Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen yksityisyyteen tunkeutuminen ilman lupaa on vaan kiellettyä

Vierailija
12.03.2017 |

Mikä on vaikeaaa muka ymmärtää siinä että kaikkien yksityiselämä on lailla suojattua ja se oma tonttinsa aina eikä sinne ole mitään asiaa mennä eikä vielä ainakaan jos ihminen itse nimenomaan jotakuta kieltää niin tekemästä.

Se etteivät virassa olevat tee samaa tunkeutumista on sekin suojattu lailla niin ettei kenenkään tietoja niin vain ronkita ellei asia liity toimeksiantoon.

Kaikista näistä on Suomen lain mukaan edessä rikostutkinta ja sanktioita jotka eivät pitkään jatkuneen stalkkaamisen jälkeen enää ole edes lieviä.

Minä ainakin otan parhaan juristin itselleni siihen että yksityisyyttäni ei loukkaa ei niin av mamma eikä viranomainen. Se joka ei pidä puoliaan tässä rajattomiksi jääneitten av mammojen ja pappojen maailmassa , tynnyrihuumeitten, viranomais stalkkereiden maailmassa ei ole terveeellä pohjalla elävä kansalainen .

Eikä yhteiskunta jossa diktatuuriin alistutaan ole pitkään pystyssä. Älkää alistuko ikinä rikollisten painostuksen edessä vaan hakekaa itsellenne apu jossa sairaalle stalkkaamiselle ja rikollisuudelle laitetaan kampoihin.

Ulvilan perhe ja Puputti olivat tällaisia topakoita ihmisiä ja katsokaa miten kävi kun he eivät ehtineet hakea apua riittävästi.

Itse inakin ilmoitan tutulleni tilanteen Eurooppaan siksi ettei ole mitään syytä jäädä odottelemaan kotiin yöllistä vierailua. Tunsin nämä molemmat henkilöt ja tiedän tasan tarkkaan Anneli Auerin olevan syytön ihminen . En pelkää sanoa tätä ääneen eikä pelkää rikollisviranomaisia Suomessa.

Älkää tekään pelätkö sillä tässä maassa on Perustuslakikin olemassa ja se on sellainen sopimus jossa nämä häviävät . Mutta se ei tule ilman taistelua ja ilman että pidämme toistemme puolia rikollisuuden edessä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viuh, että humahti yläpuolelta ja lujaa

Vierailija
2/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MEDIA: teidän tehtävänne ei ole suojella rikolllisia ei täällä eikä viranomaisia ainakaan. Te olette demokraattisen maan vahtikoiria ette diktatuurin kätyreitä. Näin ainakin tulisi olla. Tulen tämän sanomaan vaikka omalla naamallani kaikkialla tämä kaiken . Rehellisellä kansalaisella ei ole mitään pelättävää . Miksi media siis lusmuaa ja suojelee meillä rikollisia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksihän tänne kirjoitetaankin kun näyttää hujahtavan lain noudattaminen yläpuolelta. Että sitä järkeä edes pikkuisen sinne päähän tulisi ja ajatusta mitä saa tehdä ja mitä ei meidän maassamme. Nyt ovat ilmeisimmin viranomaiset itse antamassa käsitystä alihankintarikollisille että mikä vaan on sallittua . Mutta ei se niin mene.

Pitäkää kaikki puolenne tässä propagandasodassa jossa hämärrytetään jo kansalaisoikeutemmekin! !

Vierailija
4/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uppia

Vierailija
5/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosta ei saa tutkia, koska se on rikollista? :D

Vierailija
6/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viranomaiset tutkii ja ronkkii ilman, että olet ollut heidän kanssaan millään tavalla tekemisissä. Et edes viranomaiseksi tietäisi, jos et olisi googlella tutkinut, ovatko oikeasti viranomaisia. Olen tehnyt aiheesta valituksenkin. Vaan mitään ei ole kuulunut.

Mika Myllylä ei ole todellakaan ainutlaatuinen tapaus Suomessa.

Vierailija
7/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion alue näyttää olevan nyt pimeää tässä suhteessa. En tiedä mitä on menossa mutta kaikki ei ole nyt ok viranomaistoiminnassa. Nämä Itä Suomen Hovioikeuden päätöksetkin närkästyttävät kansalaisia ja huumeasioissakaan ei taidettu jäädä vaille isoakin kohua?

Miten sekin tarina oikein näillä epäillyillä poliiseilla oikein päättyi? Yltääkö Aarnion käsi sinne saakka? Mistä tämä ylimielinen ote kansalaisiin kumpuaa nyt poliisilla . On esimerkkejä jo julkisuudessa miten poliisi uhkaa hakata kansalaisia omine pimeine joukkoineen!

Ei jumalauta media nämä eivät ole kuin jäävuoren huippu kun joku kansalainen saa tuommosen tilanteen taltioitua niitä on paljon enemmän arvaan.

Nyt tähän ongelmaan huomiota ja äkkiä! Täällä pelätään jo enemmän poliiseja kuin rikollisia ja alamaailma tietää tämän ja varustautuu pelaamaan tätä vaarallista peliä.

Jossain on nyt vakavasti asiat pielessä.

Ulvilankin tapauksessa viitattiin Joutsenlahden mukaan juuri Kuopion opiskeluaikoihin . Sieltä löytyi myös huumeluola keskeltä vakilaa jne.

Helsingin johto jotka valvotte teidän tulisi jalkautua Kuopioon tarkkailemaan lain noudattamista eikä vänkylöidä enää. Kaikki ei ole kunnossa .

Vierailija
8/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa

Vierailija
9/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: kun jututin aiheesta montaa eri yht k luokasta tulevaa ihmistä he kaikki sanoivat pelkonsa Kuopion poliisin toimien vuoksi. Jokaikinen pelkäsi. Näin ei ollut vielä komisario Pauli Heikkosen johtaessa laitosta . Missä siellä oikein mennään? Miksi poliisi itse johtaa työpaikkakiusaamistilatoja Suomessa?

Vierailija
10/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt ap kirjoitella väärälle palstalle. Sinä et ole niin kiinnostava ihminenn että kukaan jaksais sun elämääsi ronkkia ja seurata. Jos sä kuvittelet olevas, olet lääketieteellisen avun tarpeessa.

Jos vähentäisit täällä roikkumista ja hankkisit elämän, olosi paranisi.

Vierailija
11/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksihän tänne kirjoitetaankin kun näyttää hujahtavan lain noudattaminen yläpuolelta. Että sitä järkeä edes pikkuisen sinne päähän tulisi ja ajatusta mitä saa tehdä ja mitä ei meidän maassamme. Nyt ovat ilmeisimmin viranomaiset itse antamassa käsitystä alihankintarikollisille että mikä vaan on sallittua . Mutta ei se niin mene.

Pitäkää kaikki puolenne tässä propagandasodassa jossa hämärrytetään jo kansalaisoikeutemmekin! !

Jännä että käytät termiä alihankintarikolliset. Kaikki viranomaiset ovat tähän asti kiistäneet sellaisten olemassaolon, vaikka minulla on rikollisen nimi ja tekemiset ihan paperillakin. Ja kaupankäyntikin on harvinaisen avointa, sossut maksavat rikoksista alihankkijalleen ja tämän lapsille kohtuuttomilla avustuksilla, eivätkä tee huostaanottoja aivan ilmiselvissä tapauksissa. Yhteistyökyvyksi tätä kutsuivat, sen kuulin rikollisen tyttären suusta, sitä pitää kuulemma olla, että saavat koko suku kunnan suurimmat avustukset, vaikka molemmat vanhemmat käyvät töissä. Kaiken tämän olen avoimesti kertonut lukuisille viranomaisille ja vähän muillekin. Osa viranomaisista käskee ihan suoraan pysymään hiljaa asioista, osa kieltää kaiken, osa vaan vaikenee.

Vierailija
12/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt ap kirjoitella väärälle palstalle. Sinä et ole niin kiinnostava ihminenn että kukaan jaksais sun elämääsi ronkkia ja seurata. Jos sä kuvittelet olevas, olet lääketieteellisen avun tarpeessa.

Jos vähentäisit täällä roikkumista ja hankkisit elämän, olosi paranisi.

Kirjoitan täsmälleen oikealla palstalla ja teen tämän erittäin tietoisesti vielä muuallakin. Meidän kaikkien on tehtävä se mikä on tarpeen ja kansalaisten pitäminen rikollisessa pelossa ja alituneisuuden tilassa on asia johon aion puuttua. Ihan turhaan painostatte pois. Valitan kaikki eivät ole sellaisia pelkureita joita te pelottelette kaikkialata pois.

Nielkää omia lääkkeitänne sillä työpaikkakiusaamistilastot jo pelkästään puhuvat karua kieltä että mafiamainen asenne vallitsee ei vaan av palstalla vaan keskellä poliisia.

Tarvitsisi tosiaankin tehdä hieman jotain asialle. Ja jos se kiusaaminen on siäsllä jo noin kovaa niin oletan että tuskimpa se poliisi on kotona ilman virkapukua vähemmän kiusaaja itse.

Kyllä kaikki merkit viittaa siihen että meillä on ongelma joka ei edes lääkkeillä poistu vaan tarvitaan jotain muuta nyt. Pelon alla ei suomalaiset suostu elämään se on varma!

Aina kun tätä maata ollaan alistettu on sille myöskin tehty loppu .

Vierailija
13/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli jo toinen jakaus!

Vierailija
14/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarnion käsivarsi näyttää olevan pitkä ja alihankintarikollisuudella tarkoitan juuri sitä osaa tästä mafiasta joka on onnettomina ja köyhinä kiitollinen kaikesta huomiosta ja rikollisestakin toimeksiannosta jota kuka tahansa antaa puhumattakaan jos sen toimeksiannon antaa vielä poliisi.

Tämä on korruption muoto jossa nämä onnettomat tulevat vedetyksi vielä mukaan tuollaiseen mafiaan ja heitäkin voidaan loputtomiin kiristää sillä.

Tämä koko systeemi on ddr mäinen verkosto josta ei kukaan uskalla puhua ääneen mutta siihen törmää aika ajoittain .

Vierailija
15/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että käytät termiä alihankintarikolliset. Kaikki viranomaiset ovat tähän asti kiistäneet sellaisten olemassaolon, vaikka minulla on rikollisen nimi ja tekemiset ihan paperillakin. Ja kaupankäyntikin on harvinaisen avointa, sossut maksavat rikoksista alihankkijalleen ja tämän lapsille kohtuuttomilla avustuksilla, eivätkä tee huostaanottoja aivan ilmiselvissä tapauksissa. Yhteistyökyvyksi tätä kutsuivat, sen kuulin rikollisen tyttären suusta, sitä pitää kuulemma olla, että saavat koko suku kunnan suurimmat avustukset, vaikka molemmat vanhemmat käyvät töissä. Kaiken tämän olen avoimesti kertonut lukuisille viranomaisille ja vähän muillekin. Osa viranomaisista käskee ihan suoraan pysymään hiljaa asioista, osa kieltää kaiken, osa vaan vaikenee.

Tämä on tärkeä aihe . Nyt kun leikataan ja leikataan vieläkin tärkeämpi. Itse olen ollut silminnäkijänä tapauksessa jossa ison pomon sukulainen sai sossusta rahaa pelkällä puhelinsoitolla mitä kovin ihmettelin kunnes hän kertoi miksi saa ja mitä isänsä tekee. Sosiaalitoimi kiistää kaiken ja aina jos kerrot havaintosi.

Vierailija
16/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alihankintarikollisuus ilmeni mm näin alhaisesti ja konkreettisesti:

Erään erittäin kiltin miehen sai kotiin kokonaan sulkeutumaan sitkeä stalkkaajatyyppi joka ilmestyi joka kulmalla siihen minne tämä mieskin. Selvisi sitten, että stalkkaajan sukulainen oli poliisi. Tämä kiltti mies tapasi

Tyyppi tiesi myös kaikkien paikallisten poliisiasioimiset jo n 5 minuutin kuluttua . Itse asiassa et päässyt missään käymään ettei tyyppi kävellyt vastaan. Hänellä oli oikein kokopäiväduuni.

Kun minä kävin polkupyörän varastamisilmoitusta tekemässä asemalla kävelee jo siihen ko tyyppi vastaan 10 min päästä ja tokaisee : kävit sitten poliisiasemalla tekemässä ilmoituksen luuletko voittavasi sillä mitään ja painosti vielä jättämään koko pyörävarkauden sikseen. Ja Huumettahan näillä pyörillä ja alihankintarikollisilla pyöritetään. Poliisiasemalla otettiin pyöravarkaus nipin napin edes vastaan.

Kyllähän tämä aukaisi silmät kummasti miten verkosto toimii.

En ollut koskaan aiemmin tuntenut tai ollut tekemisissä tämän stalkkaajan kanssa.

Tuon jälkeen hän jatkoi touhujaan kurkkien minunkin ikkunoista ja jäi kiinni siitä suoraan paikanpäällä kun satuin tulemaan kotiin juuri selkänsä takaa. Siinä hän varpailllaan siirtyi ikkunasta ikkunaan... sanoin, että jos tapaan enää ikinä minun ikkunoitteni alta teen lähestymiskieltopyynnön.

Kun sitten huumejuttu tuli tutkintaa häipyi tämäkin stalkkaaja kuin pieru Saharaan. Häntä ei näe enää kuin harvoin ja asiallisissa yhteyksissä.

Useilta varastettiin sadan m päästä myös tuliterä Scotch pyörä jne ja sitten vielä seuraavakin ja ihan kellaritiloista molemmat jälleen.

Kaikki jotka eivät hyväksyneet toimintaa stalkattiin suurinpiirtein kotiin tavalla tai toisella. Näin se homma kaduilla toimi.

Vierailija
17/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: neljäs rivi : Tämä kiltti mies tapasi vain päiväkävellä siinä poliisiasemaa lähellä olevassa maastossa ja jutella kaveriensa kanssa.

Vierailija
18/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saanut bannit suomi24:lle ja tuli tänne nyt kirjottelemaan tajunnanvirtaa?

Näin käy kun elämässä on liian vähän netin ulkopuolista elämää ja sekä  taipumusta salaliittojen näkemiseen vähän joka puolella.Ilmeisesti joku sairaseläkeläinen asialla.

*säälii*

Vierailija
19/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut bannit suomi24:lle ja tuli tänne nyt kirjottelemaan tajunnanvirtaa?

Näin käy kun elämässä on liian vähän netin ulkopuolista elämää ja sekä  taipumusta salaliittojen näkemiseen vähän joka puolella.Ilmeisesti joku sairaseläkeläinen asialla.

*säälii*

Koko Suomi tietää mitä tämä touhu on. Te luulette että ihmiset juoksevat teidän pillinne tahtiin ja että koko Suomi on jo vallassanne. Ei muuten ole.

Ja mitähän se mahtaa sinulle edes kuulua mitä ihmiset omissa kodeissaan tekevät ja millä elävät? Ei ole rajaa edes siihen . Huume on vain huono lääke ja pitäisi havahtua katselemaan peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme