Tee keskustelu. Mitä teetä raskausaikana?
Itse koitan jättää nyt kahvin vallan pois, ehkä kuppi aamulla.
Mutta! Mustaa teetä ei tietenkään, vihreäkään ei hyvää, valkoinen? Hedelmä? Marja? Yrttiteet ei tietenkään!! Entä rooibos, onko yrttitee?
Kommentit (9)
Vadelmanlehtiteetä, etenkin jos on pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mustaa teetä? Kyllä mä join mustaa teetä yleensä kupin päivässä, paitsi alkuraskaudessa, kun ei oikein mikään uponnut silloin.
Niin, se on se kuppi.
Jotenkin mua kylmää tuo tarkkuus. Kuppi kahvia tai kuppi mustaa teetä, mielellään ei edes vihreää teetä paljon, nämä kofeiinin takia. Jos oon aamulla juonut kupin kahvia, en uskalla illalla juoda edes teekupillista..
Vierailija kirjoitti:
Vadelmanlehtiteetä, etenkin jos on pahoinvointia.
Mut eikös tuo ole loppuraskaudesta?
Mitä keksin tähän alkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mustaa teetä? Kyllä mä join mustaa teetä yleensä kupin päivässä, paitsi alkuraskaudessa, kun ei oikein mikään uponnut silloin.
Niin, se on se kuppi.
Jotenkin mua kylmää tuo tarkkuus. Kuppi kahvia tai kuppi mustaa teetä, mielellään ei edes vihreää teetä paljon, nämä kofeiinin takia. Jos oon aamulla juonut kupin kahvia, en uskalla illalla juoda edes teekupillista..
Höpö höpö, kyllä uskallat juoda. Ei pidä olla hysteerinen näissä sääntöjen noudattamisista. Joku listeria ja muu infektiovaarat ottaisin vakavasti, mutta kuppi teetä sinne tänne, ihan turha huoli.
Itse join kahvia 4-5 kuppia koko raskauden. Normaali terve lapsi. Juo sitä mitä tekee mieli.
Joo, siis mulla lapsia kyllä jo ennestään, enkä tiedä olenko näin tarkka ollut ennen. Terveitä kaikki, mutta jotenkin tämä muiden äitien " täydellisyys" saa mut aivan tolaltani.