Mitä nimiä teidän miehet ehdotti tyttölapsellenne? :D
Hauska kuulla mitä nimiä miehet on ehdotelleet tyttövauvalle. :)
Kommentit (29)
Oha-allah Halla-aho saattaa olla jo kastettu johonkin monikulttuuriseen perheeseen...
Mies ehdotti Minea tai Ilona. Tytöstä tuli Ilona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi tuuri, koska pidämme molemmat luontonimistä, harmi vaan että kuitenkin hiukan erilaisista. Itse olisin halunnut tyttömme nimeksi Lilja, Iiris, Kielo tai Vanamo. Mies taas Tuuli, Lumi, Meri tai Usva. Listauksen ja kompromissien jälkeen lapsesta tuli Kaisla.
Ihme kun ei Järviruoko.
Ei minusta mikään ihme, eihän se ollut edes listalla :o
Lilja, Iiris, Tuuli ja Meri minullakin kävi aikoinaan mielessä. Lue uudelleen aloitusteksti ja vastaa vaikka siihen, niin sulla on itselläkin mukavampaa, eikö? Jos elämä on perseestä, sille täytyy itse yrittää tehdä jotain. Joskus on vaan kiivettävä sen oman aidan yli, ja olla syyttelemättä muita. :)
Kiira. Onneksi tuli poika niin ei tarvinnut alkaa vääntämään nimestä.
Mies ehdotti nimeksi Siiriä, ja sehän passasi minullekin.😊
Vierailija kirjoitti:
Siksi vasta nyt mietitään kun tuo uusi loma myönnettiin vasta viikko sitten.
Seuraavaan vuoteen ei päästä mihinkään ulkomaille, koska vauvan kanssa en matkusta. Siksipä se loma johonkin, ihan sama mihin olisikin nyt, kun on viimeinen meidän kolmen kesken tehtävä (lue ilman vauvaa tai taaperoa) Kesällä on jo sen verran viikkoja, että voisi syntyessään jäädä eloon, joten riskiä ei oteta. Nyt olisi vielä suht turvalliset viikot matkustaa ulkomaille, mutta kun ei ole rahaa tarpeeksi. Siksi Suomen sisällä.Reissaajina ollaan avaramielisiä aina liikunnasta kulttuuriin, mutta kylpylät eivät miestä houkuttele.
Tokikaan koko summaa ei mielellään Suomen sisällä reissatessa tuhlattaisi.
-ap
Onneksi tuosta ei kuitenkaan tullut tyttärenne nimeä.
Mies ehdotti Emiliaa ja Helmiä (mummunsa nimi). Minulla taas Emilia on teinistä asti ollut juuri _se_ nimi, jonka tyttärelleni halusin antaa. Helmille en oikein lämmennyt esikoista nimetessä, mutta jos joskus saamme toisen tytön voisi hänestä hyvin tulla Helmi.
Pojan nimestä emme ole päässeet yksimielisyyteen, kummankin ehdotukset tuntuvat toisesta ihan idioottimaisilta.
Oikein perinteistä miesten huumoria:D Kaverini mies halusi lapsestaan Hallan, koska heidän sukunimi on Aho.