Millainen on ihastuneen miehen katse? Lasittunut, kiimainen?
Kommentit (54)
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Silmät kierossa ja kuola valuu.
Oikeastihan kaikki reagoivat eri tavalla. AP voi yhtä hyvin kysyä yksisarvisilta, onko mies ihastunut vai ei.
Eli siis mieheltä. Vai onko muitakin yksisarvisia olemassa? :)
Ootko nyt läpeensä tyytyväisen näköinen hymy huulilla siellä? =))
Mies katsoo sinne,minne yksisilmäinen käskee..thats it. Sori tytöt. *Wirn*
Silmät pullistuvat silmäpaineen lisäännyttyä. Voivat suuressa kiihkossa jopa puhjeta pamahtaen.
Ihastuminen saa miehen kuin miehen epävarmaksi, mutta ellei kyseessä ole ihan toivottoman ujo tapaus, siis omaa riittävästi itseluottamusta, tällöin katse voi hämmennyksen takaa olla intensiivinenkin. Juurikin sellainen, että tutkansa on havainnut jotain miellyttävää saalistettavaa, jonka haluaa itselleen... Seuraava katse on aina merkki kiinnostuksesta.
Ihastunut mies näyttää pehmeältä ja hieman hymyilevältä, ihana huomata aina jonkun miehen katsovat näin kumppaniaan.
Halukas mies taas katsoo sellaisella lasittuneella ilmeellä. Vaikutelma on se, ettei päässä liiku sillä hetkellä mitään muuta. Aivan ihan huomata tuo katse edelleen 20 vuoden jälkeen omalla miehellä. Tulee todella haluttu olo. <3
Miehet on kyllä ihania.
Vierailija wrote:
Sellainen lasittunut, yleensä suu vähän raollaan. Tai sitten ei uskalla katsoa ollenkaan.
Tonnin seteli -ilme.
Vierailija wrote:
poitsu ja mies wrote:
Mä oon 15v kundi. Olin Raxis syömässä pitsaa kun vastapäätä tuli istuun aika komee mies ikä 35v..mies katsoi mua silmiin liian kauna,katsoin takas. Alko sillain jänskästi heikottaan.. mutta söin pitsaa ja mies vilkui mua välillä. Kysyin sitten mieheltä,et mis päin se asuu ja voisinks tulla joku päivä käymään. Siitä käynnistä alkoi meidän ihan ystävyys.Mies on nyt 40v ja minä 20v. rakastamme toisiamme.Muutin viime vuonna hänen luokseen asumaan., Eli syvällä,pitkällä katseella voi olla tällainen voima.
Olet siis sekä 15-vuotias että 20-vuotias.
Joku vanhahintti iski sen kun se oli 15-vuotias eli syyllistyi lapsenseksuaaliseen hyväksikäyttöön. Johdatteli suhteeseen ja nyt tuo ressukka luulee rakastavansa tuota papparaista.
Vierailija wrote:
Ihastunut mies näyttää pehmeältä ja hieman hymyilevältä, ihana huomata aina jonkun miehen katsovat näin kumppaniaan.
Halukas mies taas katsoo sellaisella lasittuneella ilmeellä. Vaikutelma on se, ettei päässä liiku sillä hetkellä mitään muuta. Aivan ihan huomata tuo katse edelleen 20 vuoden jälkeen omalla miehellä. Tulee todella haluttu olo. <3
Miehet on kyllä ihania.
Kiitos kaunis 💐
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos tykkään sinusta ja himoitsen sinua seksuaalisesti niin katson silmiisi haukan katseella.
Jos olen ihastunut sinuun ja minulla on tunteita niin katson silmiä ja suuta vuorotellen. Saatan jäädä pitkäksi aikaa tuijottamaan suuta jos puhut ja mieli alkaa harhailemaan.
M29Nämä kaksi tunnetta ja niitä vastaava katse ja käytös naisten tosiaan kannattaisi opetella tunnistamaan.
Naiset eivät tunnu näitä erottavan toisistaan, mikä toisinaan johtaa pettymyksiin. Otaksun tämän johtuvan siitä, että naisilla nämä kaksi tunnetta ovat useammin yksi ja sama tunne tai ainakin ne heräävät samaan aikaan.
Miehillä taas mulkku elää ihan omaa elämäänsä kuin muu mies.
Ei se ole mulkku! SE on partikkeli.
Hölmö.
Oon laiska ja valkkaan aina sen helpoimman,itsevarmana viereen,lempeä hymyilevä katse ja..mennääks panee?. Se yleensä toimii.
Ja tämä rakkaudesta
Vierailija wrote:
Tuo on kilttimiehen katse.
Ei me haluta sellaista! Pitää olla jännä mies.
Se mikä on tärkein kaikessa ja mistä ihastukset ja rakastumiset saa alkunsa on,että naisella on hyvä bärsse.
Kaikki muu on törkeää pilaa!
Ihastuneen naisen katseen tiedän.
Se näkyy silmien kirkastumisena ja lähemmäs tulemisena välittömästi kun nainen on havainnut miehen kunnossa olevan lompakon.
Nämä kaksi tunnetta ja niitä vastaava katse ja käytös naisten tosiaan kannattaisi opetella tunnistamaan.
Naiset eivät tunnu näitä erottavan toisistaan, mikä toisinaan johtaa pettymyksiin. Otaksun tämän johtuvan siitä, että naisilla nämä kaksi tunnetta ovat useammin yksi ja sama tunne tai ainakin ne heräävät samaan aikaan.
Miehillä taas mulkku elää ihan omaa elämäänsä kuin muu mies.