Hyviä miehiä ei enää ole
Tai jos on, niin ovat varattuja.
Kyllä kuulkaas viimeisen vuoden aikana on deittailtu jos jonkinmoisia miehiä. Listaan alas piirteet, joita olen huomannut:
- tulee treffeille ja suudellessa maistuu toisen naisen alapää
-mies kertoo vasta viikon tapailun jälkeen, että onkin varattu: tosin "kulissiliitto", mitäs se nyt haittaa, kai voin häntä silti tapailla? Juu en voi
- sänkytaidoissa parantamisen varaa, mulle ei riitä tunnin möyriminen vaan vähintään viisi
-erektio-ongelmat - en halua lerppaa ja jos ei toimi, niin kannattaa hoitaa asia ensin kuntoon ja sitten vasta deittailla
-keskustelutaidot puuttuu: itse pidän siitä että raapastaan pintaa syvemmälle jolloin saadaan kunnon keskustelut aikaan
- ei uskalleta sanoa, että ei haluta nähdä enää --> naisen on tämä tajuttava jotenkin rivien välistä
Tässähän pitää oikeaati alkaa totuttelemaan siihen, että elää elämänsä yksin!
T: savuton, holiton itsestään huolta pitävä nelikymppinen nainen
Ja kaikille teille, joilla on hyvä mies. Olkaa onnellisia ja pitäkää kiinni :)
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vanha akka ei taida noilla vaatimuksilla löytää ikinä miestä.
Nieletkö ap?Katos heti osu ja uppos :) Nainen parhaassa iäs, tietää.mitä haluaa. Ap
Mäkin oon aikuinen ja tiedän että haluan miljoona dollaria, mutta en silti saa. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi sitä seksiä enemmän harrastaa niiden jotka vielä pystyy lisääntymään. Suomi tarvitsee veronmaksajia.
Mistä sen tietää, voi niistä lapsista yhtä hyvin tulla nettokustannus yhteiskunnalle.
vieras-m kirjoitti:
Listaan alas piirteet, joita olen huomannut naisissa:
- tulee treffeille ja huulissa sekä suupielissä kuivunutta spermaa
- nainen kertoo kuukausien tapailun jälkeen, että olenkin vain yksi hänen panoringin miehistään
- sänkytaidoissa parantamisen varaa, maataan lahnana ja suuseksi tuntuu kuin raastinrautaa vetelis
- löysyysongelmat - en halua tuulitunnelia, se vaan ei oikeasti tunnu yhtään missään
-keskustelutaidot puuttuu: itse pidän siitä että raapastaan pintaa syvemmälle, mutta, jos en saa suunvuoroa eikä naista kiinnosta kuin entisten parisuhteiden ja miesten haukkuminen niin hei hei
- ei uskalleta sanoa, että ei haluta nähdä enää --> miehen on tämä tajuttava jotenkin rivien välistäTässähän pitää oikeaati alkaa totuttelemaan siihen, että elää elämänsä yksin!
T: savuton, holiton itsestään huolta pitävä kolmekymppinen mies Porvoosta
Ja kaikille teille, joilla on hyvä nainen. Olkaa onnellisia ja pitäkää kiinni :)
Miesten haukkumisessa ei ole mitään väärää.Siinä vaiheessa, kun kohtaan jonkun joka kumoaa kaikki väitteeni, nostan kädet pystyyn. Jopa suurin osa miehistäkin tietää, että lajitoverit on kusipäitä.ap
Kyllä niitä hyviä miehiä on, mutta usein se kyllä on juuri niinkuin aloittaja kirjoitti.
Ei hyviä naisiakaan liikaa ole, tai ainakaan vapaita sellaisia.
Monet niistä jotka ovat vapaita niin siihen on syynsä miksi.
Olipa aika räväkkä aloitus. En voinut olla nauramatta toisen naisen alapään maulle suudeltaessa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa aika räväkkä aloitus. En voinut olla nauramatta toisen naisen alapään maulle suudeltaessa.
Mua ei naurattanut silloin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvä mies 😉
Hyvä mies, nyt sie valehtelet ;)
Katkera nainen täällä avautuu, taattua AV-mammukointia ;). Siihen on syynsä miksi miehet ei halua naida sinua viittä tuntia, tai yleensäkään ketään. KVG.
Itsekin luulin olevani hyvä mies, mutta kun luin nämä ap:n hyvän miehen kriteerit, enpä taidakaan olla hyvä mies... viiden tunnin möyriminen lähes tuntemattoman kanssa ei onnistu ja sänkytaidoissakin on parantamisen varaa ;), mut kyllä mä kelpaan pahemman puutteessa... tai pahimpaan puutteeseen ;). Muuten ihan hyvä mies ja suukin maistuu harvemmin naisen alapäälle ;)
"- sänkytaidoissa parantamisen varaa, mulle ei riitä tunnin möyriminen vaan vähintään viisi"
Mitä vittuaaah tunnissakin on 30 minuuttia liikaa.