Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko runkannut ulkona?

Vierailija
12.03.2017 |

Ei ehkä ihan talvinen kysymys =) mutta oletko mies koskaan runkannut ulkona? Missä ja miten tapahtui?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut teinipojasta asti. Usein tehnyt sitä, kun olen lähtenyt lenkille. Vetäydyn johonkin suojaiseen paikkaan. Siinä on tosiaan oma mahtava fiiliksensä, jos on vaikka kaunis kesäpäivä. Sekin jotenkin itseä joskus kiihottanut, että sääsket ja mäkäräiset tulee ja imee verta seisokissa olevasta kalusta. Vähän varmaan pervo oon.

Vierailija
42/78 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se välillä ihan mukavaa roiskia spermat luontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran, ku olin keräämäs marjoja, nii oli pakko kokeilla. :D

Vierailija
44/78 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tribute videoita luonnossa tehnyt, muutaman kerran on ollut yleisöä

Kenelle teit videot

Vierailija
45/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, miksei tätä kysytty naisilta, vai eikö sellainen mahdollisuus edes mahtunut kysyjän ajatuksiin...? ;)

Jospa kysyjää se ajatus ei kiinnosta?

47/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikkin. Käyn vaeltamassa vähintään kerran vuodessa, jolloin tulee aina päästettyä paineita luonnon helmassa. Viimeksi muutama viikko sitten runkkasin revontulten loisteessa keskellä puhdasta pohjoisen luontoa.

Vierailija
48/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Monestikkin. Käyn vaeltamassa vähintään kerran vuodessa, jolloin tulee aina päästettyä paineita luonnon helmassa. Viimeksi muutama viikko sitten runkkasin revontulten loisteessa keskellä puhdasta pohjoisen luontoa.

Kuten täällä lupasitkin.

49/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33 kirjoitti:

Kuten täällä lupasitkin.

Pidän aina lupaukseni. Siellä vaaralla kutia irrottaessa muistelin meidän kirjoituksia ja mietiskelin että minkälaista olisi ollut pakkasessa tuntea sun lämmin puristus mun kullin ympärillä.

Vierailija
50/78 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33 kirjoitti:

Kuten täällä lupasitkin.

Pidän aina lupaukseni. Siellä vaaralla kutia irrottaessa muistelin meidän kirjoituksia ja mietiskelin että minkälaista olisi ollut pakkasessa tuntea sun lämmin puristus mun kullin ympärillä.

Niin, silloinhan nämä joukkokokoontumiset alkoi toden teolla.

Vierailija
51/78 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, miksei tätä kysytty naisilta, vai eikö sellainen mahdollisuus edes mahtunut kysyjän ajatuksiin...? ;)

Jos kysyjää ei kiinnosta, niin meitä muita kiinnostaa. Yhden esityksen olen nähnyt

Vierailija
52/78 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyjää ei kiinnosta, niin meitä muita kiinnostaa. Yhden esityksen olen nähnyt

Kerro!

Vierailija
53/78 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä ellei satoja kertoja.

Yhden kerran myös autossa itse ajaessa yksin keskellä yötä.

Vierailija
54/78 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tribute videoita luonnossa tehnyt, muutaman kerran on ollut yleisöä

Kenelle teit videot

Xhamsteriin useammalle

55/78 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin taloyhtiön roskiksesta kumiset ratsastussaappaat. Otin ne talteen, tungin ne jalkaan autotallissa. Rupesi seisomaan, lähdin kävelylle Keskuspuistoon.  Tuli pakottava tarve runkata, joten poikkesin metsän puolelle. Kohta lensi satsi männyn rungolle.

Olen uusinut tempun myöhemmin.

Vierailija
56/78 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen, kun joskus nuorena keksin miten paljon mukavemmalta vedessä lilluminen ja uiminen tuntuu ilman uikkareita. Kävin usein yksin uimassa pienessä uimapaikassa, missä on myös muutama soutuvene. Joskus joku vanhempi pariskunta tuli veneelle ja lähti soutelemaan mökilleen. Itseäni jännitti, kun oli monesti jättänyt uikkarit rannalle ja veden alla heppi tanassa. Vesi oli sameaa niin mitään ei nähnyt läpi, vaikka soutelivat vierestä ohi. 😄

Vierailija
57/78 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut ulkona elämäni aikana useita satoja kertoja. Useimmiten yksin, mutta muutaman kymmenen kertaa jonkun toisen miehen tai naisen seurassa, kanssa tai nähden.

Ensimmäiset kerrat tapahtuivat noin 10-vuotiaana, kun tietoinen ja tavoitteellinen seksuaalisuus alkoi nostaa päätään. Noina varhaisina aikoina muistan itsetyydytystä tapahtuneen ainakin kerran sekä pojan että tytön kanssa kesällä metsässä. Sanat masturbointi ja itsetyydytys eivät oikein tunnu sopivan siihen ikävaiheeseen, varsinkin kun se tapahtui 1970-luvulla, jolloin lasten ja nuorten seksuaalitietous ja -sanasto olivat kapeampia kuin nykyään. Kyseessä oli pikemminkin uteliaisuus itseä ja toista kohtaan sekä jonkinlainen jännä leikki.

Teini-iässä määrät lisääntyivät. Kyky saada siemensyöksy ja selkeä orgasmi sekä esinahan liikkuvuuden vapautuminen noin 12. ikävuodesta alkaen antoi valtavasti lisää nautintoa puuhaan. Metsä oli tuossakin vaiheessa tavallisin toteutuspaikka. Muistan masturboineeni jopa tätini perheen kanssa tehdyillä yhteisillä marjareissuilla. Heillä oli kaksi itseäni pari vuotta nuorempaa serkkutyttöä, joita kiven takaa tiiraillessani roiskin mättäälle.

Aikuisena, vaikka avioiduin ja saimme lapset varsin nuorina, ulkorunkkaus jatkui. Metsäkävelyillä joskus pysähdyin, riisuin kaikki vaatteet pois ja vedin käteen auringon ja tuulen hyväillessä paljasta ihoa. Kolmekymppisenä ulkoilmaseksiin alkoi tulla mukaan useammin muita ihmisiä. Vaimon kanssa rakastelut retkillä ovat oma lukunsa, eivätkä varsinaisesti kuulu tähän aiheeseen. Mutta hänenkin läsnäollessa olen masturboinut ulkona, esim. mökin tai saunan terassilla. Vaimo ei ole siihen huviin kuitenkaan omalta osaltaan yhtynyt, hän tykkää enemmän yhdynnöistä.

Tuolloin kiinnostuin naturismista/nudismista (eivät ole ihan synonyymejä) ja aloin käydä enemmän tai vähemmän virallisissa ja epävirallisissa paikoissa, joissa tapasin samanhenkisiä aikuisia. Suomessa noita paikkoja on hyvin harvassa, vaikka alastomuus kulttuurissamme muutoin on suht luonnollista esim. saunoessa. Seksi ei tietenkään ole naturismi-/nudismipaikoissa "virallista" sisältöä, mutta sitä esiintyy paljon. Ilmapiiri on otollinen ryhmärunkkaukselle tai jonkun toisen masturboinnin seuraamiselle tai oman itsetyydytyksen avoimelle näyttämiselle. Seuralaisena on ollut useimmiten mies tai pari miestä, joiden kanssa vetäydytään syrjemmälle "runkkurinkiin" muita häiritsemättä. Muutaman harvan kerran mukana on ollut myös nainen. Itse olen kokenut kiihottavaksi masturboida pitkään ja hartaasti jonkun miehen, naisen tai pariskunnan seuratessa omalta viltiltään toimintaani. Ovatpa joskus kompanneet sormeilemalla itseäänkin. Se vaatii sopivasti tilannetajua, oikean paikan, hetken ja seuran, mutta koskaan ei ole käynyt niin, että joku olisi hermostunut. Hyväksyviä hymyjä ja pari peukutusta pikemminkin on tullut palautteeksi.

Nyt pitkän talven jälkeen ilmat lämpiävät. Varmasti pian koittaa aika, jolloin käsi käy huokailujen säestämänä talon terassilla ja kesäkukat saavat ravintoliuoksen. 

Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!

Vierailija
58/78 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja tuskin on enää vastaamassa pieneen reklamaatiooni, mutta sooloseksi ulkona voi ihan yhtä hyvin kuulua naistenkin runkkausrepertuaariin. Minä ainakin olen monesti laskenut housut kinttuun tai nostanut hameen korviin lämpimällä ilmalla luonnossa liikkuessani. Toisin kuin monet kommentin kirjoittaneista olen kuitenkin huvitellut aina itsekseni.

Vierailija
59/78 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailua ei niinkään tykkään kuitenkin esiintyä alasti tai hyvin vähissä vaatteissa, usein sukkahousuissa kun ne tuovat mielihyvää kuten vahingossa paljastettuna nähdyksi tuleminen. Kotona on sitten helppo ottaa kunnon runkut

Vierailija
60/78 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja tuskin on enää vastaamassa pieneen reklamaatiooni, mutta sooloseksi ulkona voi ihan yhtä hyvin kuulua naistenkin runkkausrepertuaariin. Minä ainakin olen monesti laskenut housut kinttuun tai nostanut hameen korviin lämpimällä ilmalla luonnossa liikkuessani. Toisin kuin monet kommentin kirjoittaneista olen kuitenkin huvitellut aina itsekseni.

Kuten joku tuossa aiemminkin totesi, niin aloittajaa selkeästi kiinnosti keskustelu juuri miesten runkkaamisesta. Jokainen aloittaa sellaisen ketjun mistä toivoo keskustelua, turha siitä on reklamoida. Aina voit aloittaa uuden keskustelun naisten runkkaamisesta ulkona.