Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kohdellut lemmikkiäsi huonosti?

Vierailija
13.03.2017 |

Minä olen, silloin kun niitä joskus oli kaksi, eri aikoina. Teki mieli vääntää niskat nurin kun olin pahimmissa masennus ajatuksissa. Kerran löin molempia, ajoin takaa jne. Mitään en elämässä kadu niinkuin eläinten kaltoinkohtelua ja näitä juttuja mitä tein. Olen kantanut hirveää syyllisyyttä. En tiedä mikä muhun meni...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tän takia tule enää hankkimaan lemmikkejä enkä lapsia kun en voi luottaa itseeni hoitajana 😢

Vierailija
2/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Tulee huono omatunto jo pelkästään siitä, kun pari kertaa vuodessa täytyy kuljetella kissaa kopissa mukana pidemmille lomille.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Itse olen myös vakavasti psyykkisesti sairas, eikä se ole mikään tekosyy tehdä kuten sinä teit. Mun lemmikit on mulle suuri osa elämääni ja auttaa pahimman yli.

Vierailija
4/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suoraan satuttanut, mutta en ole masentuneena kyennyt koirasta huolehtimaan. Laitoin äidille viestin, ja hän tuli hakemaan lemmikin hellään hoivaansa. Kaksi eri kertaa, kaksi eri koiraa, yksi ja sama äiti <3

Vierailija
5/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sitten kivitys? Voiko tätä saada anteeksi? 😢 ikinä? Luojalta? En tiedä...

Ap

Vierailija
6/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Itse olen myös vakavasti psyykkisesti sairas, eikä se ole mikään tekosyy tehdä kuten sinä teit. Mun lemmikit on mulle suuri osa elämääni ja auttaa pahimman yli.

Tekosyy? Julmasti sanottu ihmiselle, joka katuu tekojaan.

Ap

Vierailija
7/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äärimmäisen stressaantunut ja kiire töihin. Ajattelin että painuis tuo kissa vittuun mun jaloista. :(

Ei mennyt kuin pari viikkoa ja sain diagnoosin totaalisesta uupumuksesta. Silti tuo ajatus jäi vaivaamaan. :(

Vierailija
8/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kokenut huonoa omaatuntoa siitäkin, etten leikitä ja aktivoi kissoja tarpeeksi. Tai ettei ole ollut rahaa käyttää niitä hammaskivenpoistossa lähiaikoina... Muuten pidän kyllä huolen ja rakastan.

Vierailija
9/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse pyydystetty metsähiiri, jota uitan ammeessa ja kiusaan muutenkin! Ruokana sillä on ollut pelkkää makaronia jo vuoden.

Vierailija
10/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyöritellyt itsariajatuksia näiden tekojen takia.

Ap

Vierailija
11/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että jos kyse olisi lapsista olisi täällä ymmärtäjiä luunappijutuille, mutta lemmikit ovat pyhiä. Toisaalta syödään sitten tehotuotettua lihaa ja tuomitaan toisia netissä.

Ihmettelen vaan miksi tää aihe on niin tabu.

Ap

Vierailija
12/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua kun on jäänyt vaivaamaan se, kun jouduimme sulkemaan kissamme pentuna vessaan lakanoiden heiluttelun ajaksi :D Ei tosiaan kauaa mennyt, mutta silti jäi muistiin. Oli pakko sulkea, kun tuli mukaan keimeihin ja nuoli isännän pakaraa xD

Vierailija
13/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies väittää, että vahingoitan kissaani, kun pussaan ja halaan sitä.

Vierailija
14/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voin lohduttaa sua. Voit saada anteeksi, ihmisistä en niin varma, mutta Jumalalta varmasti. Ajallaan

Itse olen 20 v sitten kohdellut huonosti kissoja, eivät toki saaneet vammoja mutta toinen kiss jätti meidät ja muutti lähistölle ihanan sinkkunainen hellään huomaan. Tuo nainen kävi kerran aikaisemmin jo sanomassa että kisu tulee sinne kuin kotiinsa ja eihän haittaa, että se haluaa olla siellä. Yhtä kissaa rakastin ja se oli se, jonka ottamisessa olin itse mukana. Muut tuli poikaystävän mukana ja poika hakkasi mua. Nykypäivänä kadun syvästi ja olen omistanut elämäni kaltoinkohdeltujen ihmisten auttamiseen eli olen hoitotyössä ja myös autan eläimiä. Minulla ja miehellä on lapsia ja koiria ja rakastan heitä kaikkia yli kaiken. Mutta monen vuoden terapia ja työ tähän meni, olin masentunut ja itsetuhoisen nuorena ja myös omien vanhempien hylkäämä.

Vierailija
15/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne kaikki eläinsuojelurikoksiin syyllistyneet sitten on kun täälläkin on vaan meneillään lynkkaus ja **ttuilut päälle.

Vierailija
16/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerroppa nyt kun noin uhriudut, että mikä tän alotuksen idea oli? Sä selvästi haet ymmärtäjiä jostain kumman syystä. Sä olet kiusannut ja hakannut eläimiä! Jos sille täältä löytyy ymmärtäjä niin huhhuh. Sä myös itse sanoit, että sua kaduttaa ja on itsariajatuksia (liioiteltua, älä tee sitä) niin miksi samalla haluat jonkun puolustamaan?

Vierailija
17/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies väittää, että vahingoitan kissaani, kun pussaan ja halaan sitä.

Kevyesti voi mutta koira ja kissa ei pidä halauksista, kokevat sen pelottavana..

Vierailija
18/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena puin koiraamme t-paitaan ja aurinkolaseihin ja leikittiin jotain. Ei kai kauhean huonoa kohtelua.

Vierailija
19/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sitten kivitys? Voiko tätä saada anteeksi? 😢 ikinä? Luojalta? En tiedä...

Ap

Eläin ei tunne anteeksiantoa tai muita inhimillisiä tunteita, eläin vain muistaa jatkossa että tämä ihminen satutti minua. Aina.

Vierailija
20/59 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja hyvin monet muutkin ketkä haluavat syödä kissojaan illalliseksi.

Jätin ikkunan auki ja kissa karkasi. Näin minulta jäi päivällinen väliin. Harmi kuin tästä on tullut ilmiö.