Esmen pikkuveljelle nimi
Apuja tarvitaan, emme keksi millään kivoja poikien nimiä... Kuten esikoisen nimestä huomaa, pidämme vähän erikoisemmista nimistä. Nimimaustamme vielä sen verran, että harkitsimme esikoiselle mm. nimiä Erin, Seela, Viola, Evita, Alissa ja Saga.
Pojan nimen ei tarvitse alkaa E:llä, eikä muutenkaan "rimmata" Esmen kanssa. Ei siitä tietenkään haittaakaan ole, mutta tärkeämpää on, että nimi on itsessään kiva. :)
Esikoisen koko nimi on Esme Ida Sofia
Kiitos! :)
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku muu Twilight-teeman nimi pitäis olla kun kerran tytöllekkin sellanen nolo on annettu.. ootteko jotai 15v ikäsiä kun teinivampyyri-sarjan mukaan nimeette lapsenne?
Sanos muuta! Suomeenkin alkoi ilmestyä näitä Esmejä Twilightin noustua täällä pinnalle, vaikka moni pikku-Esmejen vanhemmista ei ole tietävinäänkään Twilightista. Eivät kehtaa myöntää, mistä tyttärensä nimi on peräisin
Jenkeissä sen sijaan Esme on jo liian mainstreamia, joten tytöt nimetään siellä Renesmeeksi. Noloa.
Eikö se tyttö Twilightissakin ole nimenomaan Renesmee eikä Esme? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.
Ap
Konsta
Tapani
Sulevi
Verneri
Alvar/i
Evert/Eevert
Nikolas
Tunnen aikuisen Esmen. Aikaa paljon ennen twiglightiä nimetty.
Ap, mitä mieltä olet nimestä oliver?
Ja mikähän sukunimenne on? Joku supisuomalainen, johon tuo Esmiii ei todellakaan sovi: Hellööööu, maai neeim iiiis Esmii Aidaa Sofiiaa Mölkänen!
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän sukunimenne on? Joku supisuomalainen, johon tuo Esmiii ei todellakaan sovi: Hellööööu, maai neeim iiiis Esmii Aidaa Sofiiaa Mölkänen!
Wtf, senhän voi lausua ihan vaan että Esme. Kaikki kirjaimetkin ihan suomenkielessä peruskäytössä.
Kyllä kaikesta voikin ihminen tehdä ongelman itselleen. :,)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku muu Twilight-teeman nimi pitäis olla kun kerran tytöllekkin sellanen nolo on annettu.. ootteko jotai 15v ikäsiä kun teinivampyyri-sarjan mukaan nimeette lapsenne?
Sanos muuta! Suomeenkin alkoi ilmestyä näitä Esmejä Twilightin noustua täällä pinnalle, vaikka moni pikku-Esmejen vanhemmista ei ole tietävinäänkään Twilightista. Eivät kehtaa myöntää, mistä tyttärensä nimi on peräisin
Jenkeissä sen sijaan Esme on jo liian mainstreamia, joten tytöt nimetään siellä Renesmeeksi. Noloa.Eikö se tyttö Twilightissakin ole nimenomaan Renesmee eikä Esme? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.
Ap
Esme on yksi niistä vampyyreista (vähänniiku niiden äitihahmo) ja Renee on taas sen päähahmon ihmisäiti joten siitä likasta tuli Renesmee... Eli kyllä tuo Esme tuo ekana mieleen Twilightin ainaki niillä jotka on lukenu/kattonu Twilighteja
Julian
Julius
Leon
Noel
Samuel
Elmer/i
Elia
Eero
Edgar
Andreas, Adrian, Erik, Eljas, Isak, Iivo, Ilmo, Oiva, Ohto, Otto, Olli, Urho
Vierailija kirjoitti:
Tunnen aikuisen Esmen. Aikaa paljon ennen twiglightiä nimetty.
Ap, mitä mieltä olet nimestä oliver?
Tosi kiva nimi! :) Oliver on ollut tosiaan harkinnassa jo pitkään, saattaa jopa päätyä poitsun nimeksi. Jos sinulla on ehdottaa lisää tämän tyyppisiä nimiä niin anna tulla vaan. :)
Ap
Onslow, Ossian, Repe, Ringo