Montako lasillista viiniä tavallisesti ehdit ja kehtaat juoda ruotsinlaivalla Viking Buffetin 1½ tunnin kattauksen aikana?
Kommentit (78)
Heh, mä olin kerran siellä ja yksi nainen sammui sinne ja toinen oksensi sinne pöytien väliin.
Ja mä juon paljon, ehkä kymmenen lasia.
Ehkä 2. Ehtisin ja kehtaisin juoda vaikka 10 mutta ei se viini niin hyvää ole että huvittais juoda.
Heh-heh. Tosikkona en ole ymmärtänyt käyttää aikaa tehokkaasti juoda mahdollisimman paljon, niin mensi loppumatka suorastaan tajuttoman hyvin. - Yleensä minulle riittää oikein hyvin yksi tai kaksi lasia viiniä ruoan kannsa. Mutta yhtä hyvin voin juoda jotain muuta; hieman riippuu myös seurasta. - Vaikka harvoin keskinkertainen viini tekee seurasta(ni) yhtään parempaa.
Mä olen sen verran suuri viinin ystävä, että laivan buffetissa juon lasillisen olutta ja vettä ruuan kanssa.
Sama, viitisen lasia varmaan. Alkuruokia haen kolme kertaa, pääruokaa haen kerran ja jälkiruokaa kerran. Lasillinen menee joka lautasellisen kanssa noin suunnilleen.
Alkuruuat on mun suosikkeja :)
Haha. Buffetti on paras! Juotiin Repen kanssa viime reissulla koko oluthana TYHJÄKS! Ollaan melko isokokoisia miehiä, Repe 130 kg ja minä 122 kg. Oltiin menossa voimamies turnaukseen Uleåborgiin etelä Ruotsiin. Oli kyllä hauska reissu muutenkin. Ruotsissa valitettavasti oli kaupoissa vaan jotain 3,5 pråssasta olutta, ja sitähän piti sitten aina ostaa kaupan laarit tyhjäks. Ei tuosta edes tullu känniin pelkkä kusi vaan lensi. Onneks sitten saatiin tulomatkalla pakettiauton perään muutamat laatikot ale koqin export bisseä, joka on jo ihan eri planeetalta kuin nuo ruotsin vedellä laimennetut oluet.
5-6, tosin pitää laittaa limpparia sekaan kun se maistuu muuten niin pahalta.
Te ketkä valitette viinien laadusta, milloin ootte viimeksi juoneet niitä ja millä laivoilla? Oma havainto on, että laatu ois parin viime vuoden aikana parantunut tosi paljon aiemmista vuosista, ainakin viikkarilla.
Ehkä 1,5 lasia punkkua. Ei sitä syödessä enempää mahdu, eikä tarvitsekaan.
En yhtäkään, kun se viini on niin pahaa siellä.
Ne buffetin hanaviinit on niin helvetin pahoja, että juon mieluiten vettä.
Riippuu vähän laivasta, mutta joskus mun mielestä se valkkari on jopa aivan juotavaa. Toisinaan se on hirveän happoista ja väkevää ja joskus taas tosi laimeaa, mutta toisinaan se osuu kyllä aika kohdilleen. Siljan Serenadella ja Symphonylla on musta ollut ihan hyvät viinit. Mutta joo, tokihan sitä tulee juotua kun sitä "ilmaiseksi" saa. Yleensä otan noin kolmisen lasillista (ja nämä siis "buffetlasillisia", eli ei tosiaan mitään 16 cl).
Vierailija kirjoitti:
Minulla suunnilleen viisi. Onko liian vähän?
Mä käyn aina a la carten puolella..
En yhtän, koska inhoan viiniä mutta jos tykkäisin ja haluaisin humaltua niin vetäisin niin paljon kuin huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Kertaakaan en ole ollut laivalla humaltuakseni, aina joku muu syy. Juo munkin puolesta jos huvittaa.
Aina joku muu syy: Villit seksiorgiat C-luokan hytissä autokannen alla?
Viimeksi taisin hakea viisi kertaa reilun puolikkaan lasin, en tykkää kun viini lämpenee ihan huoneenlämpöiseksi, joten mieluummin haen useammin vähän kuin kerralla paljon. Sitten hain vielä yhden lasillisen kun jäin odottamaan kaveria mutta en sitten juonutkaa siitä kuin pari kulausta kun kaveri päättikin jättää jälkkärit väliin.
Miksi kaikki valittavat, että viini on pahaa buffetissa? Mun mielestä se ajaa hyvin asiansa ja kuka muutenkaan juo viiniä maun takia? Itse juon yleensä sen verran reilusti, että sen jälkeen tarvitsee baarissa juoda kalliita juomia vain humalan ylläpitoon. Nousuhumala tulee jo buffetviinillä ja sitä juonkin aina vähintään 10-12 täyttä lasillista.
Mies veti viimeksi sen verran, että sen jälkeen sammuki hyttiin..