Mies sanoo että rakastaa minua, mutta kuitenkaan ei ole esitellyt minua kavereilleen eikä halua olla näkyvästi yhdessä
Ihan kuin hän häpeäisi minua... Tiedän, että en ole sitä mitä hänen aikaisemmat on olleet ja kaverinsa eivät varmasti osaa odottaa, että hän on jonkun minunlaisen kanssa. Mutta tuntuu tosi pahalta. Ja nyt on miehen syntymäpäivät tulossa, kyselin että minä päivänä aikoo ne järjestää jne. Hän sanoi, että ei minun kannata sinne tulla, kun olen niin erilainen kuin hänen kaveripiirinsä, ja en kuitenkaan viihtyisi, ja kun ei ole kertonut kavereilleen että hänellä on joku ja sitten olisi kuulemma kiusallista ruveta siinä selittelemään, tai jotain. Menin sanattomaksi, kun olin jotenkin ilman muuta ajatellut että hän kutsuu minut syntymäpäivilleen. Koko juttu tuntuu nyt melko ahdistavalta. Mitä tekisin? Rakastan miestä kuitenkin niin paljon, mutta tuntuu että hän ei ole tosissaan ja leikkii vain, ja häpeää minua... :(
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette seurustelleet?
Meillä on ollut on/off-juttua päälle vuoden ajan, ja nyt ollaan oltu parisen kuukautta yhdessä.
Ap
Mies on mustasukkainen. Minulla on ollut samantyylisiä kokemuksia ja ensin luulin miehen jostai syystä häpeävän minua, mutta oikeasti olikin mustasukkainen.
Pillu kelpaa kumminkin ;D Olet hänelle jonkun korvike...
Hyväksikäyttäjä tyyppiä, jätä se. Aina löytyy joku syy/selitys ettei sua esitellä kavereille, vanhemmille,...
Lue tuo sinun aloituksesi ja mieti että sen on kirjoittanut joku muu niin mikä olisi oma neuvosi.
Rakkautta ei ole ilman kunnioitusta ja arvostusta. Miksi roikut miehessä joka häpeää sinua eikä hyväksyä sinua sellaisena kuin olet? Mielummin yksin kuin epätoivoisena paskassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut on/off-juttua päälle vuoden ajan, ja nyt ollaan oltu parisen kuukautta yhdessä.
Ap
Sanat ja teot sen verran pahasti ristiriidassa että lähinnä katsoisin tekoja ja offaisin miehen lopullisesti. Se valehtelee sulle ja pelaa aikaa etsien samalla toista naista.
Mustasukkainen??? Höpö höpö...kaikkea naiset uskookin HUH!
Kuulostaa siltä että olet pelkkä pillu etkä mitään muuta.
Meillä on vähän samankaltainen tilanne eli ei olla kumpikaan juurikaan kavereillemme esitelty toisiamme kun molemmilla on omat kaveripiirit. Toiset kaverit tietävät meistä ja toiset eivät tiedä. Ei käydä yhdessä oikeastaan missään, vietetään kotiaikaa ja joskus tehdään lomamatkoja yhdessä. Miehen työnantajan ja joitakin työkavereita olen tavannut muutaman kerran, samoin hänen sisaruksiaan ja äidin. Mies on tavannut minun sisarukseni ja vanhempani. En ole pitänyt asiaa mitenkään omituisena. Seurustelu tai edes aviossa olo ei tarkoita yhteistä ystäväpiiriä, ihan hyvä että molemmilla on omaakin elämää. Huolestuttavaa olisi jos ei olisi luottoa päästää toista vieraiden ihmisten pariin tai jos ei saisi itse pitää yhteyttä muuta kuin kumppanin tuntemiin ihmisiin.
Olet miehelle vakipano ja hän on oikeasti kiinnostunut jostain naisesta kaveripiirissään ja esittää hänelle sinkkua.
Millä tavalla eroat hänen eksistään? Ja minkälaista porukkaa sinne synttäreille on tulossa? Tunnetko kenties jonkun sieltä? Syitä tuohon miehen käytökseen voi olla niin monia.... Ehkä hän on järjestämässä vain poikien iltaa, tai ehkä hän tietää että joku kavereistaan todennäköisesti kiinnostuisi sinusta ja se olisi hänestä kiusallista, tai ehkä hän onkin kutsunut jonkun eksänsä sinne, tai ehkä hän ei tosiaan jostain kumman syystä tosiaan uskalla esitellä sinua vielä kavereilleen... Tai sitten hän ei usko että suhteenne kestää. Ei voi tietää jos ei kysy mieheltä suoraan.
Tuo on huolestuttava asia. Vaikea tosin sanoa johtuuko häpeästä, pitääkö mies suhdetta liian tuoreena vai eikö vain halua yhdistää kaveripiiriä ja parisuhdetta. Sinun pitää vielä yrittää puhua hänelle ja kertoa miltä sinusta tuntuu.
Me emme liiku yhdessä kaupungilla sen takia, koska emme halua törmätä tuttuihin (emme pidä sosiaalista tilanteista) ja molemmilla on muutenkin eri menot (pitäisi varta vasten sopia yhdessä lähteminen). Miehen parhaimmat kaverit olen nähnyt yhden kerran. En koe tarpeelliseksi (=en uskalla enkä halua) tutustua heihin. Miehelleni tämä sopii mainiosti, hänestäkin pakkotutustuminen on kiusallista.
Jokainen elää tavallaan. Parasta on se että kumppanin kanssa löytyy yhteisymmärrystä. Omista periaatteista voi tinkiä tai sitten erota, jos erilaiset näkemykset haittaavat suhdetta.
Tiedän, että kuulostaa siltä, että mies käyttäisi minua vain hyväkseen. Mutta en voi uskoa että hän valehtelisi rakastavansa... Ja hän osaa olla myös huomioonottava ja mukava jne. Tuntuu kamalalta kun mietin, että kaikki olisi valetta.
Ap
Mun entinen ei myöskään esitellyt mua kavereilleen, äidilleen tai halunnut käyttäytyä kimpassa. Ei halunnut sitoutua mihinkään ja käytti hyväkseen.
Onkin syystä entinen.
Oletko esim. kovin ylipainoinen vai miten eroat eksistä?
Kannattaa puhua miehen kanssa, turhaan me täällä arvotaan syitä.