Montako lasillista viiniä tavallisesti ehdit ja kehtaat juoda ruotsinlaivalla Viking Buffetin 1½ tunnin kattauksen aikana?
Kommentit (78)
Voisin ehkä juoda puoli lasillista, loput sitten ihan vettä.
En yhtään. Kertaakaan en ole ollut laivalla humaltuakseni, aina joku muu syy. Juo munkin puolesta jos huvittaa.
Yleensä yksi olut ja yksi viinilasillinen. Siitä on aikaa, kun on pitänyt juoda vain sen takia kuin se on ilmaista. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla suunnilleen viisi. Onko liian vähän?
En minäkään juo humaltuakseni, vaan nauttiakseni.
Ilman lasta risteilyllä n. kolme, jos lapsi on risteilyllä mukana n. puolilasia. Ehtimisestä tai kehtaamisesta ei kuitenkaan ole kyse.
Sorry mutta ne viinit on pahoja, eli ei mene alas. Mutta normaali ruokailun saldo on kaksi lasia ja ehkä joku sherry tai konjakki jälkiruuan kanssa.
Aterian aikana juon yleensä kaksi lasia viiniä. Tosin se buffan viini on niin karmeaa, että yleensä juon olutta. Sen 2 lasia.
Mä otan suoraan aluksi puolen litran tuopin olutta ja kun se on tyhjä niin siihen viiniä. Litrankin voi ehtiä kietasta.
Se viini on niin pahaa, että ei kyllä pysty juomaan. Mutta viikonloppu/ravintola illallisella joku 1-2 lasia viiniä menee sopivasti.
Yhden. En yleensä juo alkoholia enempää kerralla.
Pullollisen verran.
Mutta yleensä juon buffassa olutta, koska se viini ei oo ihan laadukkaimmasta päästä
En ole koskaan ollut laivalla buffetissa, mutta viiniä juon paljon, ehkä vähän liikaakin. Buffeteissa yleensä on sen verran halvat viinit, että juon korkeintaan pari pienehköä lasillista. Joko ne ovat litkua tai maistuvat päänsärylle.
En yhtään. En pysty juomaan viiniä oksentamatta.
Onko se muuten tahallisesti niin paskan makuista, etteivät ihmiset joisi sitä? Yleensä juon melkeen minkälaista valkkaria vaan, mutta sitä laivan valkkaria juodessa pitää oikeasti pitää nenästä kiinni :D
Vierailija kirjoitti:
Vajaan lasillisen.
Otatko vajaan lasillisen vai heitätkö hukkaan?
Hirveetä kuraa noi buffan viinit & mieluiten käydään syömässäkin jossain muualla. En ymmärrä mitä hienoa on olla siellä ruuhkassa, metelissä, viimeksi oli myös tajuttoman kylmä sali, ankea sisustus, känniset porukat ym. Ei vastaa ihan mun käsitystä nautittavasta illallisesta.
Juuri niin monta kuin huvittaa!