Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ihastuneen miehen katse? Lasittunut, kiimainen?

Vierailija
13.03.2017 |

Kuvailkaa, miten katsoo, miten elehtii?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäkatse miehillä on AINA.

Vierailija
2/54 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen luonteesta ja ihastuksen voimakkuudesta.

Jalat alta ihastuminen vie kovimmankin pelimiehen hämmentyneeksi ja epävarmaksi ennen tasaantumista ja tunteeseen "tottumista".

Kevyesti ihastunut pelimies katsoo kiima silmissä. Ujompi kevyessäkin ihastuksessa hämmentynyt ja välttelevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lasittunut, yleensä suu vähän raollaan. Tai sitten ei uskalla katsoa ollenkaan.

Vierailija
4/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen hellä, koiranpentumainen.

Vierailija
5/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei voi erehtyä, siinä on tiettyä syvyyttä ja sellaista "haluan sinut".

Vierailija
6/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän lammasmainen, katsovat silleen pehmoisesti. Ja harvemmin minua siis, mutta olen kyylä :)

Vierailija
7/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kauppareissulla parikymmentä vuotta sitten yksi pariskunta jutteli tuttavansa kanssa. Tai nainen jutteli, mies katsoi vaimoaan. Se katse oli niin täynnä rakkautta ja hellyyttä, että sitä ei voinut peitellä. Pariskunta oli minulle tutuntutuntuttuja ulkonäöltä ja tiesin, että he olivat olleet jo vuosia yhdessä.

Vierailija
8/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihana ja hymyilevä katse (silmätkin hymyilevät ja pupillit laajenevat). :)

Vierailija
9/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku mies tuijottaisi lasittunut ja kiimainen katse simissään, ajatteisi, ettei sillä oo lääkitys ihan kohdallaan.

Vierailija
10/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo katseessa on eri juttu. Koiranpentumainen on oikea sana sille, kun joku on kiinnostunut nimenomaan romanttisesti. Ihastumisen voit myös testata helposti, jos uskallat. Kun poistut, mutta vain lähelle, ihastunut seuraa kyllä perässäsi syyn keksittyään tai jopa ilman. Kuin koiranpentu. Jos ketään ei kuulu, näit jotain muuta.

Vierailija
11/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen luonteesta ja ihastuksen voimakkuudesta.

Jalat alta ihastuminen vie kovimmankin pelimiehen hämmentyneeksi ja epävarmaksi ennen tasaantumista ja tunteeseen "tottumista".

Kevyesti ihastunut pelimies katsoo kiima silmissä. Ujompi kevyessäkin ihastuksessa hämmentynyt ja välttelevä.

Minä olen ujo mies ja nimenomaan jos olen kiinnostunut, niin katsominen on helppoa ja luontevaa. Sen sijaan jos en ole kiinnostunut, niin en tiedä mihin katseeni laittaisin. 

Vierailija
12/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lasittunut, yleensä suu vähän raollaan. Tai sitten ei uskalla katsoa ollenkaan.

Huomaa kenen kokemus miehistä rajoittuu lähinnä baarin pikkutunneille. 

Vierailija
13/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kierossa ja kuola valuu.

Oikeastihan kaikki reagoivat eri tavalla. AP voi yhtä hyvin kysyä yksisarvisilta, onko mies ihastunut vai ei. 

Vierailija
14/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, syvä katse.

Vierailija
15/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan kaikki reagoivat eri tavalla. AP voi yhtä hyvin kysyä yksisarvisilta, onko mies ihastunut vai ei. 

Eli siis mieheltä. Vai onko muitakin yksisarvisia olemassa? :)

Vierailija
16/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pidä lainkaan paikkaansa. Kiinnostunut ihminen reagoi hyvin pitkälti samalla tavoin kuin toinenkin kiinnostunut ihminen. En tosin tiedä kuinka paljon sukupuolilla on eroja ja olen perehtynyt lähinnä naisen reaktioihin. 

Vierailija
17/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kalastukseen ihastuneen miehen pupillit ovat ulapalla laajentuneet ja katse on lakittunut ja siimainen. Perhoja siellä sun täällä.

Vierailija
18/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipunut, raukea ja vähän haikea ja ujon innokas eli koiranpentumainen katse. Hyvin söpöä ja on ihana joskus olla sellaisen katseen kohteena. Imartelee, hämmentää ja sulostuttaa<3 

Vierailija
19/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiinnostunut ihminen hakeutuu yleensä kiinnostuksen kohteen lähelle tai ainakin suuntautuu usein jalat häntä kohti. Kiinnostunut ihminen kiinnittää huomiota helposti, kun kiinnostuksen kohde puhuu tai tekee jotain. Hän myös hymyilee katsoessaan tätä ja nauraa helposti hänen kanssaan. Kiinnostunut ihminen on yleensä myös kiinnostuneena juttelemassa kiinnostuksensa kohteen kanssa ellei hän ole liian ujo sitä tehdäkseen.

Sivusta katsoen nämä huomaa todella helposti, mutta kahdenkesken jutellessa nämä ovat tietenkin usein läsnä ilmankin kiinnostusta. Kuitenkin jatkuva silmiin katsominen ja sinuun keskittyminen on usein merkki kiinnostuksesta. Kavereiden kanssa esimerkiksi helposti räplätään puhelinta samalla kun jutellaan, mutta kiinnostunut ei ole erityisemmin kiinnostunut muusta kuin sinusta.

On myös tavallista, että kiinnostunut pyrkii näyttämään mahdollisimman hyvältä seurassasi. On siis tavallista, että hän laittaa usein hiuksiaan paremmin, korjaa kauluksiaan tai jotain muuta vastaavaa jos hänellä on pukeutumisessaan joku sellainen asia, joka voi mennä huonosti ja se vaatii korjausta.

Vierailija
20/54 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen, pitkä katse.