Mitä teet ulkona tänään?
Itse olin eilen 5h laskettelumäessä. Mietin tässä mitä tehdä tänään. Sama laji? Olisiko yksipuolista? Pitkä metsäretki? Jäälle? Luistelu ei ainakaan käy, ei ole luistelurata kunnossa.
Siispä mitä muut tekee?
Kommentit (16)
En mene ulos vaan istun tietokoneella koko päivän. Ihme hehkutusta jos arska paistaa niin pitäis ulkona viettää aikansa. Olen ulkona sillon kun siltä tuntuu.
Teen varmaan kävelylenkin, 8km. Vakio.
Vien potkukelkan kesäksi pois. Keräilen kynttilälyhdyt pihapuiden oksilta. Kattelen löytyykö muuta turhaa roinaa pihalta. Ulkoilutan koiraa. Leikkaan pensaita.
Pilkon puita jos huvittaa, jos ei huvita niin en mene edes ulos. Vapaapäivä, saa tehdä mitä haluaa 😊
En ole vielä päättänyt. Heräilin ja artuin kännykkään. Aion kyllä vääntäytyä ulos.
Täällä ei paista aurinko. Illalla mollotti täysi kuu. Kyllä oli utelias, noin vaan tuijotti pihaamme kirkkaasti mitään häpeilemättä.
Olin jo korien kanssa tunnin metsässä. Taidan siivota kesäkeittiön. Jää näyttäisi houkuttelevalta, mutta en taida uskaltaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo korien kanssa tunnin metsässä. Taidan siivota kesäkeittiön. Jää näyttäisi houkuttelevalta, mutta en taida uskaltaa mennä.
Mitä kerättävää metsästä löytyy tähän vuodenaikaan? Syksyllä sienikori, mutta entä lopputalvella?
Se on ihan fifti-siksti käydäänkö kävelyllä vai pelkästään syömässä pitsat? Jos sani alkaa paistaa niin voisi käydä parin kilsan ulkoilun. Iltapäivällä vasta ei vielä kun sai just toisen kupin (motin) aamukahvia. Seksiä pitää ainakin yrittää ennen pukemista. Mutta nyt olen kuin holkeri, minä juon nyt kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerättävää metsästä löytyy tähän vuodenaikaan? Syksyllä sienikori, mutta entä lopputalvella?
Etkö mene muuten metsään jos et mitään kotiinviemisiä saa? Minä ainakin saan metsästä mielenrauhaa. Menen usein metsään muuten vaan kuljeskelemaan ja mietiskelemään.
Ajattelin vetäistä shortsit ja topin päälle ja lähteä hiekkarannalle lenkille auringonpaisteeseen.
Mä Lähden laskemaan mäkeä lapsen kanssa ihan just nyt. Pari koneellista pesty ensin pyykkiä. Ei aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä Lähden laskemaan mäkeä lapsen kanssa ihan just nyt. Pari koneellista pesty ensin pyykkiä. Ei aurinkoa.
Kyllä, kyllä metsässä liikuskelemaan ihan ihmetellen, hengitellen. Silloin harvemmin otan korin mukaan. Eväitä en jaksa mukanani kuljetella. Mitä siis sinne koriin nyt talvella?
Aamulla 7 aikaan koirien kanssa 20 minuutin lenkki ja äsken taas tulin liki tunnin lenkiltä, mukana vaimo ja koirat.
Nyt Lohi uuniin ja perunat kiehumaan, siihen hyvä salaatti ja syömään. Vähän ruokalepoa ja myöhemmin kaivarin rantaan vaimon kanssa ulkoilemaan. Illemmalla vielä omalla tontilla olevalle punttisalille vetämään vähän vatsaa ja punnertamaan rautaa. Eiköhän sitä siinä yhdelle pyhälle.
Vähän suunnittelin josko menisin virittämään pari geokätköä.