Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä miehiä ei enää ole

Vierailija
12.03.2017 |

Tai jos on, niin ovat varattuja.

Kyllä kuulkaas viimeisen vuoden aikana on deittailtu jos jonkinmoisia miehiä. Listaan alas piirteet, joita olen huomannut:

- tulee treffeille ja suudellessa maistuu toisen naisen alapää
-mies kertoo vasta viikon tapailun jälkeen, että onkin varattu: tosin "kulissiliitto", mitäs se nyt haittaa, kai voin häntä silti tapailla? Juu en voi
- sänkytaidoissa parantamisen varaa, mulle ei riitä tunnin möyriminen vaan vähintään viisi
-erektio-ongelmat - en halua lerppaa ja jos ei toimi, niin kannattaa hoitaa asia ensin kuntoon ja sitten vasta deittailla
-keskustelutaidot puuttuu: itse pidän siitä että raapastaan pintaa syvemmälle jolloin saadaan kunnon keskustelut aikaan
- ei uskalleta sanoa, että ei haluta nähdä enää --> naisen on tämä tajuttava jotenkin rivien välistä

Tässähän pitää oikeaati alkaa totuttelemaan siihen, että elää elämänsä yksin!

T: savuton, holiton itsestään huolta pitävä nelikymppinen nainen

Ja kaikille teille, joilla on hyvä mies. Olkaa onnellisia ja pitäkää kiinni :)

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tuntia sängyssä suhteen alussa ja erityisen syvälliset keskustelut treffeillä (l. alkuvaiheessa)? Luuletkohan nyt hiukan liikoja itsestäsi?

t. toinen nelikymppinen

Vierailija
2/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka ei taida noilla vaatimuksilla löytää ikinä miestä.

Nieletkö ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä perseilee tahallaan päästäkseen naisesta eroon paljastamatta, että vika on naisessa. 

Vierailija
4/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Nieletkö ap?

Katos heti osu ja uppos :) Nainen parhaassa iäs, tietää.mitä haluaa. Ap

Vierailija
5/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua, kun tää on niin huvittava aloitus!

Tuo 5 tuntia seksiä sängyssä huvittaa erityisesti. Joku ikäiseni nainen kuvittelee nostattavansa sen tason halut (ikäisessään?) miehessä?! Kyllä on ainakin pokkaa, en kyllä ihan heti keksi, kuka jaksaisi olla puolituntemattomaan nelikymppiseen niin kiimassa :'D

1

Vierailija
6/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi tuntia sängyssä suhteen alussa ja erityisen syvälliset keskustelut treffeillä (l. alkuvaiheessa)? Luuletkohan nyt hiukan liikoja itsestäsi?

t. toinen nelikymppinen

No ei nyt ekoilla tietenkään :)

Vierailija
7/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 5 tuntia seksiä sängyssä huvittaa erityisesti. Joku ikäiseni nainen kuvittelee nostattavansa sen tason halut (ikäisessään?) miehessä?! Kyllä on ainakin pokkaa, en kyllä ihan heti keksi, kuka jaksaisi olla puolituntemattomaan nelikymppiseen niin kiimassa :'D

1

Koettu on eikä ole ongelma:). Ap

Vierailija
8/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Nieletkö ap?

Ehkä se, että tiedät, mitä haluat ei riitä siihen mitä voit enää saada? Miksi kuvittelet toiveittesi olevan jotenkin realistisia? Siis tuntuu, ettei sinua kiinnosta tutustua itse ihmiseen, vaan etsit jotain ihmeellistä egosi nostattajaa miehistä.

1

Vierailija
9/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Nieletkö ap?

Niin, tietää mitä haluaisi, mutta ei saa... Harmittaako..?

Vierailija
10/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Niin, koettu milloin? Vuonna...? Ja mihis se suhde sitten kaatui, jos miestä kerran viiden tunnin seksisessiot kiinnosti. Siis en mä sano, etteikö minkä ikäinen tahansa voi löytää hyvää miestä, vaikka se varmasti vaikeaa onkin mitä enemmän on ikää, mutta mun mielestä noi sun kriteerit hyvälle on naurettavia.

1

Vierailija
11/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mistä ap tietää, miltä toisen naisen alapää maistuu? Vilkas mielikuvitus...?

Vierailija
12/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Nieletkö ap?

Ehkä se, että tiedät, mitä haluat ei riitä siihen mitä voit enää saada? Miksi kuvittelet toiveittesi olevan jotenkin realistisia? Siis tuntuu, ettei sinua kiinnosta tutustua itse ihmiseen, vaan etsit jotain ihmeellistä egosi nostattajaa

Miten aktiivisuus seksissä ja syvälliset keskustelut liittyy egon nostattamiseen?

Vierailija
13/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mistä ap tietää, miltä toisen naisen alapää maistuu? Vilkas mielikuvitus...?

No vaikka siitä, että mies on ensin nuollut ja sitten suudellut mua.

Ei ole mielikuvitusta:)

Vierailija
14/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolta pitävä on sama kuin itseensä keskittyvä. Ei se miehiä useinkaan paljon nappaa. Enkä ihmettele. Varsinkaan se ei nappaa hyviä miehiä. Ne parhaat naiset kun sen lisäksi, että keskittyvät itseensä näkevät toisenkin ja se juuri minusta aloittajalta puuttuu, ainakin sen kuvauksen mulaan, jonka tästä aloituksesta sai.

Vierailija
15/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Niin, koettu milloin? Vuonna...? Ja mihis se suhde sitten kaatui, jos miestä kerran viiden tunnin seksisessiot kiinnosti. Siis en mä sano, etteikö minkä ikäinen tahansa voi löytää hyvää miestä, vaikka se varmasti vaikeaa onkin mitä enemmän on ikää, mutta mun mielestä noi sun kriteerit hyvälle on naurettavia.

1

Pari vuotta sitten. Sain selville, että oli.varattu. No mun mielestä hyvän miehen ominaisuuksiin kuuluu myös se, että on jaksava myös seksin saralla. Se on parisuhteessa kuitenkin yksi tärkeimmistä tekijöistä, ainakin mulle. Ap

Vierailija
16/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolta pitävä on sama kuin itseensä keskittyvä. Ei se miehiä useinkaan paljon nappaa. Enkä ihmettele. Varsinkaan se ei nappaa hyviä miehiä. Ne parhaat naiset kun sen lisäksi, että keskittyvät itseensä näkevät toisenkin ja se juuri minusta aloittajalta puuttuu, ainakin sen kuvauksen mulaan, jonka tästä aloituksesta sai.

Ai että parempi vaan syödä huonosti, polttava ja juoda? Sittenkö löytää hyviä miehiä:)?'ap

Vierailija
17/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tämä maa in ihan täynnä viisikymppisiä ap'n kaltaisia naisia. Ne haluavatkin olla yksin siinä pikkusiistissä elämässään.

Onneksi jotkut näistä haluavat kuitenkin jonkinlaista 'kevytseurustelua'. Tavataan silloin tällöin kun molemmille sopii. Pakko tunnustaa, että minäkään en enää haluaisi nurkkiini asumaan noin pikkusiistiä naista. Enkä muunlaisiakaan.

Vierailija
18/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos on, niin ovat varattuja.

Kyllä kuulkaas viimeisen vuoden aikana on deittailtu jos jonkinmoisia miehiä. Listaan alas piirteet, joita olen huomannut:

- tulee treffeille ja suudellessa maistuu toisen naisen alapää

-mies kertoo vasta viikon tapailun jälkeen, että onkin varattu: tosin "kulissiliitto", mitäs se nyt haittaa, kai voin häntä silti tapailla? Juu en voi

- sänkytaidoissa parantamisen varaa, mulle ei riitä tunnin möyriminen vaan vähintään viisi

-erektio-ongelmat - en halua lerppaa ja jos ei toimi, niin kannattaa hoitaa asia ensin kuntoon ja sitten vasta deittailla

-keskustelutaidot puuttuu: itse pidän siitä että raapastaan pintaa syvemmälle jolloin saadaan kunnon keskustelut aikaan

- ei uskalleta sanoa, että ei haluta nähdä enää --> naisen on tämä tajuttava jotenkin rivien välistä

Tässähän pitää oikeaati alkaa totuttelemaan siihen, että elää elämänsä yksin!

T: savuton, holiton itsestään huolta pitävä nelikymppinen nainen

Ja kaikille teille, joilla on hyvä mies. Olkaa onnellisia ja pitäkää kiinni :)

Älä menetä toivoasi löytää hyvä mies, sellainen voi tulla vastaan siellä missä sitä kaikkein vähiten odotat.

Minä holiton ujo arka kokematon mies, miten tämä voi olla mahdollista että minuunkin joku rakastui.

Etsitkö aivan vääränlaisesta porukasta miestä, vaaditko liikaa, oletko kärsimätön, ei mieskään mikään ennakkoon ohjelmoitu kone ole.

Vierailija
19/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Nieletkö ap?

Miten aktiivisuus seksissä ja syvälliset keskustelut liittyy egon nostattamiseen?

Eivät ne sinänsä liitykään, mutta tapa, jolla ne tässä otettiin esille vaatimuksina, liittyy. Saa nauttia seksistä, mutta ennen kuin syyttää miehiä siitä, ettei sessio kestä 5 tuntia, kannattaisi ehkä miettiä itse, että miksei. Että mikset enää vetoa nelikymppisiin miehiin, niin kuin kaksikymppinen nainen kaksikymppisiin. Eikä alkaa syytellä luonnonlaeista muita. Ja haluta kumota ne, eli että aika ei olisi juuri sinun kohdallasi tehnyt tehtäväänsä mitä tulee kumppaneihisi ja itseesikin. Ottaisit mielelläsi todisteen luonnonlakien itseesi koskemattomuudesta ja se olisi mies, joka toimii kuin olisi kaksikymppinen ja kuin sinäkin olisi. Egosi kaipaa sellaista "valhetta".

1

Vierailija
20/74 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tämä maa in ihan täynnä viisikymppisiä ap'n kaltaisia naisia. Ne haluavatkin olla yksin siinä pikkusiistissä elämässään.

Onneksi jotkut näistä haluavat kuitenkin jonkinlaista 'kevytseurustelua'. Tavataan silloin tällöin kun molemmille sopii. Pakko tunnustaa, että minäkään en enää haluaisi nurkkiini asumaan noin pikkusiistiä naista. Enkä muunlaisiakaan.

Mitähän tämä termisi kevytseurustelu pitää sisällän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan