Jos perheessä on kolme lasta
ja nuorin 4v, niin voiko perheen äiti vaatia, että hänen on saatava vauva kun nuorinkin lapsi jo iso. Perheen isä ei halua lisää lapsia ja äiti vain ei tätä hyväksy.
Kommentit (50)
Mistä lähtien keskeytetty yhdyntä on ollut ehkäisyä???
Onnea vaan 4.lapsen odotuksen johdosta jo näin etukäteen!
Mies ei halua lasta joten mies on selibaatissa tai hoitaa ehkäisyn. Eikä sitten vingu ja valita ja väitä tulleensa huijatuksi jos vetelee paljaalla ja lisää lapsia pukkaa maailmaan. Nips naps vaan piuhat poikki!
Surullinen tilanne. Mutta helpompi se on yleensä pakottaa mies isäksi kuin nainen äidiksi. - Jos mielipiteet lapsen saamisen suhteen ovat noin erilaiset niin susoittelisin istumaan alas ja varmistamaan, että onko muutoinkaan asioita, jotka vastaavasti yhdistävät ja kannattelevat suhdetta ja/ -tai madollisesti koko perhettäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli arvaanko oikein, haluaa takaisin kotiin loikoilemaan ja sen vuoksi nuo lapset on 3 v välein synnytetty, että mamma sai loikoilla kotona 10 v putkeen?
Kolmilapsisen perheen äiti ei todellakaan ehdi loikoilla :D Arvaan, olet lapseton, kun suollat tuollaista. Eipä ole mullakaan lapsia, mutta sen verran olen kärryillä, ettei äitiys ole mikään loma!
Kummallista, minulla on neljä lasta, ja loikoilen nytkin. Ja tuossahan on lapset isohkoilla ikäeroilla, eli ei mitään järjettömän rankkaa.
On keskeytetty ihan varma jos ja kun tuntee itsensä, ja lopettaa ajoissa. Ja lisäksi katsoo varmat päivät. Ap
Joo, ei ne vahingot niin tapahdu jos mies osaa hommansa.
Sitten ukolta vaan piuhat poikki. Sinähän olet päätöksesi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli arvaanko oikein, haluaa takaisin kotiin loikoilemaan ja sen vuoksi nuo lapset on 3 v välein synnytetty, että mamma sai loikoilla kotona 10 v putkeen?
Kolmilapsisen perheen äiti ei todellakaan ehdi loikoilla :D Arvaan, olet lapseton, kun suollat tuollaista. Eipä ole mullakaan lapsia, mutta sen verran olen kärryillä, ettei äitiys ole mikään loma!
Höpö höpö. Tuon ikäiset lapset ovat jo helppoja ja onhan se nyt löhöilyä. Ensimmäinen vuosi on hieman erilaista, kun muksu ei osaa tehdä mitään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, minulla on neljä lasta, ja loikoilen nytkin. Ja tuossahan on lapset isohkoilla ikäeroilla, eli ei mitään järjettömän rankkaa.
Sama!:) Meillä viides tulossa ja hän miehen toiveesta. Hyvin ehtii loikoilla, laittaa ruoan ja kodin, mutta se vaatii myös mieheltä osallistumista.
Mulla onkin aivan täydellinen mies. Kiinnostunut minusta, lapsista ja kodista.
Onko oikea syy haluta vauvaa kun aiemmat lapset ovat isoja ja haluaa hoivata?
Nup lapset ovat jo niin isoja, että ei ole hommaa paljon heidän kanssa. Vauvan hoito olisi helppoa nyt. naisen mielestä. Ap
Nuo lapset ovat jo omatoimisia ja arki helppoa. Vauvaan ehtisi keskittyä tosi hyvin. Ja kakilla isot ikäerot.
On siinä kuitenkin jo kolme lasta, vaikka isoja ja isot ikäerot ovat.
Mies ei halua ja asia selvä, nainen on onneton kun haluaisi. Ap
Millaista elämä on tuon ikäisten kanssa?
No, naisen mielestä helppoa kun ovat isoja, miehen mielestä ovat isoja ja hän ei kaipaa enää pientä ja hoivattavaa. Ap
Nainen voisi ottaa koiranpennun, jos on pakko hoivata.
Onko tuossa jotain tekemistä kotonakin vielä?
Niin siis mies hoitaa ehkäisyn keskeytetyllä, eli lasta ei tule. Kyllä hän ehkäisee. Ap