Onko itkevä mies turn off?
Tarkoitan siis sellaista, joka itkee kun on paha olla eikä muutenkaan piilottele tunteitaan.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tässä ketjussa sanotaan, niin itkevä mies on naiselle turn off. Ehkä joku ison menetyksen jälkeen tapahtuva itkeminen on ok, mutta yleisesti ottaen naiset eivät tykkää miehistä, jotka osoittavat heikkoutta. Etenkin tapailun alussa ei saa näyttää mitään heikkoutta.
Mieheni itkee paljon. Jopa musiikista ja leffoista. Lion-leffan ajan itki melkeinpä alusta loppuun. Myös suhteemme alkuaikoina. Ei ollut turn off. Rakastuin häneen silti. Itken itse paljon vähemmän.
Olen mies ja itkin ihan avoimesti Twilight-elokuvan lopussa.
"Vittu, maksoin kympin tästä paskasta".
Ei ole turn-off! Itseasiassa kun poikaystäväni itki ensimmäisen kerran seurassani minulle tuli todella vahva yhteenkuuluvuuden tunne. Vaikea kuvailla, mutta silloin minusta tuntui että sitouduin häneen täysin ja halusin vain olla lähellä. Minusta se osoitti luottamusta ja omana itsenään olemista ja minulle tuli hyvä tunne siitä, että hän kertoi menneisyydestään ja jakoi kanssani kipeät muistot.
Vierailija kirjoitti:
Tein ketjun, koska olen nyt jonkin aikaa tapaillut tällaista miestä. Mies alkoi yhdesti kertomaan vaikeasta isäsuhteestaan ja elämänsä vaikeista ajoista, ja alkoi siinä sitten ihan kunnolla itkemään. En oikein tiennyt mitä ajatella, koska en ollut koskaan moiseen törmännyt.
-ap
Kai nauroit ja käskit kasvaa mieheksi? Toivottavasti lopetit tapailun.
Eilen tuli itku kun katsoin:
En tiedä, mitä naiset olisivat tykänneet, onneksi olin yksin.
Anoppini ei itkenyt koskaan, ei edes miehensä kuollessa. Onneksi puolisoni ei ole tullut äitiinsä. Hän itkee ilosta ja surusta, ikävästä ja rakkaudesta. Ihana herkkä mieheni!
Paremminkin se on turn on. Se on myös yksi taktiikka, jota psykopaatit käyttävät saadakseen naisen ihastumaan. Itkeminen ja säälin kerjääminen. Käyttävät sitä juuri siksi, että se on niin tehokasta.
Minulla on kaverina mies joka on suorastaan ällöttävä (olen mies ) sen itkemisen suhteen !
Hän on tehnyt entisessään parisuhteessaan vaimolleen ikäviä asioita, pettänyt monesti (kertonut myöhemmin tosin) , henkistä väkivaltaa yrittänyt itsemurhaa lastensa läsnäollessa ,todettu keskivaikea masennus yms !
Kyseessä sellainen tyyppi jolla on äärimmäisen vahva huomiohakyisuus, miellyttää sellasia tyyppejä jotka on ns koviksia, tekee numeroon jos auttaa erästä niukalla toimeentuloa pärjäävää kaveria antamalla ns lahjoja välillä joista sitten kertoo muille saadakseen kehuja @ paljon olisi kerrottavaa kuinja ahdistava tyyppi on 55v , vaimonsa löysi uuden miehen 3v sitten ja tämä yritti että joku kavereistaa menisi kostamaan uudelle miehelle korvausta vastaan😄 nyt on uusi nainen ja tervepäinen toistaiseksi!
Totean vaan että liian ns kiltit ihmiset on todellakin vaarallisia loppupeleissä koska osaavat naamioida sen sinne ns herkkyyden taakse!
Olen siis mies ja muutama vk sitten kerroin että eräästä asiasta mikä vituttaa niin paljon että jos teen asian eteen jotain niin joutuisin vankilaan ! Niin tämä toteaa pokkana että saisin nussia häntä perseeseenjos haluaisin 🙄 hän käänsi sen huumoriksi myöhemmin muka...
Että sellasia herkkiksiä ,,olen hetero hautaa asti kuitenkin 😁 olen aika vittumainen sille sen tekopyhyyden takia mutta ei se opi.! Ehkä otan sen tyttöystävän puhutteluun jossain vaiheessa ...
Palstalla kavereista itkevä uli on sääliö
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tässä ketjussa sanotaan, niin itkevä mies on naiselle turn off. Ehkä joku ison menetyksen jälkeen tapahtuva itkeminen on ok, mutta yleisesti ottaen naiset eivät tykkää miehistä, jotka osoittavat heikkoutta. Etenkin tapailun alussa ei saa näyttää mitään heikkoutta.
No, mieluummin saa tunteet ulos kuin mottaa jotakuta.
Kai ne tunteet miehilläkin on.
Miehelläni on 15-vuotias jackrusseli, joka on vielä ihan terve, mutta on ehkä ajan kysymys, koska on aika lähteä. Ehkä vuosi tai kaksi. Mies ei tiedä, mutta olen joskus nähnyt kauempaa, kun hän juttelee rauhallisesti koiralleen sitä samalla silitellen, kertoo miten "hyvä tyttö" se on ja nyyhkii samalla. Mielestäni se on suloisinta, mitä voin kuvitella. Samalla toki surullista. Mutta siis aivan ihanaa, että tuollaisella ÄIJÄLLÄ on noin pehmeä puoli.
Niin kuin osassa kirjoituksia on sanottu, on ok jos mies itkee hyvästä syystä. Ja se syy pitää olla naisen mielestä hyväksyttävä. Jos mies itkee ihan omia juttujaan, se on totaalinen turn-off.
Olin parisuhteessa 30 vuotta. Kertaakaan en vaimon nähden itkenyt. En edes äitini hautajaisissa. (Itkin toki välillä, mutta yksin lenkillä tms.) Kun allekirjoitettiin yhdessä avioeropaperit, minulla tuli itku. Vaimo tokaisi: "Käyttäytyisit sinäkin edes kerran kuin oikea mies"
Hyvä, että pääsi itkupillistä eroon :-). Uusi nainen puhelee samaa, kuin moni kirjoittajista. Herkkä tunteensa näyttävä mies on turn-on. Enpä taida kuitenkaan testata.
Ihmisryhmät, joiden ääressä en miehenä haluaisi itkeä: nuoret naiset 18-23 v, miespuoliset työkaverit, miehet yleisesti, 70-80-vuotiaat naiset
Riippuu aika paljon, että missä tilanteessa itkee. Jos itkee silloin, kun lempijäätelö on loppu kaupasta, niin on. Jos itkee silloin, kun isänsä kuolee, niin se on vain tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies itkee sinulle elämäänsä, hän luultavasti luottaa sinuun ja on tosissaan. Miehet eivät uskalla itkeä ihan kenelle tahansa.
Tai sitten se on itsesäälinen vollottaja. Ei jatkoon, sukupuolesta riippumatta. Arvostan ihan muuta.
Jos itkee kun on aihetta niin ei ole.
Mutta jos itkee aina niin on.
On, todella iso turn off.
Paitsi jos kyse on siitä että miehen äiti tai isä kuollut, tai muu ihan oikea tragedia.
Olen mies ja muusikko. Kaunis ja tunteikas esitys saa silmäni kosteiksi. Esim:
Onko tämä sitten pieni asia, on jokaisen itsensä määriteltävä.