Eri kokoiset rinnat - liiviongelma
Kysymys eriparitissit omistaville, käytättekö jotain "kananfileetä" siinä pienemmän rinnan kupissa, vai miten saatte liivit istumaan? Mulla alkaa liivit aina vetää vinoon sen isomman rinnan puolelle, ei auta sekään, että käyttää sitä push up- tyynyä pienemmän rinnan puolella ja toiselta puolelta ottaa sen pois. Sinänsä mua ei haittaa tuo eriparisuus, mutta liiviongelma nimen omaan.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hartiasärkyjä tai selän vinoumaa eri parisuudesta johtuen. Samaa mieltä että ulkonäöstä viis, mutta terveysvaikutukset mietityttävät. Mun tyttärellä on eripari rinnat. A ja toisen koko siinä B ja C välissä. Kouluterveydenhoitajan mukaan toinen rinta voi vielä kasvaa. Tyttö 18v.
Työn puolesta ainakin on niska-hartiavaivaa yms. kun tietokoneella työskentelen mutta en ole koskaan ajatellut, että se voisi olla rinnoista kiinni. Toinen hartia on vähän alempana, fysioterapeutti on todennut ja antanut jotain jumppaliikkeitä. No itsellä nyt ei rinnat varmastikaan kasva enää korkeintaan alkaa roikkumaan.
Oletko ollut aina eriparinen? Neuvolassa varoiteltiin imettämästä enemmän toisesta rinnasta kuin toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut aina eriparinen? Neuvolassa varoiteltiin imettämästä enemmän toisesta rinnasta kuin toisesta.
On ollut aina eri kokoa, mutta ongelma on korostunut laihtumisen myötä. Lapsia ei ole ei varmaankaan tule.
Onko sulla hartiasärkyjä tai selän vinoumaa eri parisuudesta johtuen. Samaa mieltä että ulkonäöstä viis, mutta terveysvaikutukset mietityttävät. Mun tyttärellä on eripari rinnat. A ja toisen koko siinä B ja C välissä. Kouluterveydenhoitajan mukaan toinen rinta voi vielä kasvaa. Tyttö 18v.