Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai muutamalla panacodilla ole vaikutusta

Vierailija
12.03.2017 |

menkkojen alkamiseen? Olen siis tällä viikolla ottanut 3 niitä menkkakipuihin ja menkkoja ei kuulu. Yleensä kierto n. 24-29pv. Nyt kp30 eikä niitä näy.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea. Olet aivan sopivanikäinen synnyttämään 35 -vuotiaana. Monet synnyttää yli 40 -vuotiaana. Kaverisi ei taida olla kiinnostunut lapsensaamisesta kun hänellä jo on lasia mutta sinä et ole äiti joten älä keskeytä raskautta vaan synnytä lapsi. Sanotaan että lapsi tuo leivän tullessaan. Jos mies lähtee, anna mennä, älä alistu.

Saat sosiaalitoimistosta apua asuntoon ja elämiseen ja kaikkeen. Sitten haet työtä kun lapsi on n. vuoden vanha

ja saat hänet hoitoon. Kyllä elämä kantaa. Miehesi pitäisi olla suuna päänä menemään töihin ja huolehtimaan sinusta ja lapsesta. Miten kauan olette olleet yhdessä? Mitkä ovat ammattinne? Oletteko olleet miten kauan työttöminä. Mikä on paikkakunta suunnilleen missä asutte?

Asutaan Länsi-Uudellamaalla. Mies ollut työtön vasta kk ja osaa kyllä kaikenlaista. Joten hänelle luulisi löytyvän töitä. Minä pari vuotta ja olen koulutuksiltani ip-ohjaaja ja artesaani. Päivääkään en ole ko. töItä tehnyt. Yhdessä oltu n.15 vuotta. Tämä työ josta soitin tänään,on ihan eri alaa ja sellaista jota olen aina halunnut tehdä,mutta kun sen alan töitä on todella vähän täällä meidän kylällä. Tämä työpaikka olisi siis lottovoitto sen suhteen.

ap

Vierailija
62/62 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.ska p.ska p.ska! Nyt on pakko avautua.

Pää on ihan pyörällä tästä kaikesta. Usein iskee paniikki, että mitä tästä seuraa. Tulee samanlainen olo kun kerran aikanaan kun eräät lääkkeet lopetettiin väärin leikkauksen jäljiltä. Ahdistaa ja masentaa. En ole ikinä halunnut mitään muuta niin paljoa kuin lapsen. Nyt sellainen olisi tulossa ja pelottaa ihan h.lvetisti. Asiaa ei yhtään helpota, että miehen mielestä ollaan liian vanhoja. Olen 35 ja mies päälle 40. Itselläni ei siis lapsia ennestään, miehellä on edellisestä suhteesta. Miettii kuinka vanhoja oltaisiin esim lapsen ollessa X vuotta. Tämä tarkoittaa siis sitä, että jos tätä lasta en saa niin en saa koskaan :( Sanoo myös, että vaikka hän saisi töitä niin ei pärjättäisi. Minunkin pitäisi saada töitä. Arvatkaa vaan haluaisinko!! Olis aika saada sisältöä elämään muutenkin mutta kun ei ole paikkoja mihin hakea. Velkaa on ja rahaa ei. Päätöksiä pitäisi tehdä ja pian. Lääkäriin en ole vielä soittanut mutta oletan olevani pitkälle toisella kuulla. Itku!!!!! Yöunetkin menee 😢

ap

Jos sinulla on muuten asiat kunnossa, niin kyllä te lapsen kanssa pärjäätte! Elämäni suurin onni on lapsensaanti yli 40 vuotiaana, turhaan siis ikääsi päivittelet!

Sinulla lienee siis laillisesti Panacodia lääkityksenä? Lopeta nyt heti sen ottaminen. Pane myös muistiin, että milloin olet käyttänyt, jotta muistat, kun neuvolassa vastailet audit-testiin ja, jos nyt sen perusteella joudut seurantaan ja lapsestasi testataan raskaudenaikaista huumealtistusta.

Entinen selkäkroonikko toteaa, että asianmukaisesta lääkkeidenkäytöstä ei ole mitään tuollaisia seuraamuksia. Tuo on ollut just sitä. Tietenkään raskaana ei kuulu syödä tarpeettomia lääkkeitä, mutta ihan oikeaan kipuun Panacodia määrätään kyllä.

Omassa tapauksessa oli huomattavasti parempi vaihtoehto kuin lapsen syntyminen äidille, joka on raskauden aikana muuttunut liikuntakyvyttömäksi olemattoman riskin omaavan lääkkeen välttämisen vuoksi.

Myöskin selkäkipukroonikkona tiedän, että mikäli vahvoja kipulääkkeitä, juuri niitä itselle tarpeeseen määrättyjä, esim. Panacodia joutuu käyttämään, niin tarvittaessa vauva voi synnyttyään tarvita vierotuksen lääkkeen sisältämästä opiaatista. Tämän keskustelun olen käynyt kivunhoidon erikoislääkärin kanssa. Mutta lapsen kannalta on tärkeää, että tiedetään, mitä lääkkeitä on tarvinnut käyttää, paljonko ja missä vaiheessa! Laillisen lääkkeen vierotuksessa ei ole ongelmaa, vierotetaanhan korvaushoidossa olevien huumeidenkäyttäjienkin lapsia. Se vain, että lapsesta voidaan todeta syntymän jälkeen raskausaikana käytetyt tietyt lääkkeet ja huumaavat aineet! Ja todellakin, tarpeeseen pitää lääkettä käyttää - kivun aiheuttama stressi ei ole eduksi vauvalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi