivät litteiltä.

Mitä varten kukaan käyttää täydellisesti peittävää meikkivoidetta ja peitevoidetta? Mitä sillä peitetään ellei rumuutta?

Vierailija
31/45 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on miehillekin luvallista meikata. Että meikkivoidetta vaan naamaan. Meikkikin voi olla luonnollisen näköistä, ei ole pakko tehdä talomaalilla.

Hyvinpä kiersit pointin. Ei aloituksen pointti ollut kuka voi meikata ja kuka ei vaan millä tavalla pakkelinaamaiset naiset haukkuvat miehiä rumiksi.

Jos nainen on kaunis niin hän on sitä ilman meikkiäkin. Ette te edes meikkaisi ellei se toisi muutosta piirteisiinne.

Ja sinä vielä väitöt ettei meikillä voi muuttaa piitärteitä. Kyllä voi ja hyvinkin radikaalisti. Googleta contouring ja tule sitten väittämään ettei meikki muuta piirteitä.

Naisena sanon, että taitava meikkaaja pystyy kyllä meikkaamaan "rumista" kasvoista perusnätit käyttäen varjostuksia ja illuusiokikkoja.

Huono meikkaaja taas pystyy meikillä jopa pilaamaan luonnonkauniit kasvot lähes rumiksi käyttämällä liian vahvoja meikkejä ja meikkikerroksia sekä tehden varjostukset vääriin paikkoihin.

Kaikkien kasvot ovat siis muokattsvissa meikillä suuntaan ja toiseen.

Vierailija
32/45 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten harhainen naisen pitää olla että hän ei tajua olevansa itsekin ruma ilman meikkiä eikä se meikki ole luonnollinen ulkonäkö.

Totuus on että jos yksikään nainen ei meikkaisi täällä olisi aivan yhtä paljon rumia naisia kuin on miehiä.

Jos on pakko haukkua tulkaa mieluummin silloin haukkumaan, kun teillä ei ole meikkiä kasvoilla.

Merkittävä syy myös miksi naisilla on enemmän vientiä kun miehillä. Meikit pelastaa ruman naaman naisella mutta entäpä miehellä? Mies joutuu pärjäämään sillä mitä on syntymästään saanut

Vitut!

Kuka teiltä kieltää meikkaamasta? Niin, oma herkkä maskuliinisuutenne. Ja tietysti myös ihonhoito on kiellettyä koska se ois "homoa". Nii-in, on se kurja kun pitää sillä pärjätä mitä on syntymässä annettu TT_TT

Vierailija
33/45 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nainen tai mies sen kauniimmaksi muutu meikattuna; hän vain saattaa NÄYTTÄÄ kauniimmalta.

Vierailija
34/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset , siis jotkut , ovat kyllä ihme porukkaa. Ensin ei hyväksytä omaa naamaa kun se on ruma. Sitten laitetaan meikkikerros se peittämään. Sitten kuvitellaan olevansa rumien miesten yläpuolella muka jotain kaunottaria ja haukutaan kuinka miehet ovat niin rumia.

Miksi?

Sinä osuit naulan kantaan.

Naiset laittavat paljon meikkiä, laitattavat hiuksiaan (värjäävät, laittavat pidennyksiä, leikkauttavat jne) laitattavat kynsiään, laitattavat varpaitaan ja jopa erittäin moni nainen nykyään menee laitattamaan hampaansa Hollywood hampaiksi.

Sitten laitetaan puoli kiloa koruja ja ostetaan pankkitili tyhjäksi vaatteilla. 

Mutta sitten puhutaan siitä että naisilla on ulkonäköpaineita ja luonnollinen on paras. Lopulta haukutaan miehet kun ne ei näytä komeilta.

Vierailija
35/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka nainen on sun silmissä ruma, hän ei välttämättä ole sitä  vieressäsi seisovan miehen mielestä. Musta on ihan naurettavaa että sä et tätä asiaa tajua.

Vierailija
36/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki ei voi olla luonnollinen. 

Vierailija
37/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikka nainen on sun silmissä ruma, hän ei välttämättä ole sitä  vieressäsi seisovan miehen mielestä. Musta on ihan naurettavaa että sä et tätä asiaa tajua.

Suurin osa ihmisistä on rumia. Oli ne miehiä tai naisia.

Vierailija
38/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele itse meikkaamaan rumahinen!

Onko rumaihminen eri lajia kuin kaunisihminen? Entäs tavisihminen, onko erillinen laji vai kuuluuko rumaihmisen lajiin?

Vierailija
39/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä syy myös miksi naisilla on enemmän vientiä kun miehillä. Meikit pelastaa ruman naaman naisella mutta entäpä miehellä? Mies joutuu pärjäämään sillä mitä on syntymästään saanut

Sillä ei ole mitään merkitystä.

Naisilla on enemmän vientiä koska miehet on halukkaampia parisuhteisiin ja PALJON halukkaampia seksiin kuin naiset.

Miesten vaatimustaso kumpaankin on huomattavasti naisia matalampi. Seksiin monilla miehillä ei ole muuta vaatimusta kuin että toinen on nainen. 

Vierailija
40/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, relaa ees

voitko hetkiseks jättää sun tietokonees?

Hei, relaa ees

Ou jees, sua rakastan, Nörttismurffi

Hei, relaa ees

voitko hetkiseks jättää sun tietokonees?

Hei, relaa ees

Ou jees, sua rakastan, Nörttismurffi

Relaa ees, hei hei

On taivas sees

Hei tule tanssimaan

mun kanssa kahdestaan

Sun hauskat juttusi huvittaa mua

Sä diggaat romppuas, formatoit korppuas

Silti Välkky, mä rakastan sua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme