Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
Vierailija kirjoitti:
Hitsit että toi Juuso näyttää tosi tutulta. Sen on pakko muistuttaa jotakuta, jota en vaan millään saa päähäni.
Mun mielestä Juuso (ja Ville) näyttää ihan 2006 voittaja Sannilta. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsit että toi Juuso näyttää tosi tutulta. Sen on pakko muistuttaa jotakuta, jota en vaan millään saa päähäni.
Suomen huippiksen eka kausi tuli kyllä v. 2008 ja kilpailua ei koskaan ole voittanut Sanni-niminen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen huippiksen eka kausi tuli kyllä v. 2008 ja kilpailua ei koskaan ole voittanut Sanni-niminen henkilö.
No voi anteeksi, Mallikoulun voittaja Sanni Salmiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi anteeksi, Mallikoulun voittaja Sanni Salmiselta.
Kaikki ei oo katsonut Mallikoulua, joten ei ehkä käy mielessä, että huippiskeskustelussa mainitut oudot nimet onkin eri formaatista tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi kattoo jälkeenpäin??:)
Ruudusta.
Päättelijä kirjoitti:
Voittaakohan Sofia, koska hänen instagramin biossa lukee Finland's next top model 2017 ja muilla kilpailijoilla tossa lukee että contestant? :D pikku spoilaus jos se nyt voittaakin...
Totta. Niin onkin. En olis muuten tiennyt, kun en ole heidän Instagram-kuvia katellut. Vi ses...olen kyllä vähän ihmeissäni, kun onko Sofia nollakokoa lainkaan, lanteista siis. Tyssääkö siihen heti ulkomailla. Vilja sen sijaan on kuin pajunvirpi.
Käyttäjä226 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä226 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä Robertista tule ylimieliset vibat.. jotenkin semmoinen hemmoteltu, aina kehuttu kiiltokuvapoika, joka ei kestä kritiikkiä.. Robertin ilmeet tuomariarvioinneissa menee niin, että kun tulee kritiikkiä, niin kasvot menee tummanpuhuviksi ja vihaisiksi, sitten kun kehutaan, niin kasvoille ilmestyy sädehtivä "olen paras" hymy.. Robert myös kommentoi kriittisesti muiden kilpailijoiden suorituksia, eikä vaikuta aidosti olevan ikinä iloinen toisten puolesta. Erityisesti tuntuu hekumallisesti odottavan aina haastetehtävän voittoa, ja sitten naama menee nurin, kun ei voitakaan.
Muista aina: Se mikä ärsyttää sinua toisessa, kertoo sinusta itsestäsi!
Ei tule Robertista ylimielistä vaikutelmaa. Hän on nuori, herkkä, hieman epävarma ja arka, juuri sellainen, josta tulee hyvä malli. Maailman catwalkit tarvitsevat juuri hänenlaista mallikokelasta, kuninkaanpoika-vaikutelman antavaa nuorta miestä.
Edes miesmallin ei tarvitse olla julli, joka lähtee kotoaan matkustaen ensin postiautolla, jatkaen pikavuorolla, vaihtaen sitten junaan ja pääkaupungissa jättää vesurin, Airam-termarin ja kylmälaukun rautatieaseman säilytykseen. Voi olla maanviljelijä tai metsuri toki. Mutta mallin ei tarvitse olla edes herttainen. Voi olla rikaskin.
Olet oikeassa. Minusta kertoo tosiaan hyvin paljon se, että en pidä ylimielisistä ihmisistä.
Se ei mene tuolla tavalla, kuten kirjoitat. Jos sinua jossakussa ä r s y t t ä ä ylimielisyys, se sama on sinussa. Teorian nimi on Analyyttinen trilogia, muistaakseni Norberto Keppe oli teorian takana. Kun itse mietin ao teoriaa, näin paljon, todella paljon itsessäni sellaista, joka vain ärsytti minua jossakussa ihmisessä. Ja olin aika hiljaa kymmenkunta vuotta, enemmänkin.
Ei toi teoria päde ihan kaikkeen mahdolliseen. On joitain piirteitä, joista suurin osa ihmisistä ei tykkään, kuten ylimielinen olemus, ilkeily tms. Ei se tarkoita, että suurin osa ihmisistä on sellaisia.
Mua alkaa jo vähän risomaan toi Viljan kyttääminen. Mun mielestä se käyttäytyy jo ihan normaalisti ja sen ammekuva oli tosi onnistunut. Huomaa Viljastakin, että sitä tympii kun ihmiset ei näe siinä muuta kuin ujouden ja hokee sitä sisäistä maailmaa...
Tuntuu, että Maryam kehuu kaikkia poikia vain niiden sukupuolen takia. Tulee vähän epämukava olo siitä. Jos olisin itse nuori mies, niin välttelisin tuollaisia kiiluvasilmäisiä naisia :'D Huomasitteko muuten, että poikien huone oli ihan yhtä sotkuinen kuin tyttöjenkin, mutta silti Maryam oli heti kehumassa? Hän arvottaa kuviakin sen perusteella, kuinka seksikäs on.
Vierailija kirjoitti:
Katselen mielummin jennkiversiota, vaikka tuo uus kausi on aika laimee ilman Tyraa. Silti paljon mielekiintoisempi kuin nää suomen harmaat tyttöset ja poikaset.
(No olihan Suvikin ujo 16v likka kun mallikoulun voitti ja kaikki tietää miten kävi, mutta kivempi kattella niitä jenkkien kissatappeluja ja raivoamisia :D)
Itseäni taas miellyttää yli kaiken, ettei ole ainakaan tähän mennessä ollut yhtään käsikirjoitettua eikä muutakaan riitelyä. Inhoa sitä toisten panettelua ja klikkiytymistä draaman tavoittelun takia. Fiksuja ja hyvinkäyttäytyviä nuoria, joita on ilo seurata.
En ole lukenut koko ketjua, koska ketjun alkupäässä oli paljon spoilauksia enkä halua ottaa riskiä, että minulta menee seuraavan jakson yllätys pilalle.
.
Joka tapauksessa ärsyttää tuo Anniina! Ainakin minun katsomaani mennessä todella surkea asenne. Ei kestä kritiikkiä, töykeä kaikkia kohtaan ja sanoo ikäviä asioita suoraan, valitti hiuksista, valitti stailauksesta... Mitä se kuvitteli että tuolla tapahtuu? Kaikki kehuvat, saa unelmahiuksensa ja kuvauksissa poseeraa omissa arkivaatteissaan?
Anniina ei ole myöskään niin paljon mallin näköinen kuin muut kilpailijat eikä yhtä hoikka kuin muut. Maailmalla on paljon parempia mustia malleja.
.
Tuo pääjuontaja ei ole kovin hyvä puhumaan. Kuulostaa pissikseltä, joka yrittää olla dramaattinen. Puhe ei ole luontevaa, vaan huonosti kirjakielen ja puhekielen välistä. Pitää taukoja/painottaa sanoja kummallisissa kohdissa ja kuuntelijan pitää keskittyä että saa selvää.
Tosi kaunis on kyllä, olen hulluna juuri tuolla tavalla eksoottisiin kasvoihin.
Olisi todella kivaa ja huomaavaista, jos nämä Nelosen sarjoja (Huippis, Bätse jne.) Ruutu+:n kautta seuraavat keskustelijat tekisivät oman ketjun näille plussakeskusteluilleen. Olisi mukavaa tulla tänne juttelemaan aina uusimmasta jaksosta sen tultua telkusta, mutta kun saman tien aina joku plussalainen spoilaa seuraavan jakson tapahtumat, niin on kyllä todella ärsyttävää. Niistä tulevista jaksoista voisi keskustella siellä plussaketjuissa, ja juuri teeveestä tulleen jaksot keskustelut näissä omissa ketjuissaan.
Mua ainakin plussalaisena kiinnostaisi myös se, että mitä siellä ei-plussalaisten ketjussa kirjoitellaan, mutta ei nappaa lukea kahta eri ketjua samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa jo vähän risomaan toi Viljan kyttääminen. Mun mielestä se käyttäytyy jo ihan normaalisti ja sen ammekuva oli tosi onnistunut. Huomaa Viljastakin, että sitä tympii kun ihmiset ei näe siinä muuta kuin ujouden ja hokee sitä sisäistä maailmaa...
Tuntuu, että Maryam kehuu kaikkia poikia vain niiden sukupuolen takia. Tulee vähän epämukava olo siitä. Jos olisin itse nuori mies, niin välttelisin tuollaisia kiiluvasilmäisiä naisia :'D Huomasitteko muuten, että poikien huone oli ihan yhtä sotkuinen kuin tyttöjenkin, mutta silti Maryam oli heti kehumassa? Hän arvottaa kuviakin sen perusteella, kuinka seksikäs on.
Maryam on yhtä huono kuin Rita Ora. Sekin tuomaroi henkilökohtaisten mieltymyksien ja kemioiden perusteella, ei ulkonäön. Onneks Tyra tulee takas.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella kivaa ja huomaavaista, jos nämä Nelosen sarjoja (Huippis, Bätse jne.) Ruutu+:n kautta seuraavat keskustelijat tekisivät oman ketjun näille plussakeskusteluilleen. Olisi mukavaa tulla tänne juttelemaan aina uusimmasta jaksosta sen tultua telkusta, mutta kun saman tien aina joku plussalainen spoilaa seuraavan jakson tapahtumat, niin on kyllä todella ärsyttävää. Niistä tulevista jaksoista voisi keskustella siellä plussaketjuissa, ja juuri teeveestä tulleen jaksot keskustelut näissä omissa ketjuissaan.
Tämä ketju on hiirenhiljainen silloin kun varsinaiset jaksot pyörii tv:stä eikä uutta ennakkojaksoa ole vielä ehditty julkistaa (=ei vielä spoilereita).
Veikkaan, että jos olisi kaksi eri ketjua ei-plussalaisille ja plussalaisille, se plussalaisten ketju olisi aktiivinen ja ei-plussalaisten ketjussa vietettäisiin hiljaiseloa, koska ne innokkaimmat ja aktiivisimmat ohjelman fanit seuraa jaksoja todennäköisemmin juuri ennakkoon.
Jep, sehän tuli viime viikollakin huomattua, että tänne ei ilmesty lähes yhtäkään kommenttia aina silloin, kun jakso tulee tv:stä. Pelkät plussalaiset täällä tuntuu olevan aktiivisia ja silloin tällöin harvakseltaan ilmestyy viestejä tv:n tahtiin katsovilta. Itse kuitenkin plussalaisena toivoisin, että spoilaukset kirjoitettaisiin aina selkeällä spoilausvaroituksella tai vaihtoehtoisesti rot13-tylillä, niin kaikilla olisi tasapuoliset oltavat tässä ketjussa. :) t. Ketjun aloittaja
Niitä viestejä ei ilmesty juurikaan sen takia, että tv:n kautta seuraavat eivät halua tulla ketjuun, koska tietävät spoilaantuvansa. Itsekin luen ketjua normaalisti viikon viiveellä juurikin plussalaisten takia.
http://www.iltalehti.fi/muoti/201704102200100428_mu.shtml
Mitäs tykkäätte tästä Kerkosta? Ihan hyvin voisin nähdä myös Juuson, Jerryn ja Robertin Pradan näytöksissä.
Ketä tarkoitat?