Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen yksityisyyteen tunkeutuminen ilman lupaa on vaan kiellettyä

Vierailija
12.03.2017 |

Mikä on vaikeaaa muka ymmärtää siinä että kaikkien yksityiselämä on lailla suojattua ja se oma tonttinsa aina eikä sinne ole mitään asiaa mennä eikä vielä ainakaan jos ihminen itse nimenomaan jotakuta kieltää niin tekemästä.

Se etteivät virassa olevat tee samaa tunkeutumista on sekin suojattu lailla niin ettei kenenkään tietoja niin vain ronkita ellei asia liity toimeksiantoon.

Kaikista näistä on Suomen lain mukaan edessä rikostutkinta ja sanktioita jotka eivät pitkään jatkuneen stalkkaamisen jälkeen enää ole edes lieviä.

Minä ainakin otan parhaan juristin itselleni siihen että yksityisyyttäni ei loukkaa ei niin av mamma eikä viranomainen. Se joka ei pidä puoliaan tässä rajattomiksi jääneitten av mammojen ja pappojen maailmassa , tynnyrihuumeitten, viranomais stalkkereiden maailmassa ei ole terveeellä pohjalla elävä kansalainen .

Eikä yhteiskunta jossa diktatuuriin alistutaan ole pitkään pystyssä. Älkää alistuko ikinä rikollisten painostuksen edessä vaan hakekaa itsellenne apu jossa sairaalle stalkkaamiselle ja rikollisuudelle laitetaan kampoihin.

Ulvilan perhe ja Puputti olivat tällaisia topakoita ihmisiä ja katsokaa miten kävi kun he eivät ehtineet hakea apua riittävästi.

Itse inakin ilmoitan tutulleni tilanteen Eurooppaan siksi ettei ole mitään syytä jäädä odottelemaan kotiin yöllistä vierailua. Tunsin nämä molemmat henkilöt ja tiedän tasan tarkkaan Anneli Auerin olevan syytön ihminen . En pelkää sanoa tätä ääneen eikä pelkää rikollisviranomaisia Suomessa.

Älkää tekään pelätkö sillä tässä maassa on Perustuslakikin olemassa ja se on sellainen sopimus jossa nämä häviävät . Mutta se ei tule ilman taistelua ja ilman että pidämme toistemme puolia rikollisuuden edessä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut bannit suomi24:lle ja tuli tänne nyt kirjottelemaan tajunnanvirtaa?

Näin käy kun elämässä on liian vähän netin ulkopuolista elämää ja sekä  taipumusta salaliittojen näkemiseen vähän joka puolella.Ilmeisesti joku sairaseläkeläinen asialla.

*säälii*

Sinä tiedät ihan tarkalleen stalkkeri siellä kuka olen ja miksi kirjoitan . Olet röyhkeä ja tulet saamaan siitä muistutuksen ettei tällä tyylillä ole tulevaisuutta jolla hoitelet tätä mafiaa.

Vierailija
22/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei voi millään tajuta, kun toinen sanoo ettei mitään asiaa keikkua toisten tontilla , aiheuttaa häiriötä tai että muut pitää ottaa huomioon. Nimenomaan sellainen joka ei tätä tajua on sitä lääkitystä vailla ja jos on virassa vielä niin sairaslomalle ja nopeasti sillä meillä ei ole varaa pitää tuollaisia virkamiehiä töissä yhtään enempää.

Jos töissä voidaan huonosti niin se on työnjohdon asia . Joku ei nyt hoida omaa tonttiaan jossain!

Vierailija
24/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain syödyt lääkkeet auttaa

Vierailija
25/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Ja minä luulin olevani sekopää! Tulipa yhtäkkiä tervejärkinen olo kun luin tämän.

Vierailija
26/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut bannit suomi24:lle ja tuli tänne nyt kirjottelemaan tajunnanvirtaa?

Näin käy kun elämässä on liian vähän netin ulkopuolista elämää ja sekä  taipumusta salaliittojen näkemiseen vähän joka puolella.Ilmeisesti joku sairaseläkeläinen asialla.

*säälii*

Sinä tiedät ihan tarkalleen stalkkeri siellä kuka olen ja miksi kirjoitan . Olet röyhkeä ja tulet saamaan siitä muistutuksen ettei tällä tyylillä ole tulevaisuutta jolla hoitelet tätä mafiaa.

Selvä. Laitan popcornit tulemaan ja jään odottelemaan mielenkiinnolla. Varmaan poliisi sitten kertoo ketä olen muka stalkannut.*kuolee nauruun*

Voin kertoa että  syytekynnys ei  ylity siitä  jos kirjoittelen av-palstalle trollailumielessä.Ihan vaan sulle tiedoksi.Hanki  jo se elämä.

Vierailija
27/27 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ap: eivätkö eiliset ketjusi olekaan enää auki vai miksi piti luoda uusi? Kirjoitustyylisi ja aiheesi on täysin sama.

Me kaikki täällä av:lla "stalkkaamme" JUURI SINUA. Grandiositeetti on kyllä kohdillaan, ei minulla muuta. Tai sitten olet mukahauska trolli porvoon kirkonkylästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi