Poikaystävän tapa komennella ja neuvoa minua jatkuvasti sängyssä, ärsyttää
Seksihommissa mikään ei kelpaa hänelle. Jos olen alla, olen liian paikallani, jos liikun, käskee "älä noin kovaa"
Jos olen päällä ilman rintsikoita, hän valittaa että rinnat näyttävät roikkuvilta, jos pidän rintsikoita, niin "ei kukaan muukaan nainen ole sängyssä rintsikat päällä" tai sitten niiden pitäisi olla seksikkäämmät. Jos otan suihin niin pitäisi olla jatkuva katsekontakti poikaystävään, sitten se näyttääkin hänestä hölmöltä ja hän purskahtelee nauruun. Ei enää huvita harrastaa seksiä kun kaikki mitä teen on väärin ja siitä se vasta mökötys seuraakin.
Kommentit (25)
Te ette ole ollenkaan oikeassa mielentilassa. Teillä ei ole mentaalilla tasolla himoa eikä kiihkoa. Teillä on kuitenkin nuorina vilkkaasti hyrräävät hormoonit, jotka ajavat teitä toimintaan, vaikka edellytykset puuttuvatkin. Pojat on poikia ja tuon kasvu on pahasti kesken. Oma valintasi haluatko olla siinä sivussa mukana vai annatko hänen kasvaa itsekseen.
Ok, olette tosi nuoria. Poikakaverisi ei osaa etkä sinäkään tunne kehoasi vielä. Sanoit ettet osaa - mutta kannattaa tutustua omaan kehoon, mikä tuntuu hyvältä, kiihottaa jne. Muuten seksi voi jäädä tuollaisen jyystämisen tasolle.
Ihan ensimmäiseksi kannattaisi odottaa, että rakastuu ja tuntee seksuaalista halua sitä toista kohtaan. Sen kautta seksikin on ihan muuta kuin mitä nyt olet saanut kokea.
Ehkä kannattaisi olla nyt vielä sinkkuna.
Ei seksiä tarvitse harrastaa tuossa iässä vielä "siksi koska kuuluu", jos lopputulos on tuollaista. Ei mene edes harjoittelun piikkiin. Oikeasti, laita jalat ristiin ja lopeta tuollaisen harjoittelukappaleena toimiminen, menet rikki siinä.
Joudutko käyttämään liukkaria vai kiihotutko normaalisti? Jotenkin tuo poika ei kuulosta kovin haluttavalta. Vedä nyt ainakin vähintään raja siihen, että et harrasta koskaan seksiä ellet ole luonnonmukaisesti riittävän kiihottunut. Mielummin vinttaa koko otus menemään.
Arvasin, että ikää 17v.
Lopeta tuollaisen kanssa oleminen ennen kuin se saa sulle aikaan huonon itsetunnon ja ikuiset traumat. Tuollaisen jälkeen sä et kohta pysty harrastamaan seksiä kenenkään kanssa enää rennosti.
Kukaan fiksu ihminen ei noin puhu toiselle.