Onko itkevä mies turn off?
Tarkoitan siis sellaista, joka itkee kun on paha olla eikä muutenkaan piilottele tunteitaan.
Kommentit (58)
Jos mies itkee sinulle elämäänsä, hän luultavasti luottaa sinuun ja on tosissaan. Miehet eivät uskalla itkeä ihan kenelle tahansa.
Ei tosiaan ole vaan ihana! :3 On hienoa, että mies osaa herkistyä, se se on miehistä eikä semmoinen jäyhä kyräily.
Ei haittaa pätkääkään. Mielummin päästelee ulos kuin patoaa ja monkuu sitten muille kun vituttaa kun nainen ei tajua et on ikävä olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin turn on. Ei tietenkään koko ajan vollottava. Mutta semmonen joka itkee vaikkapa sitä, ettei voida olla yhdessä... Ei viehättäisi mies, joka ei koskaan itkisi.
Itkee siitä kun ette voi olla yhdessä? 😂 Ei vittu. En sellasta luuseria kattois sekunttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa ei, mutta käytännössä on. Itse olen todistanut, miten naiset puhuvat että herkkä mies olisi hyvä, mutta kun sitten joku mies on jossakin illanistujaisissa punaviinipäissään itkuun pillahtanut, on sille jälkikäteen hymyilty ja vitsailtu. Eli puhutaan yhtä, ajatellaan toista. Kun on pidemmällä parisuhteessa, ei noilla itkuilla ole enää niin väliä, mutta pariutumisvaiheessa liiallinen tunteellisuus (itkeminen/valittaminen) ei todellakaan ole mikään etu. Ja jokainen rehellinen nainen tämän myöntää.
Juuri näin. Itkevä mies on säälittävä epämies, ei siitä pääse mihinkään. Epämiehekäs vollottaja, hyi.
Julkisesti itkuun pillahteleva aikuinen mies on nolo, oikeasti. Jos vaikka itkee kuollutta omaistaan niin ymmärrettävää, mutta liiallinen tunteilu ällöttää miehessä.
Minulle on miespuoliset kaverit sekä seurustelukumppanit itkeneet melko usein eikä siinä ole mielestäni mitään turn offia. Ainoa turn off on se, jos mies itse alkaa jotenkin hirveästi väistellä ja selitellä sitä, että alkoi itkeä ja tiuskia, kuinka en ymmärrä kuitenkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies itkee todella usein riidan aikana ja myös joidenkin elokuvien aikana ja se on todella turn off.
Minä haluan olla se parisuhteen heikko, joka saa turvaa suojelevasta kainalosta, kun pillastunut härkä jahtaa perässä. En minä halua olla se, joka pyyhkii toiselta kyyneleet ja ohjaa suojaan.
Voisihan tuollaisia ihmisiä oikeasti olla kuin tuo kirjoittaja.... Todella creepyä. Sosiopaattihan tuollainen on eikä mikään "heikko" kykenisikään olemaan. 😱
Jaksaisitteko itse miestä joka pillahtaa itkuun aina riideltäessä?
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitteko itse miestä joka pillahtaa itkuun aina riideltäessä?
No helvettiäkö aikuinen ihminen riitelet miehesi kanssa? Etkö osaa olla parisuhteessa ihmisiksi? Eroa jos et jaksa.
Ennemminkin turn on. Halaisin ja antaisin suukon otsalle.
Olisi siinä mielessä kun itse olen itkevä nainen niin en haluaisi, että mies on samanlainen itkevä herkkis kuten minä.
Osa kommentoijista kuvittelee mielessään miehen, joka itkee joka käänteessä. Sellaisesta ei tainnut olla kysymys, vaan hyvästä syystä itkevästä miehestä. Tietenkin mies saa itkeä. Parempi että itkee, kuin patoaa kaiken sisälle ja sitten tekee lopulta perhesurman tms.
Jossain espanjalaisessa 1990-luvun elokuvassa oli naishahmo, joka kiihottui miehen itkemisestä. En muista elokuvan nimeä tai edes ohjaajaa, mutta kannattaa katsoa tuo elokuva, jos kuvittelee itkevän miehen olevan turn off. Onhan se mielikuvitusta, mutta jos espanjalaiset keksivät jotain sellaista machokulttuurista huolimatta, siinä voi olla ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies itkee todella usein riidan aikana ja myös joidenkin elokuvien aikana ja se on todella turn off.
Minä haluan olla se parisuhteen heikko, joka saa turvaa suojelevasta kainalosta, kun pillastunut härkä jahtaa perässä. En minä halua olla se, joka pyyhkii toiselta kyyneleet ja ohjaa suojaan.
Huomaatko, että tuon roolin ottaessasi tavallaan suostut myös muuten siksi pehmeäksi myötäilijäksi, mies tekee päätökset, huolehtii sinusta, sinä huolehtit jälkikasvusta? Aika vanhakantaiset roolit.
Ei minua häiritse itkeminen. Ehkä häiritsisi jos se olisi pienistäkin asioista itkemistä, esimerkiksi vaikka jotain leffaa katsottaessa.
Mitä pitempään yhdessä elää sitä tärkeämmäksi kokee, että molemmat voivat olla sellaisia ihmisiä kuin sisimmässään ovat. MInä en taivu perinteiseen naisen rooliin: haluan olla aktiivinen, hoitaa puoleni urakehityksestä ja perheen tulokertymästä. Ja mies saa olla oma itsensä: puuhata välillä keittiössä, olla tunneherkkä tavalla jonka työssään johtajana joutuu piilottamaan. Voi kun enemmän ajateltaisiin parisuhdetta kahden ihmisen välisenä juttuna, ei niinkään mietittäisi tiukkoja sukupuolirooleja, ihmiset olisivat onnellisempia. Aika monet meistä naisista ei enää taivu siihen kainalosta turvaa hakevaan, pehmeään rooliin vaan haluamme olla vahvoja, itse omasta elämästämme päättäviä ihmisiä. Naisille sallittuja monet tyylit, miehille vain se perinteinen?
Ap:n kertomasta päätellen mies avautui elämänsä kipeimmistä jutuista. En tiedä miten rankkoja nuo ovat olleet henkisesti, mutta mielestäni tuollaisessa tilanteessa itkeminen ei ole turn off.
Ei. Meikä on pillittäny viimeks teatterissa. Ei - en ole mikään juppi vaan aito maalaistollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tässä ketjussa sanotaan, niin itkevä mies on naiselle turn off. Ehkä joku ison menetyksen jälkeen tapahtuva itkeminen on ok, mutta yleisesti ottaen naiset eivät tykkää miehistä, jotka osoittavat heikkoutta. Etenkin tapailun alussa ei saa näyttää mitään heikkoutta.
Ihanaa yleistystä. Sinähän tiedätkin mitä KAIKKI naiset ajattelevat ja mistä he tykkäävät. Jo pelkästään tämän ketjun peukutuksia katsomalla voidaan todeta, että olet väärässä.
P.S. Minä tykkään, ei ole turn off ja olen nainen.
Ihanan sinisilmäistä. Uskotko todella, että ihmiset, etenkään naiset, vastaavat tällaisiin kysymyksiin totuudenmukaisesti? Moni nainen ei edes itse tiedosta mihin he miehessä ihastuvat. Jonkun asian todenperäisyyttä mietitään, niin ensimmäinen vaihe on miettiä, että miten voidaan eliminoida itsepetos ja siten saada objektiivinen mittaustulos.
Ihanaa yleistystä. Sinähän tiedätkin mitä KAIKKI naiset ajattelevat ja mistä he tykkäävät. Jo pelkästään tämän ketjun peukutuksia katsomalla voidaan todeta, että olet väärässä.
P.S. Minä tykkään, ei ole turn off ja olen nainen.