Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun en osaa harrastaa seksiä ilman tunteita

Vierailija
14.03.2017 |

Olen nyt huonossa parisuhteessa koska yhden illan juttuun tuli väkisin tunteet mukaan. Todella ahdistavaa. Nyt etsin sopivaa väliä tämän suhteen katkaisuun. Miten opin tästä pois? Onko muilla ollut sama tilanne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mitäs jos hankkisit itsellesi kunnon välineet sooloseksiin? Sitten et tarvi sitä munan mukana tulevaa toista ihmistä vikoineen. Pystyt rauhassa alkaa treffailemaan ihmisiä ilman suoraa sänkyynmenoa kun vastaat itse omasta seksuaalitarpeiden tyydytyksestä. Ajan myötä voit löytää oikean hyvän, tyydyttävän parisuhteen :) tsempit!

Vierailija
2/2 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. mitäs jos hankkisit itsellesi kunnon välineet sooloseksiin? Sitten et tarvi sitä munan mukana tulevaa toista ihmistä vikoineen. Pystyt rauhassa alkaa treffailemaan ihmisiä ilman suoraa sänkyynmenoa kun vastaat itse omasta seksuaalitarpeiden tyydytyksestä. Ajan myötä voit löytää oikean hyvän, tyydyttävän parisuhteen :) tsempit!

Täytyypä hankkia, kiitos neuvosta! Olen selvästi mennyt väärän tyypin kanssa yhteen seksin seurauksena. Eikä ole ensimmäinen kerta. Yritän oppia tästä pois, kiitos tsempistä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla