Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nimiä teidän miehet ehdotti tyttölapsellenne? :D

Vierailija
13.03.2017 |

Hauska kuulla mitä nimiä miehet on ehdotelleet tyttövauvalle. :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuollaksenikaan. Mutta pojalle olisi halunnut antaa nimen "Tico". Eiköhän se jotain samansuuntasta ois ollut...

Vierailija
2/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tainnut ehdotella oikein mitään. En ainakaan muista. Hyvin sujuvasti kuitenkin torppasi kaikki minun ehdotukset aina.

En tiedä miten ollaan saatu lapset nimettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella, Nelli, Ella ja Adele oli ainakin miehen listalla. Tästä jo 7 vuotta aikaa, niin en muista tarkemmin oliko muita.

Vierailija
4/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti tytölle nimeä Johanna. Annettiin se toiseksi etunimeksi.

Vierailija
5/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimo

Vierailija
6/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susan, Lilja. Susan tarkoittaa samaa asiaa etymologialtaan.

Vierailija
7/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olisi halunnut Lauran, Martan ja Katariinan.

Vierailija
8/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi tuuri, koska pidämme molemmat luontonimistä, harmi vaan että kuitenkin hiukan erilaisista. Itse olisin halunnut tyttömme nimeksi Lilja, Iiris, Kielo tai Vanamo. Mies taas Tuuli, Lumi, Meri tai Usva. Listauksen ja kompromissien jälkeen lapsesta tuli Kaisla.

Vierailija
9/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronja ja Aada olivat miehen ehdotuksia tyttömme nimeksi.

Vierailija
10/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa. Siinä pysyttiin.

Vierailija
11/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka, Aava ym. En muista tarkalleen kaikkia. Nimien keksiminen oli vaikeaa miehelle, mutta lapsi sai sitten niistä harvoista yhden nimekseen.

Vierailija
12/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme molemmat tytöstä Marian ja hän näyttikin aivan Marialta. Helppo valinta oli.

Vierailija
13/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura. Kuulemma halusi nähdä onko sulhasehdokkaista aikanaan takomaan Auraa...

Vierailija
14/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies olisi halunnut Lauran, Martan ja Katariinan.

Kaikki mun makuun :)

Me luettiin yhdessä allakkaa ja 'Laura' oli heti, että tämähän se on. Mä lisäsin vaan meidän suvun 'Marian' perään ja se oli siinä.

Mihin nimeen teillä päädyttiin?

Vierailija
15/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella, Nelli, Ella ja Adele oli ainakin miehen listalla. Tästä jo 7 vuotta aikaa, niin en muista tarkemmin oliko muita.

Mulla ja sun miehellä on samankaltainen nimimaku. Olisin halunnut tyttömme nimeksi Nella, mutta mies sanoi sitä koiran nimeksi. Mies ehdotti Ainoa, koska hän rakastaa kyseistä jäätelöä.:D

Vierailija
16/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi tuuri, koska pidämme molemmat luontonimistä, harmi vaan että kuitenkin hiukan erilaisista. Itse olisin halunnut tyttömme nimeksi Lilja, Iiris, Kielo tai Vanamo. Mies taas Tuuli, Lumi, Meri tai Usva. Listauksen ja kompromissien jälkeen lapsesta tuli Kaisla.

Ihme kun ei Järviruoko.

Vierailija
17/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna. Kompromissina toiseksi nimeksi tuli Susanna.

Vierailija
18/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vasta nyt mietitään kun tuo uusi loma myönnettiin vasta viikko sitten.

Seuraavaan vuoteen ei päästä mihinkään ulkomaille, koska vauvan kanssa en matkusta. Siksipä se loma johonkin, ihan sama mihin olisikin nyt, kun on viimeinen meidän kolmen kesken tehtävä (lue ilman vauvaa tai taaperoa) Kesällä on jo sen verran viikkoja, että voisi syntyessään jäädä eloon, joten riskiä ei oteta. Nyt olisi vielä suht turvalliset viikot matkustaa ulkomaille, mutta kun ei ole rahaa tarpeeksi. Siksi Suomen sisällä.

Reissaajina ollaan avaramielisiä aina liikunnasta kulttuuriin, mutta kylpylät eivät miestä houkuttele.

Tokikaan koko summaa ei mielellään Suomen sisällä reissatessa tuhlattaisi.

-ap

Vierailija
19/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti isoisänsä äidin nimeä. Siihen myös päädyttiin, kaunis eikä kovin yleinen.

Vierailija
20/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ehdotus oli sama, kuin kummiksi suunnitellut pariskunnan rouvan nimi. On nätti nimi, mutta jostain syystä sanoin, että ei.

Seuraavaksi ehdotti samaa nimeä, mikä oli naapurin tytöllä ja lähitalon rouvalla. Ei sekään! Tälläkään kertaa ei nimessä mitään vikaa, mutta mutta kun voisi valita muunkin.

Kolmas ehdotus taas oli nimi, jonka yhdistin yhteen ikävään ihmiseen, joten kielsin senkin ehdottomasti.

Lopulta homma meni niin, että tulostin netistä monta sivua tytönnimiä, joista ensin molemmat sai valita 15kpl, joista sitten arvottiin se omannäköinen nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi