Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perheessä on kolme lasta

Vierailija
13.03.2017 |

ja nuorin 4v, niin voiko perheen äiti vaatia, että hänen on saatava vauva kun nuorinkin lapsi jo iso. Perheen isä ei halua lisää lapsia ja äiti vain ei tätä hyväksy.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mies hoitaa ehkäisyn keskeytetyllä, eli lasta ei tule. Kyllä hän ehkäisee. Ap

Vierailija
22/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien keskeytetty yhdyntä on ollut ehkäisyä???

Onnea vaan 4.lapsen odotuksen johdosta jo näin etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua lasta joten mies on selibaatissa tai hoitaa ehkäisyn. Eikä sitten vingu ja valita ja väitä tulleensa huijatuksi jos vetelee paljaalla ja lisää lapsia pukkaa maailmaan. Nips naps vaan piuhat poikki!

Vierailija
24/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tilanne. Mutta helpompi se on yleensä pakottaa mies isäksi kuin nainen äidiksi. - Jos mielipiteet lapsen saamisen suhteen ovat noin erilaiset niin susoittelisin istumaan alas ja varmistamaan, että onko muutoinkaan asioita, jotka vastaavasti yhdistävät ja kannattelevat suhdetta ja/ -tai madollisesti koko perhettäkin. 

Vierailija
25/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli arvaanko oikein, haluaa takaisin kotiin loikoilemaan ja sen vuoksi nuo lapset on 3 v välein synnytetty, että mamma sai loikoilla kotona 10 v putkeen?

Kolmilapsisen perheen äiti ei todellakaan ehdi loikoilla :D Arvaan, olet lapseton, kun suollat tuollaista. Eipä ole mullakaan lapsia, mutta sen verran olen kärryillä, ettei äitiys ole mikään loma!

Kummallista, minulla on neljä lasta, ja loikoilen nytkin. Ja tuossahan on lapset isohkoilla ikäeroilla, eli ei mitään järjettömän rankkaa.

Vierailija
26/50 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keskeytetty ihan varma jos ja kun tuntee itsensä, ja lopettaa ajoissa. Ja lisäksi katsoo varmat päivät. Ap

Vierailija
27/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ne vahingot niin tapahdu jos mies osaa hommansa.

Vierailija
28/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ukolta vaan piuhat poikki. Sinähän olet päätöksesi tehnyt.

Vierailija
29/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli arvaanko oikein, haluaa takaisin kotiin loikoilemaan ja sen vuoksi nuo lapset on 3 v välein synnytetty, että mamma sai loikoilla kotona 10 v putkeen?

Kolmilapsisen perheen äiti ei todellakaan ehdi loikoilla :D Arvaan, olet lapseton, kun suollat tuollaista. Eipä ole mullakaan lapsia, mutta sen verran olen kärryillä, ettei äitiys ole mikään loma!

Höpö höpö. Tuon ikäiset lapset ovat jo helppoja ja onhan se nyt löhöilyä. Ensimmäinen vuosi on hieman erilaista, kun muksu ei osaa tehdä mitään itse. 

Vierailija
30/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, minulla on neljä lasta, ja loikoilen nytkin. Ja tuossahan on lapset isohkoilla ikäeroilla, eli ei mitään järjettömän rankkaa.

Sama!:) Meillä viides tulossa ja hän miehen toiveesta. Hyvin ehtii loikoilla, laittaa ruoan ja kodin, mutta se vaatii myös mieheltä osallistumista.

Mulla onkin aivan täydellinen mies. Kiinnostunut minusta, lapsista ja kodista.

Vierailija
31/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikea syy haluta vauvaa kun aiemmat lapset ovat isoja ja haluaa hoivata?

Vierailija
32/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vauvakuumeelle voi?

Vierailija
33/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nup lapset ovat jo niin isoja, että ei ole hommaa paljon heidän kanssa. Vauvan hoito olisi helppoa nyt. naisen mielestä. Ap

Vierailija
34/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lapset ovat jo omatoimisia ja arki helppoa. Vauvaan ehtisi keskittyä tosi hyvin. Ja kakilla isot ikäerot.

Vierailija
35/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kuitenkin jo kolme lasta, vaikka isoja ja isot ikäerot ovat.

Vierailija
36/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua ja asia selvä, nainen on onneton kun haluaisi. Ap

Vierailija
37/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämä on tuon ikäisten kanssa?

Vierailija
38/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisen mielestä helppoa kun ovat isoja, miehen mielestä ovat isoja ja hän ei kaipaa enää pientä ja hoivattavaa. Ap

Vierailija
39/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi ottaa koiranpennun, jos on pakko hoivata.

Vierailija
40/50 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa jotain tekemistä kotonakin vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän