Naiset, ahdistaako teitä, jos miespuolinen gynekologi katsoo paljasta alapäätänne?
Ahdistaisiko se yhtä paljon, jos tietäisitte kyseisen miehen olevan umpihomo?
Kommentit (27)
Ne on nähnyt niin monta alapäätä että ei ahdista :D Tuskimpa se minun alapäätäni jää mietiskelemään päivän jälkeen.
Enpä tiedä, käyn aina yksityisellä ja valitsen tutun naisgynen joka kerralla. Nainen sen takia että hänellä on myös omakohtaisia kokemuksia toosan toiminnasta.
No ei haittaa. Varasin juuri ajan miesgynelle. Uskon, että on nähnyt niin paljon naisten alapäitä, että tuskin ajattelee mitään. En minäkään ajattele mitään jos laitan miehelle katetrin, sekin kuuluu työnkuvaani joten suhtaudun siihen kuten muihinkin työtehtäviin.
Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.
Eikun innostaa vaan.
t. vanhapiika
En ahdistu, mutta en kuitenkaan halua miesgynelle. Aina olen valinnut naisen, tosin en mitenkään aktiivisesti gynellä käy, olisinko kolme kertaa eläissäni käynyt + raskauden ajan tarkastukset neuvolalääkärillä.
kyllä ahdistaa, siksi en suostukaan riisumaan pikkuhousuja jos mies gynska
Ahdistaa, käskisin sen laittaa mustat lasit päähän, ettei näe.
Kun tuota valintaa ei aina pysty tekemään. Päivystykseen, kun on joskus pakko mennä, niin tutkimukset tekee se joka siellä sattuu olemaan silloin.. Parempi vain tottua siihen, että mieskin saattaa vilkasta.
Ja ei minua ole kyllä ujostuttanut muutenkaan miehen seurassa ilman vaatteita..ihme nolostelua taas.
No yleensä mun kaikki homokaverit puhuu toosasta niin että "hyi vittu pimppi", niin jotenkin en haluais kenenkään homon sinne katselevan jos niin ällöttää. Toisaalta jos joku homo on valinnut gynekologin uran, niin tuskin ajattelee noin. :D Eli voisin mennä miesgynelle, homo tai hetero, ihan sama.
Käyn naisgynekologilla. Olen joskus joutunut miesgynekologille mutta hän on suhtautunut ammattimaisesti eli ei mitään ongelmaa. Voi katsella vaikka kattoa niin ei tarvitse katsoa ihmistä. Jos on ongelma, se on asiakkaan omassa päässä.
Ei ahdista. Gyne tekee työtään. Kyllä ammattilainen on jo vaginoitten katseluun ja tutkimiseen tottunut ja turtunut.
Ei mitään väliä. Voihan se naisgynekin olla lesbo :)
Alansa ammattilainen on ja varmaan sen verran värkkiä nähnyt, että ei omani ole muita hullumman näköinen.
Nainen tai mies, ahdistaa ihan yhtä paljon / vähän. En oikein ymmärrä miten se sukupuoli tässä vaikuttaisi.
Ahdistaa yhtä lailla, olipa mies tai nainen, hetero tai homo. En vain kertakaikkiaan halua että kukaan tuijottaa intiimejä paikkojani. Onneksi sinne ei ole pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Eiköhän tuo noita tuheroita ole nähnyt jo sen verran ettei omani joukosta poikkea. Olen muuten seurustellut miesgynen kanssa. :D
No mites se toimii? Meneekö työ ja vapaa-aika sekaisin?
Entäs miehillä? Kumpi on parempi nais- vai miesurologi? Itse en oikein tiedä.
Kokemusta on sekä mies- että naispuolisista ja täytyy myöntää, että miespuoliset saavat minulta korkeammat pisteet. Naiset ovat monesti paljon kovakouraisempia.
Ahdistaa naiset ja miehet. En tykkää mistään tutkimuksista ja operaatiosta, joita en itse näe. Niin kuin hammaslääkäristä ja gynestä. Helpottaisi, jos olisi peili tai videokuva, josta nähdä mitä tapahtuu.
Ei ahdista. Eiköhän tuo noita tuheroita ole nähnyt jo sen verran ettei omani joukosta poikkea. Olen muuten seurustellut miesgynen kanssa. :D