Miksi erityislapset on usein rumiin vaatteisiin puettuja?
Kommentit (22)
Meillä käydään suihkussa joka päivä. Näin on ollut vauvasta asti ja siihen on totuttu ja se on rituaali. Tukan ajelen itse koneella niin etgä jätän päältä pidemmäksi. Tätä poika inhoaa mutta se tehdään joka tapauksessa. Välillä ajellaan vaan sivulta(ananantukka) niin pääsee helpommalla.
Vaatteet täytyy olla college kangasta mutta onneksi niitä on kivoja esim urheiluliikkeissä. Ostan aika usein pojalle vaatteita, joten uusia lemppareita tulee usein. Niitä sitten pestään ja pidetään. Joka päivä on kuitenkin puhtaat ja pestyt vaatteet päällä. Siitä en tingi.
Olen myynyt poikani vaatteita pojan terapeutille joka on ostanut niitä omalle pojalleen kun on ollut kuulemma niin kivoja vaatteita.
Olen huomannut saman että monet erityislapset ovat epäsiistejä.
En halua että omaa lastani lokeroidaan ulkonäön perusteella.
Olen yläkoulun erityisopettaja, ja voin kertoa, että erityislapsissa on kumpiakin ääripäitä, mutta kyllä mua surettaa, että joillain on sen näköiset vaatteet, että ne on kirppikseltä otettu ilmaisia-laatikoista. Toisilla on äärimmäisen likaiset vaatteet, kun taas toisilla on hyvinkin asialliset ja muodikkaat vaatteet. Joku ei laita tukkaansa, kun taas toisilla on tukka viimeisen päälle. Aivan yhtä huonosti / hyvin puettuja, siistejä tai epäsiistejä ovat siinä, missä muutkin. Ei mun omat lapsetkaan aina niin täydellisen huoliteltuja ole, kuin ei tässä itsekään. Meissä aikuisissakin on paljon sellaisia, joilla on kesät talvet lähes samat vaatteet koko ajan. Joskus törmää nuoriin, jotka näyttävät käyvän suihkussa korkeintaan kerran kuussa.