Naiset, ahdistaako teitä, jos miespuolinen gynekologi katsoo paljasta alapäätänne?
Ahdistaisiko se yhtä paljon, jos tietäisitte kyseisen miehen olevan umpihomo?
Kommentit (27)
On se minusta vähän kiusallista, mutta ei niin paljon että olisi minulle ongelma. Tähän mennessä olen kohdannut vain asiallisia lääkäreitä, ja jos on gynekologi niin eipä meikäläisen alapää ole ensimmäinen tai ainoa jonka lekuri näkee...
Valitsen mieluummin naisen, koska kaikki kokeilemani miesgynekologit on olleet aivan surkeita työssään. Inhottavia kirjaviisastelijoita. Yksikin vanha läski alkoi narista, ettei tutkimustulokset todista että minipillereistä voisi tulla mielialaongelmia. No sopisi itse kokeilla omien hormoniensa peukalointia ja miltä tuntuu kun on neljä kuukautta vuotanut joka päivä verta, ennen kuin alkaa julistamaan. Toisekseen isokätisiltä miehiltä pitäisi kokonaan kieltää hammaslääkärin kuin gynekologin ammatit, inhottavaa kun ronkitaan isoilla kourilla. Nyt olen raskaana ja toivon kovasti, ettei synnytykseen satu joku inhottava kylmäkiskoinen mieslääkäri joka ronkkii paikat kuin olisi auton konepellin alla. YÄK! En tajua, miksi kukaan mies haluaa leikkiä "asiantuntijaa" asiassa, josta ei ole mitään omakohtaista ymmärrystä ja kokemusta.
Ei, mutta kyllä se ahdistaisi, jos lääkäri ei näkisi, mitä tutkii. Silmät kiinni vaan kopeloisi menemään.
Enpä tiedä miten tuohon oikein vastata.
Itse kun olen aina valinnut gynekologiksi naisen.
Jos minulla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta valita, en varmasti olisi halunnut ja tykännyt siitä, että paikkojani katselee ja sorkkii joku mies.
Hrrrrrrhh! Tulee ihan kylmät väreet sellaista edes ajatellessa.
Ei ahdista, oli lääkärin sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen mikä hyvänsä. Tosiasiassa ei edes kiinnosta, onko lääkäri hetero vai ei.
Viimeksi oli naistentautien poliklinikalla nuori erikoistuva mieslääkäri enkä ymmärtänyt ahdistua.
Oma gynekologi yksityisellä on nainen mutta yhtä hyvin voisi olla mieskin.
Ei ahdista, olipa minulla jopa synnytyksessä mieskätilö. Ja varsinkin siinä tilanteessa keskityin kyllä ihan johonkin muuhun kuin miettimään mitä sukupuolta se henkilö siellä jalkopäässä on.
Ainoa kerta joka on jäänyt mieleen, kun uudessa kaupungissa varasin ekaa kertaa yksityisellä gyneaikaa. Yksi vaihtoehdoista oli Igor, 50-v ylipainoinen mies. Hänellä olisi ollut ensimmäisenä vapaita aikoja. Mutta mieluummin odotin pari viikkoa että sain toisen gynen. Ja tässäkin se suurin ongelma taisi olla etunimi. Oli myös eka kerta kun lääkärin nimi oli kynnyskysymys
Ahdistaa. En ole ollut ja käyn yksityisellä missä voi itse valita.