Oletko runkannut ulkona?
Ei ehkä ihan talvinen kysymys =) mutta oletko mies koskaan runkannut ulkona? Missä ja miten tapahtui?
Kommentit (78)
Olen runkannut miestä ulkona ja hän on hieronut minulle orgasmin :D Sitä ei varmaan kyllä lasketa, menee ennemmin seksin puolelle kuin runkkaamisen.
Kokeilin kerran, ei oikein irronnut. Harmi.
Ehkä jännitin.
Joskus haaveilin seksikkääseen runkkaajaan törmäämisestä.
N
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jännitin.
N
Olisin katsellut ja paljastanut itseni. Ehkä runkannut omaa tai toisen elintä.
Olen toki. Intissä metsäleirillä. Ei sitä 19-vuotias kloppi kestä kahta viikkoa purkautumatta ja teltassa onanointia muutaman muun jurmun ympäröimänä ei houkutellut. Kävin siis vähän matkan päässä metsässä ”kusella”.
Teini-iässä kerran kaupunkipuistossa, muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jännitin.
N
Olisi ihanaa salakatsella jotakin hyvärunkoista komeaa miestä runkkaamassa metsässä... Ah!
Mjoo harvoin, mutta joskus kyllä. Kerran olin yksin retkeilemässä Repoveden kansallispuistossa aika lämpimänä päivänä. Poikkesin pääpoluilta vähän syrjään ja päädyin pienen lammen rannalle, ja tuli siinä sitten mieli pulahtaa uimaan. Ei muuta kuin vaatteet pois ja veteen, ja takaisin kuivattelemaan, pyyhettähän tietenkään ei ollut mukana. Arvatenkin siinä auringossa ja alasti luonnon keskellä alkoi pian erektio vaappua taivasta kohti, joten pitihän sitä sitten runkatakin. Kun olin päässyt loppuun asti, niin olin huomaavinani jotakin liikettä tai ääntä jonkun matkan päässä metsässä, liekö marjastaja tai joku muu, joka ei myöskään kulkenut opastetulla reitillä. No, ei selvinnyt koskaan, mutta jos joku oli, niin toivottavasti sai mieluisan näytöksen 😀
Toinen mieleen jäänyt oli viikon veneretki Saimaalla, samassa paatissa yöpyenkin ei kauheasti sellaista yksityisyyttä ollut, joten paineet vähän pääsivät kasaantumaan. Etenkin kun vähän väliä tuli laitettua kuumaa tekstaria kotona olevalle vaimolle... Kyllä siinä sitten tuli hieroskeltua, jos lähti yksin saareen kierrokselle tai rantakalliolle auringonlaskua katselemaan. Oli kuitenkin tarkoitus säästellä itseään kotiinpaluuta varten, mutta reissun loppupuolella oli vaan pakko antaa sperman roiskahtaa varvikkoon, ei mahtanut enää mitään.
Tribute videoita luonnossa tehnyt, muutaman kerran on ollut yleisöä
Nuorempana tuli runkattua jonkin verran ulkona, kun oli sopiva tilaisuus. Vieläkin, jos sattuu sopiva tilanne. Alasti uiminen kesällä jossain metsän keskellä saattaa johtaa siihen, jos alkaa sellainen fiilis sattuu ja ottaa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran teinipoikana 80-luvulla olin alasti uimassa ja erittäin kova erektio syntyi uidessa. Jatkoin uiskentelua penis jäykkänä ja nautin virtaavan veden tunteesta terskassa. Sitten menin rantaveteen seisomaan sillä tavalla että vesi oli yli navan. Katselin kauempana laiturilla aurinkoa ottavaa vanhempaa ruovaa ja aloin liikuttelemaan esinahkaa edes takaisin veden alla. Tunsin kuinka sykkivä kiihko koveni ja koveni. Terska pulloitti kiiltävän punaisena ja veteen jäi vaaleaa töhnää precumin tippuessa veteen. Sitten tunsin kuinka penis nytkähteli jo kädessäni kun hiljensin tahtia. Koitin olla vielä laukeamatta. Odotin hieman ja kiihdytin uudelleen tahtia ja nautin lähestyvästä orgasmista. Sitten kiihdytin tahtia ja annoin sperman purkautua vauhdilla järviveteen tuntien suuria tyydytyksen väristyksiä. Jatkoin uimista saadakseni erektion pois, mutta eihän se teinipojalla onnistu. Nousin vedesta kanki kovana ja lähdin tyytyväisenä kävelemään pois rannalta.
Nakuna uiminen on aina kesällä vapauttavaa. Varsinkin sellaisessa paikassa, että voi ihan rauhassa vaikka ottaa eteen, jos sille päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ite olin kerran mökillä yksin kun muut oli menneet kauppaan. Siinä sitten kiihotti ajatus mennä pihalle runkkaamaan. Siinä täysin alasti riisuutuneena runkaten samalla kun lämmin kesä tuuli puhalsi ihoon sai mällit lentämään aika hiton nopeesti.
Harrastin joskus teininä sitä, että menin johonkin riittävän kauas metsän keskelle, otin kaikki vaatteet pois ja laitoin kiven päälle. Sitten kävelin ympäriinsä täysin alasti ja kulli alkoi yleensä aika pian nousta. Todella mukavan tuntuista ja kiihottavaa kävellä ulkona täysin nakuna muna pystyssä. Lopulta heitin lastit johonkin mättäälle.
Naku-uinnin yhteydessä olen minäkin kerran masturboinut. Uiskentelin ja kun vaikutti että ei ole silmiä näkemässä, käännyin selälleen kellumaan. Hetken kuluttua alkoi kalu jäykistymään, ei enää pokka pitänyt vaanpiti laittaa jalat pohjaan. Vettä melkein kaulaan asti. Vähän aikaa ihmettelin, mutta kun vesi ihanasti hiveli terskaa, niin kiima kasvoi ja tartuin kaluun kiinni ja hiljakseen runkkasin orgasmin. Ehkä voimakkain tai ainakin mieleenpainuvin runkattu orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Naku-uinnin yhteydessä olen minäkin kerran masturboinut. Uiskentelin ja kun vaikutti että ei ole silmiä näkemässä, käännyin selälleen kellumaan. Hetken kuluttua alkoi kalu jäykistymään, ei enää pokka pitänyt vaanpiti laittaa jalat pohjaan. Vettä melkein kaulaan asti. Vähän aikaa ihmettelin, mutta kun vesi ihanasti hiveli terskaa, niin kiima kasvoi ja tartuin kaluun kiinni ja hiljakseen runkkasin orgasmin. Ehkä voimakkain tai ainakin mieleenpainuvin runkattu orgasmi.
Sellällään kelluminen just hauskaa nakuna. Periskooppi pinnalle ja kun vähän heiluttelee, niin alkaa jäykistellä periskooppi tähystysasentoon. 😄
Olen kyllä usein, mutta ei minua kiihota mikään kiinnijäämisenpelko tai sellainen että julkisella paikalla runkkaisin. Runkkaan ulkona mökillä tai muualla missä kukaan ei näe.
Viimeks pari viikkoa sitten pilkkireissulla poikkesin rantapuskaan runkulle. Vaimo sai videon aiheesta ja kotona odottikin kuuma ja kostea sauna sekä vaimo.
Lukemattomia kertoja. Luonnossa runkkaaminen on jotenkin elämänläheistä. Sukset jalassa hiihtoretkellä tai meressä uinnin yhteydessä, keväisen luonnon herätessä metsässä -- kaikki käy, pienestä pojasta alkaen olen asiaa harrastanut.
Vain kerran minuna on häiritty ja jouduin hätistämään uteliasta homoa loitommalle. Ehkä olisi vain antaa hänelle näytös siemensyöksystä lähietäisyydeltä. Mitäpä se oikeastaan olisi minua haitannut?
Lukemattomia kertoja. Vakituisesti itseasiassa. Joka viikko ainakin kerran :/
Eikä tässä ole mitään itsensäpaljastelua tai kiinnijäämisen pelkoa tjsp jännityksen hakua. Tai muutenkaan mitään "pervoilua" taustalla. Ja koitan ainakin katsoa paikat niin ettei sinne kukaan eksy kuin aika hem-metin vahingossa :D
Luonto on vain parasta ja kaunista. Hekuma tässä on vaellella metsässä joka lihas täysin rentoutuneena, pää pyörällä ja jotenkin ihan eri tilassa kuin normaalisti. Kaikki luonnon äänetkin tuntuu voimakkaammilta, kiinnittää huomiota pieniin lehtien liikkeisiin, väreihin jne... onkohan noin tieteen kannalta dopamiinin aiheuttamaa?-) Yksinkertaisesti PARASTA hyödyntämistä orgasmille. Toiminnee niin naisilla kuin miehilläkin ja saa luonnon näyttäytymään kaikessa kauneudessaan. Tuo runkkaus tuossa on vain tapa päästä tähän fiilikseen kai, en osaa edes itse analysoida miksi.
Toki olen. Vuosia sitten (ennen naimisiin menoa) oli tapa mennä perheen mökille viikoksi yksinään. Tykkäsin ottaa aurinkoa laiturilla alasti. Vispilänkauppaa oli ollut naapuritontilla asuvan perheen pojan kanssa suunnilleen polvenkorkuisesta, sen kanssa harjoittelin pussailuakin ihan kakarana. Pari vuotta vanhempi minua. Lähti veneellä liikkeelle aina kun olin ottamassa aurinkoa, pysähtyi siihen kaislikon toiselle puolen "kalastelemaan". Hänen nähden tykkäsin kosketella itseäni siinä, koska hänen läsnäolo ja katselu kiihotti. Saattoi sen joku muukin nähdä, mutta ainakin niinä kesinä kun näin tapahtui niin tiesin hänen asuvan yksin. Vikana kesänä kun siellä kävin, tällaisen "päivähetken" jälkeisenä iltana hän tuli iltakahville, ja yksi asia johti toiseen. Jäi yöksi, ja seuraavakin päivä meni pitkälti niissä hommissa. Kokeiltiin siinä laiturin vieressä järvessäkin, mutta ei tuntunut kivalta. Laiturilla onnistui hyvin, ja oli kivaa kun ei tarvinnut yksin puuhailla. Ei siinä mitään muuta ollut kuin eläimellistä vetovoimaa, niin lähteminen ei ollut kovin vaikeaa muutaman päivän päästä. Ei olla nähty sen jälkeen, kun mökki myytiin seuraavana keväänä. Ne laiturisessiot oli ainoat kerrat kun oon ulkona masturboinut, mutta kieltämättä muistot on hyviä.