Kysy minulta mitä vain
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on unelmiesi nainen?
Ystävällinen, hyvä keskustelemaan, fiksu. Ap
Itse kuulostat unelmien nuorelta mieheltä mutta itselleni noin 20vuotta liian nuorelta- Noh nää on näitä
Vierailija kirjoitti:
Onko Anneli Auer murhaaja?
En tiedä, paha mennä sanomaan. Sanoisin, että on mutta enhän minä sitä oikeasti voi tietää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lempileffa ja -kirja?
Matrix lienee lempielokuva, kirjasta vaikea sanoa. Saako olla tietokirja? Jos saa niin Hawkingin Ajan Lyhyt Historia teki minuun ison vaikutuksen teininä. No, nuorempana teininä kuin mitä olen nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mp pakolaiset?
Lähtökohtaisesti neutraali, mutta rikoksiin syyllistyneet turvapaikanhakijat tulisi palauttaa välittömästi ja turvapaikka automaattisesti evätä. Tämä ei heikennä rikoksiin syyllistymättömien turvapaikanhakijoiden asemaa, mutta ehkäisisi mahdollisesti rikollisuutta.
Migrin nykyinen linja turvapaikkapäätöksissä on mielestäni hyvä. Valitusoikeutta voisi ehkä hieman rajoittaa, koska oikeusistuimien kapasiteetti valitusten käsittelyyn ei ole riittävä. Sen sijaan voisi olla vaikka mahdollisuus vaatia migriltä uusintakäsittelyä.
Omana lähtökohtana tässä on se, että kun lakien mukaan mennään niin asiat sujuvat parhaiten.
Kieliopintoihin, MT-palveluihin ja kotoutumiseen tulee kiinnittää huomiota. Vakavasti syrjäytyneet ovat turvallisuusriski taustasta riippumatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla neuvoja uupuneelle yliopisto-opiskelijalle, joka tekee kandia ja huomaa opiskelumotivaationsa heikentyneen?
Pyrkisin miettimään mikä sai alun perin hakeutumaan alalle. Mikä alassasi kiinnostaa? Ap
Alassani kiinnostaa moni asia, mutta haluaisin sivuaineen ja lisäksi jatkokouluttautua eri tiedekunnassa. Epäselvissä tilanteissa opintoneuvoja vetoaa henkilöstövähennyksiä. En tiedä, mitä tekisin. Tilanne on uuvuttava.
Miksi kukaan ei kiinnosta?
ei mies, ei nainen.
Vaikka olen avoin molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei kiinnosta?
ei mies, ei nainen.
Vaikka olen avoin molempiin suuntiin.
En tiedä, itsellä samoja tuntoja. Ap
Lempileffa ja -kirja?