Montako lasillista viiniä tavallisesti ehdit ja kehtaat juoda ruotsinlaivalla Viking Buffetin 1½ tunnin kattauksen aikana?
Kommentit (78)
Ruoka siellä on kallista ja sitä siis. Viini on pahaa en juo ollenkaan. Enkä oluttakaan hyi.
Oltiin aviomiehen ja lasten kanssa risteilemässä kesäkuussa. Join 6 lasia viiniä sen 90min aikana. Siitähän on maksettu
1-4 lasia. En tykkää kitata kaljoja ja siidereitä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkettua kuraa. Ennemmin täytän vatsani sillä ruualla, vaikka ei sekään mitään tuoretta ja hehkeetä ole.
Tässä joku joka ei tajua viineistä mitään...
Kyllä ne laivan viinit ovat ihan kunnon viinejä.
Mä en ole ollut ruotsinlaivalla varmaan 25 vuoteen mutta joisin varmaan saman verran kuin muutenkin satunnaisesti aterialla: 1/2 lasillista viiniä (n 6cl) ja vettä.
Alkupalojen kanssa oluen ja pääruuan kanssa punaviniä, tosin en juo sitä hanaviiniä, niin paljon en itseäni vihaa. Eli ostamme mieheni kanssa todnäk pullon viiniä, josta juomme sen 1-2 lasia. Yleensä 1, loppu jää pöytään.
Oltiin juuri Siljalla. Kolme lasia viiniä join buffetin aikana.
Ne viinit on ihan saman makuisia kuin tyypilliset laatikkoviinit, mitä te av-mammat raahaatte joka viikonloppu kotiin.
Ei mun mielestä pidä edes laskea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla suunnilleen viisi. Onko liian vähän?
Me käymmme aina a la carten puolella. Siellä on paremmat juomat ja ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla suunnilleen viisi. Onko liian vähän?
En minäkään juo humaltuakseni, vaan nauttiakseni.
Silloin ei kyllä voi juoda buffeeviinejä jos haluaa nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Ne viinit on ihan saman makuisia kuin tyypilliset laatikkoviinit, mitä te av-mammat raahaatte joka viikonloppu kotiin.
Tyypillisistä laatikkoviineistä löytyy ihan hyviä viinejä. Palstalla moni kuvittelee että hyvää viiniä ei voi saada edullisesti. Minäkin luulin ennen. Onneksi viiniä maahan tuoneet sukulaiset valaisivat meitä asiasta muutama vuosi sitten.
Myös Alkossa neuvovat mielellään hyvän hinta-laatusuhteen valitsemisessa.
Voi niita aika monta menna. Sen jalkeen kun on syoty jaadaan usein istumaan ja juomaan.
itse ryntään suoraan viinihanalle (usein irjan kanssa), ja keskityn juomiseen, vasta lopuksi haen alkupalaa vähnä eli silliä ja suolalohta, siinä ehtii kiskoa viiniä sittten 2-3 litraa hyvinkin
Jatkettua kuraa. Ennemmin täytän vatsani sillä ruualla, vaikka ei sekään mitään tuoretta ja hehkeetä ole.