Millainen on ihastuneen miehen katse? Lasittunut, kiimainen?
Kommentit (54)
Hämmentynyt ja utuisen pöllähtänyt katse. Ensin täynnä innostusta ja samassa hetkessä katseeseen hiipii epävarmuus.
eriväriset silmät,lautumia,verestystä
Vierailija kirjoitti:
Hämmentynyt ja utuisen pöllähtänyt katse. Ensin täynnä innostusta ja samassa hetkessä katseeseen hiipii epävarmuus.
Totta, itse asiassa sama fiilis pätee naiseen kun hän katsoo ihastuneena miestä, mutta nainen osaa peittää sen paljon paremmin, tai itse peitän. Haluaisin vaan tuijotella ja huokailla ihastuneena ja lempiä katseellani.
Mites sitten voisi edetä jos mies katselee semmoisella lempeällä koiranpentukatseella? Miksei tee aloitetta?
Mä oon 15v kundi. Olin Raxis syömässä pitsaa kun vastapäätä tuli istuun aika komee mies ikä 35v..mies katsoi mua silmiin liian kauna,katsoin takas. Alko sillain jänskästi heikottaan.. mutta söin pitsaa ja mies vilkui mua välillä. Kysyin sitten mieheltä,et mis päin se asuu ja voisinks tulla joku päivä käymään. Siitä käynnistä alkoi meidän ihan ystävyys.Mies on nyt 40v ja minä 20v. rakastamme toisiamme.Muutin viime vuonna hänen luokseen asumaan., Eli syvällä,pitkällä katseella voi olla tällainen voima.
Kattoo niin et silmät hymyilee ja posket punottaa hieman. Välillä tuntuu selkeesti sähköä ja vetovoimaa semmosta että vois hypätä hajareisin sen miehen syliin
Mun ex- vaimo tuijotti miehiä just tolleen välillä vaikka olin läsnä ja yllatus on tosiaan ex kun jää kiinni. Ei vaan pystynyt hillitsemään himojaan. Toivottavasti saa vähintään kupan.
Kuin Jesse Bacheloretessa. Nolo mies.
Jos tykkään sinusta ja himoitsen sinua seksuaalisesti niin katson silmiisi haukan katseella.
Jos olen ihastunut sinuun ja minulla on tunteita niin katson silmiä ja suuta vuorotellen. Saatan jäädä pitkäksi aikaa tuijottamaan suuta jos puhut ja mieli alkaa harhailemaan.
M29
Vierailija kirjoitti:
Kuvailkaa, miten katsoo, miten elehtii?
Silmissä näkyy vain kaksi sydäntä ja seläntakana odottaa ruusukimppu ja suklaarasia.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen hellä, koiranpentumainen.
No tämä :')
Moni on kommentoinut mulle tapaa millä poikaystäväni katsoo minua, se on justiinsa sellanen edelläkuvaillun hellä, huolehtiva ja rauhallinen. Kotona huomaan usein, että kotitöitä tehdessä tai televisiota katsellessa mies "salaa" unohtuu vain tuijottelemaan minua ja jotenkin näyttää vaan niin levolliselta. Ja yhtä salaa minä en ole huomaavinaan hänen tuijotustaan ja jatkan puuhiani, se on ihana tunne huomata sanojen lisäksi, miten toinen ei saa silmiään irti :)
poitsu ja mies kirjoitti:
Mä oon 15v kundi. Olin Raxis syömässä pitsaa kun vastapäätä tuli istuun aika komee mies ikä 35v..mies katsoi mua silmiin liian kauna,katsoin takas. Alko sillain jänskästi heikottaan.. mutta söin pitsaa ja mies vilkui mua välillä. Kysyin sitten mieheltä,et mis päin se asuu ja voisinks tulla joku päivä käymään. Siitä käynnistä alkoi meidän ihan ystävyys.Mies on nyt 40v ja minä 20v. rakastamme toisiamme.Muutin viime vuonna hänen luokseen asumaan., Eli syvällä,pitkällä katseella voi olla tällainen voima.
Kumpi teistä sen aikakoneen rakensi? Sinä vai se vanha ukko? Aluksi sä oot 15 ja nyt yhtäkkiä 20? 🤔
Seksikkään naisen näkeminen pakkaa veren miehen yläpäähän ja nostaa myös silmien painetta. Mies on valmis iskemään saaliiseen kiinni. Kun saalis on kiinni, mies saa kunnon erektion ja hänen katseensa on vähemmän lasittunut, kun veri pakkautuu nyt penikseen. Orgasmin jälkeen katse puolestaan on raukea kuin lammaskoiralla, kun hormonit on sekoittanut nupin.
poitsu ja mies wrote:
Olet siis sekä 15-vuotias että 20-vuotias.
Tuo on kilttimiehen katse.