Kysy minulta mitä vain
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsisin yli hänestä, johon rakastuin? Vaikeaa on, mutta teen töitä
Vaikea sanoa, itse varmaan ajattelisin loogisesti, että rakkauden tunne on vain jäänne niiltä ajoilta kun sitoutuminen oli selviytymisen ja jälkeläisten selviytymisen kannalta hyödyllistä, ja sellaisena irrelevantti, ja irrelevantit asiat kannattaa jättää huomiotta. En tiedä toimiiko tämä sinulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vieroitan itseni av:lta?
Hanki selausrajoitin ja laita AV kiellettyjen listalle. Ja kehitä sen verran itsekuria että et kierrä sitä heti. Ap
Mikä on selausrajoitin? En myöskään ole ainoa, joka käyttää samaa konetta ja olisi noloa jos av-paheeni paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yksinäinen?
En tiedä, olen aina joko joutunut kiusatuksi tai jäänyt muuten vain yksin, jokaisessa koulussa jota olen käynyt. Luulen, että persoonallisuudessani on jotakin outoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanko vielä rakkauden pökerryttävästi?
En tiedä. Ap
Onko mies oikea, kun hän on mukava, rakastava, hyvä ja kiltti, mutten koe häneen samanlaista intohimoa kuin toiseen mieheen aikaisemmin? Hän on lisäksi veloissa, mutta pyrkii hoitamaan ne. Rakastan häntä varmaan, mutten koskaan "rakastunut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsisin yli hänestä, johon rakastuin? Vaikeaa on, mutta teen töitä
Vaikea sanoa, itse varmaan ajattelisin loogisesti, että rakkauden tunne on vain jäänne niiltä ajoilta kun sitoutuminen oli selviytymisen ja jälkeläisten selviytymisen kannalta hyödyllistä, ja sellaisena irrelevantti, ja irrelevantit asiat kannattaa jättää huomiotta. En tiedä toimiiko tämä sinulle. Ap
Huoh, no kiitos. Yritetään päästä yli irrelevanttisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan kuulaan ja kauniin ihon? Onko sinulla hyvä yhä?
Kokeilisin laserhoitoja. Minulla ikää on vain 19 vuotta, joten hyvä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanko vielä rakkauden pökerryttävästi?
En tiedä. Ap
Höh. Mutta uskon että kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yksinäinen?
En tiedä, olen aina joko joutunut kiusatuksi tai jäänyt muuten vain yksin, jokaisessa koulussa jota olen käynyt. Luulen, että persoonallisuudessani on jotakin outoa. Ap
Ikävä kuulla. Millä tavalla persoonallisuutesi voisi olla outo? Miten sinua on kiusattu? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki selausrajoitin ja laita AV kiellettyjen listalle. Ja kehitä sen verran itsekuria että et kierrä sitä heti. Ap
Mikä on selausrajoitin? En myöskään ole ainoa, joka käyttää samaa konetta ja olisi noloa jos av-paheeni paljastuisi.
Se on sellainen ohjelma, jota yleensä käytetään pienten lasten selauksen rajoittamiseen. Eihän ne siihen tietenkään toimi, fiksut lapset kiertää rajoitukset heti, mutta tähän voisi toimiakin, sitä rajoitinta räpeltäessä ainakin tulisit ajatelleeksi hetken. Jos AV-harrastuksen haluaa pitää salassa niin kannattaa laittaa oletukseksi yksityinen selausikkuna/inkognito, mitä näitä nyt on, ettei vahingossa unohda poistaa historiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen ohjelma, jota yleensä käytetään pienten lasten selauksen rajoittamiseen. Eihän ne siihen tietenkään toimi, fiksut lapset kiertää rajoitukset heti, mutta tähän voisi toimiakin, sitä rajoitinta räpeltäessä ainakin tulisit ajatelleeksi hetken. Jos AV-harrastuksen haluaa pitää salassa niin kannattaa laittaa oletukseksi yksityinen selausikkuna/inkognito, mitä näitä nyt on, ettei vahingossa unohda poistaa historiaa. Ap
Juu olen nytkin incognito-tilassa, mutta jos on tuo rajoitin, niin näkeekö siitä mitä on rajoitettu pois? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yksinäinen?
Ikävä kuulla. Millä tavalla persoonallisuutesi voisi olla outo? Miten sinua on kiusattu? Minkä ikäinen olet?
Varmaan siten, että minun on vaikea erottaa ovatko ihmiset tosissaan vai sarkastisia, en oikein pidä isoista ihmisjoukoista, ja olen ehkä hieman syrjäänvetäytyvä itsekin. Olen ehkä hieman kirjaimellinen, tai niin minulle on kerrottu. Joskus kuulemma olen puhetavaltani epäkohtelias, vaikka en kyllä tarkoita tehdä niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
John Lennonin hatun numero, eli koko?
En tiedä, AP
En harmikseni omista kumpaakaan näistä. Keksisitkö jotain muuta?