Oletko runkannut ulkona?
Ei ehkä ihan talvinen kysymys =) mutta oletko mies koskaan runkannut ulkona? Missä ja miten tapahtui?
Kommentit (78)
Onko jkl ketään halukasta runkkaamaan porukassa?
Teinipoikana mökillä mulla oli vakiopaikka, jossa kävin purkamassa paineita. Paikassa oli sellainen iso kivi, jossa sai hyvän asennon. Fantasioin aina yhdestä aikuisesta naisesta, joka siellä treenasi juoksua kireissä trikoissa. Mietin hikisten pikkareiden riisumista ja teinipojan kullia pumppaamassa spermaa aikuisen naisen pilluun. Kerran melkein jäin runkkaamisesta kiinni tuolle naiselle ja siitä ne fantasiat sitten lähtivät liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vähän nuorempana kesäisin keskellä metsää tuli harrastettua. Tykkäsin ottaa kaikki vaatteet pois ja liikkua ympäriinsä kulli vaappuen. Sitten jossain vaiheessa istuin kiven päälle ja annoin lastin lentää pitkin mättäitä. Joskus myöhemmin olen miettinyt, että toivottavasti oravien ja muiden metsän eläinten mieli ei järkkynyt eikä kukaan muu nähnyt.
Ajattele jos raakut olisivat nähneet
No olen. Teinipoikana mansikkatilalla asuessa löytyi hyvä näköalapaikka kohtaan jossa poimijatytöt kävi pissalla talousrakennuksen takana.
M33 kirjoitti:
Viimeksi muutama viikko sitten runkkasin revontulten loisteessa keskellä puhdasta pohjoisen luontoa.
Minä muistan runkanneeni ulkona vain kerran ja revontulet olivat syynä tähänkin.
Alkusyksystä oli täysin kirkas tähtitaivas ja huomasin juuri nukkumaan mennessäni uutisisen jossa luvattiin että nyt katse taivaalle kun revontulia voi näkyä etelässäkin.
Laitoin lämmintä päälle ja raahasin aurinkotuolin takapihan pimeimpään nurkkaan.
Makasin katselemassa puoli tuntia taivaalle kunnes pää oli aivan tyhjänä kaikista ajatuksista ja yhtäkkiä alkoi panettaa ilman mitään syytä. Tai syy oli varmaan juuri se että kaikki muut ajatukset ja stressi katosivat. Sain viidessä minuutissa aivan mahtavan orgasmin.
Teininä kävin läheisessä uimarannan uimakopissa iltaisin kun rannalla ei ollut enää ketään.
Harrastin joskus teininä sitä, että menin johonkin riittävän kauas metsän keskelle, otin kaikki vaatteet pois ja laitoin kiven päälle. Sitten kävelin ympäriinsä täysin alasti ja kulli alkoi yleensä aika pian nousta
Minä olin teininä niin ujo etten olisi voinut ajatellakaan olevani alasti ulkona. Mökillä nukuin alastomana erillisessä vierasaitassa ja heräsin keskellä yötä kovaan pissahätään enkä jaksanut laittaa mitään päälleni vaan kävelin aamuyön hämärässä alastomana aitan taakse metsään pissalle.
Jostain syystä alastomana olo alkoi kiihottaa niin että kalu nousi väkisin pystyyn ja sain pissata melkein pystysuoraan ylöspäin. Runkkasin kyllä vasta mökissä kun hävetti ajatuskin siitä että aamuvirkku äiti olisi ollut hereillä ja törmännyt paikalle.
Olen runkannut ulkona, sisällä, kirjastossa, työpaikalla, laivassa, veneessä, autossa, lentokoneessa, vaikka ja missä. Parasta runkkaaminen on yhdessä naisen kanssa.
Opiskeliajoilta muistan yhden tapauksen. Olin baarissa päässyt lähikontaktiin kauniin nuoren naisen kanssa. Suutelua ja pepun puristeluakin tanssilattialla. Sulkemisajan jälkeen jatkettiin jossakin rakennuksen kulman takana. Kiihkeää suutelua ja tyttö antoi mun käsien liikkua vapaasti rinnoilla ja vähän mekon allakin. Kulli kovana olin jo aivan varma, että tänään saan ja kunnolla.
Tyttö kuitenkin pahoittelee, että asuu kaukana ja pakko lähteä kaverin kyydissä. Pettyneenä lähdin kävelemään kotiin. Matkalla iski kusihätä ja helpotin oloa pienessä tievarren metsikössä. Illan parhaat palat mielessä aloin hetken mielijohteesta runkata. Lähistöllä ei näkynyt ketään ja vetelin loppuun asti tuota ihanaa vartaloa ajatellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vähän nuorempana kesäisin keskellä metsää tuli harrastettua. Tykkäsin ottaa kaikki vaatteet pois ja liikkua ympäriinsä kulli vaappuen. Sitten jossain vaiheessa istuin kiven päälle ja annoin lastin lentää pitkin mättäitä. Joskus myöhemmin olen miettinyt, että toivottavasti oravien ja muiden metsän eläinten mieli ei järkkynyt eikä kukaan muu nähnyt.
Ajattele jos raakut olisivat nähneet
HAHHA. Todella ajankohtainen sivallus. Taidat olla joku älykkö.
No pakkohan se oli, kun intissä ei metsäleireillä kehdannut teltassa kymmenen jullin edessä vedellä. Eikä ne jullit oikein auttaneet oikeaan vireystilaan pääsemisessä.
Jaa'a ei oo tullu laskettua että kuinka monta kertaa mutta paljon on spermaa tullut laskettua pitkin mättäitä. Ehkä kaks kertaa viikkoon ja reipas kymmenen vuotta. Ja ihan omissa metsissäni paineeni puran jos tarve tulee.
Nuorena runkattiin naapuri pojan kanssa toistemme kulleja usein jossain suojaisessa paikassa ulkona , kyllä tuntui hyvältä . Myös nykyään kun kesällä otan aurinkoa omalla pihalla alasti olen usein runkannut posliini kullini, on kiihottava kun joku saattaa nähdä kun asun taajama alueella . Monessa muussakin paikassa olen runkannut ulkona , esimerkiksi levähdyspaikoilla on mukavaa runkkaa kullista spermat.
M 64 CD 💃
Lukemattomia kertoja teininä. Meillä ei ollut koulussa invavessaa ja tavallisessa poikien vessassa oli alhaalta ja ylhäältä avoimet osastot. Niinpä menin tunnin lopuksi maakellarin taakse. Eipä siinä montaa pimpin puristusta matkivaa, hyväilevää vetoa tarvittu, yleensä riitti kivikovana pystyssä seisovan kullin pään sively ja lensi isoja nauhoja spermaa kauas vaikka olin jo lauennut sinä päivänä useasti. Tytöt farkkupepuissaan ja pehmeissä hiuksissaan olivat vaan liikaa mulle ja tunnilla seisoi jatkuvasti. Ei ollut pokkaa alkaa luokassa hieromaan.
Mökillä on mukava runkata kesällä ulkona auringossa laiturin penkillä ilman housuja istuskellen, kun auringon lämpö hivelee kullin vartta ja kasseja. Naapurimökeiltä voi joku nähdä tai katsella, jos käyttää vaikkapa kiikareita. Siellä on monet lastit lentäneet rantahietikkoon.
Ulkona on hyvä runkata kun voi roiskia spermat ympäriinsä eikä tarvi siivota niitä...
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomia kertoja teininä. Meillä ei ollut koulussa invavessaa ja tavallisessa poikien vessassa oli alhaalta ja ylhäältä avoimet osastot. Niinpä menin tunnin lopuksi maakellarin taakse. Eipä siinä montaa pimpin puristusta matkivaa, hyväilevää vetoa tarvittu, yleensä riitti kivikovana pystyssä seisovan kullin pään sively ja lensi isoja nauhoja spermaa kauas vaikka olin jo lauennut sinä päivänä useasti. Tytöt farkkupepuissaan ja pehmeissä hiuksissaan olivat vaan liikaa mulle ja tunnilla seisoi jatkuvasti. Ei ollut pokkaa alkaa luokassa hieromaan.
Kuulostaapa tutulta. Nuorena ei vaan voinut olla koskematta. Seisokissa oli vielä sellainen lisäkovuus, mikä piti saada laukaista. Ihan vessakopissa mutta myös luonnossa. Lähdin muka kuselle. Yksi vakiopaikoistani oli kiekkokaukalon varaston takana metsän reunassa. Kerran olin menossa runkulle ja siellä olikin pariskunta touhuamassa.
mä aion runkata levarilla nyt vappuna silleen, että laitan serpentiiniä mun munan ympärille.