Oonko tyhmä? :D
Ku mua ei kiinnosta esim historia tao politiikka enkä jaksa esim seurata uutisia tai lukee hirveesti kirjoja, ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Tiiän kuitenki suunnilleen kuka esim Trump on ja mä oon vielä siinä iässä etten saa äänestää ja vaikka saisinki nii en kyl aio koska evvk. :D Oonko mä ihan alaarvonen nyt?
Kommentit (37)
Harvaa oikeasti kiinnostaa, sitä vaan pidetään niin hienona.
Ihan yhtä arvokas kuin muutkin. Ei meilläkään ketään kiinnosta.
Palstan akateemiset yli-ihmiset tulevat pian arvostelemaan sua, varaudu.
Palstan akateemiset yli-ihmiset tulevat pian arvostelemaan sua, varaudu.
Et ole :) olen melkeen kolmikymppinen ja mulla sama juttu.
Ei kiinnosta minuakaan. Ikää jo 58v.
Mun mielestä tietämättömyys ja välinpitämättömyys on tyhmyyttä. En pidä älykkäänä ihmistä, joka on täysin kuutamolla yleistietoon kuuluvista asioista, ja vielä rehvastelee sillä että evvk.
No en mä ny herranjumala livenä ylpeile mut välttelee esim niitä jotka puhuu aina politiikasta :D
AP
Mua kiinnostaa urheilu enemmän, mä pelaan jalkapalloa ja käyn salilla ja lenkillä. Sit jumppaan kahcakuulan kaa kotona.
Ap
Olet tuon johdosta kenties peruspositiviinen ihminen mikä on tietysti ihan kiva
Kyllä olet, kuten suurin osa ihmisistä. Sovit oikein hyvin tyhmien joukkoon. Politiikasta sen verran, että te olette enemmistönä. Onneksi teitä vaivaa evvk, eli ette ole meille riesa.
Jaa. Ehkä kannattaisi vähän koittaa ottaa selvää. Kiva, kohta näitä on äänestämässä sitten. Eikö teillä kotona puhuta mitään?
Mitä sä luulet, mikä sun kanta on?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa urheilu enemmän, mä pelaan jalkapalloa ja käyn salilla ja lenkillä. Sit jumppaan kahcakuulan kaa kotona.
Ap
Hyviä hommia nuokin, eikä kaikki voi kaikkia kiinnostaa.
Uutisia alat ehkä sitten katsomaan kun ikää tulee enemmän, älä huoli.
Kunhan nää evvk.t ei oikeasti sitten ota kantaa mihinkään eikä äänestä vihreitä siksi, että sattuu oleen vihree paita päällä.
Mitä arvoja sulla on??
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ehkä kannattaisi vähän koittaa ottaa selvää. Kiva, kohta näitä on äänestämässä sitten. Eikö teillä kotona puhuta mitään?
Mitä sä luulet, mikä sun kanta on?
Toiseen kysymykseen vastaus on todennäköisesti evvk.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se on kiva että on harrastuksia. Mutta kuka luulet että tätä yhteiskuntaa pyörittää parinkymmenen vuoden päästä, jos koko sun sukupolvi on evvk? Eikö sun mielestä ole tärkeää tietää ja tehdä päätöksiä siitä, miten paljon esim. urheiluun laitetaan yhteiskunnan varoja?
Olet