Huomenta! Mitä söit aamiaiseksi?
Kommentit (80)
Kaurapuuroa tyrni-appelsiinimehulla, muutama viipale hunajamelonia ja edelliseltä illalta jäänyt lämmin voileipä juustolla, kirsikkatomaatilla ja rosmariinilla.
Turkkilaista jugurttia hunajalla, valkosipulipatonkia ja mustaa kahvia.
Yhden ruisleivän lohiherkulla ja toisen "katkarapusalaatilla" ja kuppi mustaa kahvia
Syön aamupalan vaan arkisin. Eli join kupin kahvia ja vettä. Nyt kyllä on sellainen olo, etten tiiä söisinkö (onko nälkä) vai kenties oksentaisinko (meillä on noro).
Oikestikko syötte näin terveellisesti? Minä söin paahtoleipää launtaimakkaralla ja join kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Oikestikko syötte näin terveellisesti? Minä söin paahtoleipää launtaimakkaralla ja join kaakaota.
Mun tyrni-appelsiinimehut ja hunajamelonit oli onnekas sattuma. Normaalisti menee kaksi kuppi kahvia ja pari vaaleaa leipää.
Sattu tosiaan vaan olemaan hidas aamu ja ajattelin miehelle, että ois kiva keittää tuore puuro.
Mansikka-mustikka-vadelma-appelsiinimehusmoothie. Kaksi pekoni-munakuppia, eli muffinssipellille pekoni kupin reunaan ja rikotaan muna siihen keskelle. Lisäksi friseesalaattia, paprikaa ja tomaatteja. Ja kuppi kahvia.
Vasta tässä heräilen niin en ole vielä syönyt, katsotaan sitten muutaman tunnin päästä.
Kauralesepuuroa mansikoilla ja raejuustolla.
Kohta pari viipaletta uunista tullutta pataleipää voilla ja pari mukia kahvia
No ei ollut hyvää. Pari kinkkuleipää ilman margariinia kun ei olla kaupassa käyty. Jogurtin ja kahvia.
En vielä mitään. Heräsin kahdeksalta ja olen vielä sängyssä palstailemassa.
Kermakahvin, tuoremehua, palan Goudaa ja pari näkkileipää joiden päällä oli voita, graavilohta ja tilliä.
Turkkilaiseen jugurttiin tehdyn mansikka-banaani-maapähkinävoi smoothien. Pieni kauraleipä ja täysrasvaista juustoa maitokahvin kanssa
Kasvislisukkeita, vihersmoothieta, chiasiemeniä, chaita