Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen prinsessaäiti

Vierailija
12.03.2017 |

En jaksaisi hoitaa lapsiani, hoidan sen mikä pakko. Mies halusi lapset ja suostuin hänen takiaan. Olen tottunut omaan aikaan, ystäviin, kulttuuriin, romanttisuuteen ja matkoihin. Nukkumaan myöhään.

Mies hoitaa kaiken, mutta ei ole kovin siisti joten joudun siivoamaan. Meillä käy siivooja 2x/kk, mutta ei se kauhesti auta.

Olen huono, väsynyt äiti. Lapsemme ovat toiveeatani vanhemmillamme usein. Kaipaan miehen huomiota ja hyvää, äänekästä ja rajumpaa seksiä. Lasten aikana ei onnistu.....

Muita?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin ahdistaa. Sunnuntai ja jouduin heräämään kuudelta! Koska lapselle ei kelvannut seuraksi isä. Tuntuu, että mies ei enää rakasta minua, koska olen niin huono äiti. Hän hymyilee rakastuneesti vain jos peuhaan lasten kanssa, sanoo kauniiksi vain silloin kun olen ruma ja sotkuinen... Kun olen huoliteltu ja upea, ei sano mitään...

Ap

Vierailija
2/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomattaan lapsettomana saa aina ihmetellä tätä maailmaa. Minulle tuli mies joka ei lapsia halunnut, vei kymmenen hedelmällisintä vuottani, uusi mieheni sikotaudin jälkeen ei voinut lapsia saada, ja nyt kolmannen kanssa niitä ei vaan tule. Ovulaationi ovat noin 3x vuodessa. Eikä lääkkeet auta.

Se mitä eniten halusin elämältäni... Kuinka nämä kirjoittelut sattuvatkaan.

N 40

Vierailija
4/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä hellittää. Toisaalta ymmärrän sinua, toisaalta en. Mikset voi viettää edelleen samanlaista elämää kuin aiemminkin, eihän lapset kaikkea aikaa vie. Vai onko miehesi sellainen isätyyppi, jolle perhe on kaikki kaikessa ja flirttailulle ja parisuhteelle ei elämässä ole sijaa?

Vierailija
5/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mies pitää minua lapsellisena ja huonona kun haluan muutakin, paljon! Näen ystäviä, teen töitä, käyn salilla, yliopistolla ja harrastan muutakin.. Mies haluaisi varmasti minun olevan enemmän äiti. Jaksan lapsiani vain 3h putkeen, sitten alkaa ahdistaa. En ole yhtään äidillinen, enemmän isosisko. Tykkään ostella heille vaatteita ja viedä heitä uusiin paikkoihin, kun saan liikuntaa. Mutta sisällä on kamalaa, enkä jaksa tuntemattomia äitejä yhtään, omalla vapaalla en halua puhua lapsista. Vauvavuoden pysyin järjissäni ihanan pt:n avulla.... Tuntui ettei mies arvostanut sitäkään yhtään.

Ap

Vierailija
6/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäeroa oli?

Vierailija
7/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä suostuit lapset tekemään. Olisit voinut kieltäytyä ja jos mies olisi sen takia lähtenyt, niin sitten olisi. Omaa syytäsi, että tuossa tilanteessa olet. Ei sympatiaa täältä.

Vierailija
8/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko teillä käydä siivooja useammin?

Saisitko vietyä lapsia hoitoon tai kerhoihin?

Saisitteko heille hoitajan tai voisitko viedä lapset välillä isovanhemmille, ts. voisitko olla kahdestaan ja vaikka matkustaa yhdessä miehesi kanssa eli seksielämä olisi parempaa. 

En tiedä, miksi nimität itseäsi prinsessaksi. Mielestäni olet nuori äiti, joka ei aina jaksa vauvaperheen arkea.

Vierailija
9/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Koska olet lapset tehnyt, olet nyt vastuussa heidän hyvinvoinnistaan. Turha itkeä mitään "en olisi halunnut". Aikuisena olet omat valintasi tehnyt. Miehesi ilmeisesti on aikuistunut, ja haluaisi vaimonkin olevan aikuinen, ei mikään pikkuprinsessa.

Vierailija
10/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Mies hoitaa kaiken muttajoudun silti siivoamaan vaikka siivoojakin käy?

Vierailija
11/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen "prinsessa" oletkin. Et ole ilmeisesti oppinut ottamaan mistään vastuuta. Vanhemmat tulevat helposti apuun. Pitäisikö sinun pikkuhiljaa opetella seisomaan ihan omilla jaloilla? Minkä ikäinen ap olet?

Vierailija
12/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitteko heille hoitajan tai voisitko viedä lapset välillä isovanhemmille, ts. voisitko olla kahdestaan ja vaikka matkustaa yhdessä miehesi kanssa eli seksielämä olisi parempaa. 

En tiedä, miksi nimität itseäsi prinsessaksi. Mielestäni olet nuori äiti, joka ei aina jaksa vauvaperheen arkea.

Ap kirjoittaa, että lapset ovat jo nyt ap:n toiveesta usein isovanhemmilla hoidossa. Kyllä ap:n pitäisi oppia pikkuhiljaa ottamaan vastuu omasta perheestä.

Vierailija
13/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24, mies 31.. Molempien vanhenpien ainoat lapsenlapset niin kyllä he mielellään hoitaa. Samoin miehen pikkusisko. Varmaan matkat onnistuisi, mutta nytkin mies haluaa lapset mukaan pääsiäisen lomalle.. Ovat osittain hoidossa arkena.

Ap

Vierailija
14/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissis päässyt lisääntymään. Työnnä ihmeessä ne lapset sivuun entistä enemmän. Leikit kun niitä ei oliskaan. Ethän sä nytkään niiden kanssa paljoa ole.

Jätä lapset isälleen ja lähde lätkimään. Kyllä lapset aistii jo muutenkin ettet ole heistä kiinnostunut.

Vierailija
15/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heistä pidän, mutta en jaksa siivoamista, riitoja leluista yms .. Ei siivooja noita leluja kerää eikä meidän pyykkejä viikkaa yms. Lattiat ja kylppärin hinkkaa yms perus.

Haluaisin olla heidän kanssaan tunnin aamulla, tunnin ulkona ja tunnin illalla. Viikonloput rankkoja kun lapset meidän kanssa ihan jatkuvasti. Haluaisin vaikka leffassa, syömässä ja panemassa käydä joka vkl kerran.. mutta miehelle riittää hiljaa makkarissa öisin...

Ap

Vierailija
16/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24, mies 31.. Molempien vanhenpien ainoat lapsenlapset niin kyllä he mielellään hoitaa. Samoin miehen pikkusisko. Varmaan matkat onnistuisi, mutta nytkin mies haluaa lapset mukaan pääsiäisen lomalle.. Ovat osittain hoidossa arkena.

Ap

Onko sinun vaikea ymmärtää sitä, että mies haluaa oman perheensä kanssa lomalle ( sinä ja lapset)? 

Teillä on paljon apukäsiä, joten pääsette yhdessäkin kahdestaan lomalle. Olet tosiaan tainnut elää prinsessa elämää, kun et huomaa, miten hyvin sinulla on asiat? Vai jäikö sinulta kuitenkin se villi ja vapaa nuoruus viettämättä? Menit liian nuorena naimisiin? Sinulla varmaan oli hienot prinsessahäät, mistä mitään ei puuttunut?

Vierailija
17/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on oltava provo. Ei kukaan ole niin typerä että leikkii prinsessaa hankittuaan kaksi lasta. Ei kukaan tee toista lasta, jos ei välitä ensimmäisestäkään.

Vierailija
18/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtomattaan lapsettomana saa aina ihmetellä tätä maailmaa. Minulle tuli mies joka ei lapsia halunnut, vei kymmenen hedelmällisintä vuottani, uusi mieheni sikotaudin jälkeen ei voinut lapsia saada, ja nyt kolmannen kanssa niitä ei vaan tule. Ovulaationi ovat noin 3x vuodessa. Eikä lääkkeet auta.

Se mitä eniten halusin elämältäni... Kuinka nämä kirjoittelut sattuvatkaan.

N 40

No sulla on ollut kolme miestä. Joillakin ei ole ollut yhtään. Jotkut on sun iässä neitsyitä. Mieti sitä.

Vierailija
19/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on oltava provo. Ei kukaan ole niin typerä että leikkii prinsessaa hankittuaan kaksi lasta. Ei kukaan tee toista lasta, jos ei välitä ensimmäisestäkään.

Aika tyypillistä käytöstä miehille, itse asiassa.

Vierailija
20/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi oli helppo, toinen vahinko, jota aloin odottaa kun ensimmäinen oli 4kk... Ja ne 4kk oli helppoja ja mukavia.

Mentiin naimisiin ulkomailla, joten ei olleet tyypilliset kartanohäät, vaan äärimmäisen romanttiset ja intiimit.

Rakastan miestäni, mutta hän haluaa nähdä minut vain äitinä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi