Kysy minulta mitä vain
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vaatteet laittaisin huomenna yliopistolle?
Sininen kauluspaita ja ruskeat housut. Ei sillä että tätä minulta kannattaa kysyä, en omaa tyylitajua lainkaan. Ap
En harmikseni omista kumpaakaan näistä. Keksisitkö jotain muuta?
Neule ja farkut, AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä huulipunaa suosittelisit?
Näin miehenä ei ole tullut huulipunaa käytettyä, mutta siskoni pitää kovasti MACin huulipunista. Kokeilisin niitä jos tarvitsisin huulipunan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lintu, mikä lintu olisit?
Olisi mielenkiintoista olla kolibri, ne ovat niin ketteriä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Jäi välistä, anteeksi. Ihan hyvää kuuluu, huomenna edessä biologian YO. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ei ole tullut huulipunaa käytettyä, mutta siskoni pitää kovasti MACin huulipunista. Kokeilisin niitä jos tarvitsisin huulipunan. Ap
Mäkin pidän niistä. Mikä sävy olisi mielestäni hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Jäi välistä, anteeksi. Ihan hyvää kuuluu, huomenna edessä biologian YO. Ap
Oi hurjasti tsemppiä huomiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihosi sävy kylmä vai lämmin? Kylmälle iholle sävy Sequin ja lämpimälle sävy Cherish. Ap
Komea miehekäs mies tuijotti minua hymyillen aamulla metrossa. Menin ihan lukkoon ja rupesin tuijottamaan lattiaa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on poliittinen kantasi?
Hyvä kysymys. En tunnustaudu minkään puolueen kannattajaksi. Talouspoliittisesti olen lienee keskustaa/maltillinen (tarkoittaen oikeiston ja vasemmiston välissä, ei puoluetta), arvokysymyksissä olen suhteellisen liberaali.
Vierailija kirjoitti:
Onko 24v. mielestäsi jo aikuinen tai ikäloppu?
Aikuinen on, ikäloppu ei todellakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihosi sävy kylmä vai lämmin? Kylmälle iholle sävy Sequin ja lämpimälle sävy Cherish. Ap
Ihoni on hyvin kylmänvaalea ja pinkkipohjainen, silmät siniset:) Haluaisin jonkin kivan pinkahtavan tai nuden arkisävyn. Tuo Sequin näyttää kyllä ihan nätiltä!
Mihin ammattiin haluaisit?
Oletko hyvä kielissä?
Oletko musikaalinen?
Vierailija kirjoitti:
Komea miehekäs mies tuijotti minua hymyillen aamulla metrossa. Menin ihan lukkoon ja rupesin tuijottamaan lattiaa. Miksi?
Jonkinlainen miehestä johtuva tunnereaktio. En tiedä mistä johtuu, joku evoluutiopsykologinen syy lienee takana. Ap
Mitä mieltä olet siitä että olen 160cm nainen ja aion ruveta rekkakuskiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ammattiin haluaisit?
Oletko hyvä kielissä?
Oletko musikaalinen?
En tiedä vielä ammattia tarkemmin, menen varmaan ensin yliopistoon. Saa nähdä mitä keksin, kovasti tässä selaan Opintopolkua ja koetan miettiä mitä haluaisin. Tekniikka tai kauppatieteet varmaan. Eli minusta tulisi ekonomi tai insinööri. Moni on suositellut minulle tekniikkaa.
Olen melko hyvä kielissä mutta en mikään kielinero. Enkusta kirjoitin E:n ja ruotsista M:n.
En ole musikaalinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä että olen 160cm nainen ja aion ruveta rekkakuskiksi?
Tosi hieno juttu että tiedät mitä haluat tehdä työksesi. Itsekin mietin joskus puolivakavasti rekkakuskin ammattia yläasteella. Ap
veikkaan ihan hatusta että 58