Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskimääräinen annoskoko Raxin buffetissa on reilu kilo eli noin kolmen pakastepizzan verran. Kuulutko sinäkin siihen porukkaan joka syö tuon kolmen ihmisen annoksen kerralla?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän uutiseen. Olen varmaan viisi kertaa RAX:ssa käynyt eri porukoiden kanssa ja kertaakaan kukaan ei ole noin paljoa syönyt. En myöskään ole muiden samaan aikaan noin ahmivan. Satunnainen tyyppi varmasti syö noin paljon.

Jos laskevat tuota hävikistä tai jostain muusta niin joku kusettaa ja vie välistä.

Vierailija
62/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotipissa? Hyvä kebab pizzeria vie voiton helposti 12-0 koossa,hinnassa, maussa ja täytteiden määrissä. Itse silloin harvoin kun pizzaa tilataan niin syön koko pizzan kerralla alle 20 minuuttiin.. ei puhettakaan että jättäisi seuraavalle päivälle ei oo hyvää uudelleen lämmitettynä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran jo maksanut, kaikki ensimmäisestä suupalasta lähtien ovat ikään kuin "ilmaisia"! Siispä vain hullu ei syö!

Vierailija
64/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes nykyään käy Raxissa kun voi käydä laadukkaammissakin paikoissa?

Olen viimeksi käynyt paikassa lapsena yli 20v sitten kun oli pakko luokkaretkellä ja silloin jo ällistytti että miten joku viitsiivapaaehtoisesti syödä sellaista rasva-taikinamössöä niin likaisessa ympäristössä.Ei se pitsa edes ollut mistään kotoisin.Syönpäs paljon p*skaa ruokaa,jee:O

Vierailija
65/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti satunnaisesti käynyt RAXissa, n. 1-12 kertaa/ vuosi, ja syön kyllä aina itseni ähkyyn siellä, olen 160cm/ 50kg, joten eipä tuo satunnainen mässäily lihota.

Toki en niitä pizzoja syö ollenkaan siellä enkä lasagnea tmv. joka sisältää juustoa, koska inhoan juuston makua. Lemppareitani RAXissa ovat ehdottomasti kanansiivet, kananmunat, leipä sekä suurin osa kasviksiksista, ja jälkkäritkin aina syödään. :)

Lapsena kun RAXissa käytiin, niin siellä helposti vierähti se 3-4 tuntia syödessä, nykyään menee noin 1,5 tuntia. Mutta eipä noina RAX päivinä muuta tarvitse syödä, joten sitten jaksaa syödä koko rahan ajassa ja rauhassa jutellen niitä näitä.

Vierailija
66/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin ennen. Joskus teininä 155 cm ja 45 kg, olin aina se joka söi eniten Raxissa, noin 15-20 palaa pizzaa. Vielä kolmekymppisenä samoissa mitoissa, mutta ei vaan jaksa enää syödä samaan tahtiin kuin ennen. :(

Vierailija
67/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muuten hyvä paikka mutta somalit häiritsee suurella äänellä ja porsastuksella

somalipoikia oli vielä stadissa töissä muka siivoamassa oliko työharjoittelussa siellä vetelehtivät vaan tuoleilla muka siivoten

Vierailija
68/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen yhden pizzan verran tulee syötyä raxissakin. Joskus harvakseltaan tulee käytyä, yleensä jos on vähän isompi nälkä. Puffetissa on hyvää se että saa syödä eri pizzoja sen mitä napa vetää ja saa vapaasti lisätä lisätäytteitä. Huonoa on taas se että asiakasmäärästä riippuen pizzat voi olla niukilla tai sitten ne ei vaihdu. Suurin miinus on se että paikka on usein melko epäsiisti. Ilmeisesti porsastelu kuuluu keskimääräisen puffetissa syöjän tapoihin.

Joo, todella epäsiistiä ja hirveä hulina aina, lähinnä teiniporukukoita ja lapsiperheitä ruokailemassa (ainakin niissä Raxeissa missä olen käynyt). Itse lapseton ja tottunut syömään rauhassa, ei jaksa syödä tollaisessa ympäristössä + huonontunut ruuan laatu, niin ei siitä viitsi sitä kymppiäkään maksaa (ellei satu olemaan todella kova nälkä).

Vierailija
69/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö se kolme pakastepizzaa ole jo kuuden ihmisen annos? Se normaali annoskoko kun taitaa olla puolikas pakastepizza eikä suinkaan kokonainen.

Vierailija
70/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaMike kirjoitti:

kuka noissa buffeteissa muuten syö keittoa? ei varmaan moni

Itse syön aina. Olen kasvissyöjä ja noi keitot on yleensä vegeä + muutenkin tykkään syödä monipuolisemmin. Eiköhän niillä keitoilla ole kysyntää, kun vuodesta toiseen siellä niitä pitävät. Itse silloin harvoin kun tuolla syön, saatan muutenkin ottaa sen buffetin, johon kuuluu vain salaattipöytä + keitto.

Vierailija
71/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön aina. Olen kasvissyöjä ja noi keitot on yleensä vegeä + muutenkin tykkään syödä monipuolisemmin. Eiköhän niillä keitoilla ole kysyntää, kun vuodesta toiseen siellä niitä pitävät. Itse silloin harvoin kun tuolla syön, saatan muutenkin ottaa sen buffetin, johon kuuluu vain salaattipöytä + keitto.

et ole vuosiin syönyt racissa, salaattipöytäbuffett on lopetettu ajat sitten

tai saat sen syödä mutta hinta sama

Vierailija
72/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puoli kiloa kasviksia ja puoli kiloa muuta.

Vierailija
73/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun aloittaja oli selvä trolli ketä leikkii muiden tasapainolla koska hän mainostaa raxin ruokaa vaikka kalan syönti olisi paljon tärkeämpää suomessa.

Vierailija
74/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole vuosiin syönyt racissa, salaattipöytäbuffett on lopetettu ajat sitten

tai saat sen syödä mutta hinta sama

Ok. Totta, siitä on joitain vuosia kun tuli syötyä tota salaattibuffaa lounaaksi. Itse asiassa vähän aikaa sitten kävin kyllä Raxissa, kun siellä oli ne vegaaniviikot, mut en huomannut ettei pelkkää salaattipöytää enää saa.

Vierailija
75/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asioinut Raxissa enkä  aio.

Vierailija
76/77 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön! Todellakin. Yleensä tuonne mennää krapulassa joten ruokahalu on valtava.

Vierailija
77/77 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän