Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa, että ilman meikkiä ruma mutta meikanneena "kaunis" nainen haukkuu miehiä rumiksi

Vierailija
15.03.2017 |

Näitä naisia on paljon. Valitettavasti.

Miten harhainen naisen pitää olla että hän ei tajua olevansa itsekin ruma ilman meikkiä eikä se meikki ole luonnollinen ulkonäkö.

Nämä sanaiset naiset sitten haukkuvat meikkaamattomia miehiä rumiksi.

Totuus on että jos yksikään nainen ei meikkaisi täällä olisi aivan yhtä paljon rumia naisia kuin on miehiä.

Älkää naiset haukkuko miesten kasvoja jos itse peitätte omanne meikin alle.

Jos on pakko haukkua tulkaa mieluummin silloin haukkumaan, kun teillä ei ole meikkiä kasvoilla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei sen meikin taakse voi kasvojaan "piilottaa" eikä meikillä voi muuttaa kasvonpiirteitä. Meikillä vain korostetaan ja häivytetään kasvojen eri puolia. Eivät naiset meikatessaan rakenna itselleen uusia kasvoja tai piilota niitä, vaan korostavat parhaita puoliaan ja piilottelevat esim. näppylät ja finnit. Uutta ulkonäköä ei meikillä saa ja harva meikittä ruma nainen muuttuu meikilläkään kaunottareksi.

No haista nyt halivilivoo! Kyllä näitä julkkisesimerkkejä on nähty kun ilman meikkiä kuvissa heitä ei melkeimpä tunnista samaksi ihmiseksi.

No syy on yksinkertainen. Luonnollinen meikkaamaton nainen on niin harvinainen tuolla kadulla, että sitä meikattua on alettu pitää luonnollisena. Eli siinä vaiheessa kun se meikattu on ”normaali” on menty metsään.

Totuus kuitenkin on se, ettei meikeillä pysty kuin korostamaan sitä pohjaa eli meikkaamatonta naamaa. Rumasta meikatusta ei tule kaunista eikä kauniista meikatusta rumaa meikkaamattomana. Naama on meikkaamattomana vaan haaleamman näköinen ilman värivoiteita, ripsaria ja huulipunia jne.

Jos mies itse sortuu luulemaan, että meikattu nainen näyttää tismalleen samalta myös meikkaamattomana. Pitää syyttää itseään.

Vierailija
42/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin korkokengät. Tiedän että nainen on 10cm jalustalla seisoessaan 10cm pitempi ja niin olisi mieskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on miehillekin luvallista meikata. Että meikkivoidetta vaan naamaan. Meikkikin voi olla luonnollisen näköistä, ei ole pakko tehdä talomaalilla.

Hyvinpä kiersit pointin. Ei aloituksen pointti ollut kuka voi meikata ja kuka ei vaan millä tavalla pakkelinaamaiset naiset haukkuvat miehiä rumiksi.

Jos nainen on kaunis niin hän on sitä ilman meikkiäkin. Ette te edes meikkaisi ellei se toisi muutosta piirteisiinne.

Ja sinä vielä väitöt ettei meikillä voi muuttaa piitärteitä. Kyllä voi ja hyvinkin radikaalisti. Googleta contouring ja tule sitten väittämään ettei meikki muuta piirteitä.

Se ei poista sitä seikkaa, että kyllä sinä ErkkiPetteri voit myös meikata ja käyttää contouringia ihan niin paljon kuin sielu sietää, jos noin ahdistaa :D itse en käytä contouria, joten puhuin ihan siitä arkimeikistä (siksi luonnollinen meikki vilahti tekstissäni). Itse käytän ihan vaan mineraalipuuteria, ripsiväriä ja kulmakynää. Onnekseni toki piirteeni ovat kivat, mutta niin on monilla miehilläkin. Mulla esimerkiksi on tosi pitkät ja kaartuvat ripset, mutta ne ovat melko vaaleat. Näin siis auttaa se meikki, kyllä se miehelläkin voi parit näpyt piiloon laittaa.

Drag artistien kaltainen kasvojen uudelleen muotoilu onkin jo sitten ihan eri asia.

Mistä muuten moinen aggressio? En minä ole mikään vihollinen, enkä koskaan ole haukkunut miehiä rumiksi tai ollut ylimielinen heidän suhteensa. Sen sijaanhan sinä täällä haukut ja pilkkaat ihmisiä.

Olen muuten nainen ja käytän itsekin meikkiä. En todellakaan pidä itseäni kaunottarena ja sen takia meikkaankin että peilikuva miellyttäisi.

Enkä minä väittänyt että juuri Sinä olet kusipää. Otin vain esille sen että jotkut naiset kuvittelevat olevansa kaunottaria koska heillä on meikit naamallaan ja kuvittelevat tämän jälkeen voivansa haukkua miehiä rumiksi olematta itse naurettavia.

Ap

No niin tämähän meneekin tälle kateusosastolle näemmä. Onkohan niin, ettet ap saa nyt itse miehiltä tarpeeksi huomiota ja katkeruudessasi tulet tänne avautumaan. Kaikki muut naiset ovat mielestäsi todellisuudessa rumia ilman meikkiä joten se tasaa sinun kauneuskäsitykset eli ne kauniit naiset onkin kauniita vaan meikkien ansiosta. Joten sinäkin olet oikeasti tosi kaunis kun verrattais kaikkia ilman meikkiä.

Sori ap ei tuu onnistumaan vaikka siitä unelmoitkin. Meikit ei tee kauniiksi. Mitä enemmän pakkelia niin rumemmaksi tulee. Kasvonpiirteitä ei pysty meikeillä muuttamaan.

Yritä nyt hyväksyä se tosiasia niin eläisit onnellisempaa elämää eikä sun tarttis kärsiä jäätävästä kateudesta turhaan.

Vierailija
44/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköasiat ovat hyvin vahvasti makuasioita. Joillekin jotkut piirteet ovat turn-off, kun taas toiselle ne ovat just sitä mistä tykkää. On tärkeää, että oma kumppani miellyttää omaa silmää, mutta on myös tärkeää ymmärtää, että kukaan ei voi miellyttää kaikkien silmää. Siispä ihmisten haukkuminen rumaksi jne. on vain epäkypsää, tökeröä ja huonoa käytöstä, varsinki aikuiselta ihmiseltä.

Meikkaaminen on yllättävän vaikeaa. Jotta sillä onnistuu muuttamaan omia piirteitään ja saamaan aikaiseksi hyvän lopputuloksen pitää oikeasti olla taitava ja oikeat tuotteet käytössä. Lähes koko ikäni meikanneena naisena, epäonnistun yhä aina välillä meikissäni ja huomaan, että kasvot näyttävät paremmilta kun olen ottanut meikin pois. Esim. jotkut meikkivoiteet levittyvät kasvoille ihan kummallisesti, tekevät kasvot laikukkaiksi ja kertyvät pieniinkin juonteisiin. Eli ei se meikki ole mikään taikakeino, jolla kasvoista pystyy tekemään jotain aivan muuta- paitsi jos nyt sattuu olemaan pro-maskeeraaja.

Vierailija
45/45 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön arvostelu kertoo aina ihmisestä muutenkin ihan tarpeeksi, ei sitä kukaan järkevä ihminen tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi