Kysy minulta mitä vain
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea miehekäs mies tuijotti minua hymyillen aamulla metrossa. Menin ihan lukkoon ja rupesin tuijottamaan lattiaa. Miksi?
Jonkinlainen miehestä johtuva tunnereaktio. En tiedä mistä johtuu, joku evoluutiopsykologinen syy lienee takana. Ap
Et varmasti ole vasta 19 kun noin kypsästi vastailet! Joo tunnereaktiosta menin lukkoon. jospa huomenna tunteet loksahtais paremmin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut rakastunut?
En ole oikeastaan koskaan ollut rakastunut, en tiedä miksi, niin ei vain ole käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea miehekäs mies tuijotti minua hymyillen aamulla metrossa. Menin ihan lukkoon ja rupesin tuijottamaan lattiaa. Miksi?
Jonkinlainen miehestä johtuva tunnereaktio. En tiedä mistä johtuu, joku evoluutiopsykologinen syy lienee takana. Ap
Et varmasti ole vasta 19 kun noin kypsästi vastailet! Joo tunnereaktiosta menin lukkoon. jospa huomenna tunteet loksahtais paremmin sitten.
Mielestäni aliarvioit 19-vuotiaita. Suurin osa meistä on ihan järkiporukkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut rakastunut?
En ole oikeastaan koskaan ollut rakastunut, en tiedä miksi, niin ei vain ole käynyt. Ap
En minäkään, ja olen tosiaan jo 24v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on unelma-ammattisi?
Minulla ei oikeastaan sellaista ole. Olisi mukavaa jos olisi, niin tietäisin tarkkaan mitä opiskella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet tälläytyneistä blondeista?
On hyvä jos he kokevat olonsa hyväksi ja itsevarmaksi tälläytymisen ansiosta. Yleisesti en ole heistä mitään mieltä. Henkilökohtaisesti minulla on tosin huonoja kokemuksia tällaisista ihmisistä, mutta en tuomitse tälläytyneitä blondeja kollektiivisesti näiden yksilöiden minua kohtaan harjoittaman ikävän käytöksen vuoksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin/tyttöihin ihastut?
En oikeastaan koskaan ihastu, en tiedä miksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi komea?
Millaiset hiuksesi ovat?
Oletko pitkä?
En ole mielestäni komea, joskin en myöskään ruma. Hiukseni ovat hyvin tumman ruskeat, loivilla laineilla ja noin viiden sentin pituiset. Olen 185-senttinen, eli melko lailla keskimittainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aliarvioit 19-vuotiaita. Suurin osa meistä on ihan järkiporukkaa. Ap
Totta, My bad! Olet esimerkillinen nuori ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat älykkäältä. Oletko älykäs? Siksikö sinua on syrjitty?
Vaikea arvioida omaa älykkyyttä itse. Luulen olevani keskimääräistä hieman älykkäämpi, sillä olen aina kokenut opiskelun helpoksi. Peruskoulun lukuaineiden keskiarvo oli 10 vaikka en tehnyt mitään. Luulen sen kertovan jossain määrin luonnollisesta oppimiskyvystä. Lukiossa sama homma.
Kieltäydyn kuitenkin vastaamasta tarkemmin, koska en yksinkertaisesti käsillä olevan tiedon perusteella voi varmasti sanoa mitään tarkempaa. Ap
Oletko ollut rakastunut?