Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa tatuointiliikettä, joka suostuu tekemään ensimmäisen tatuoinnin sormeen

Vierailija
11.03.2017 |

Olen päättänyt ottaa sellaisen sormustatuoinnin vasempaan nimettömääni, kun en tykkää käyttää sormuksia juuri ollenkaan. Minulla ei ole ennestään mitään tatuointeja ja kun olen useista liikkeistä kysellyt, heistä yksikään ei ole halunnut tehdä sormustatuointia minulle.
Mistä päin suomea (tai maailmaa, ihan sama, voin kyllä matkustaa vaikka toiselle puolelle maailmaa saadakseni vihkisormustatuoinnin) löytyy sellainen hyvämaineinen liike, mikä suostuu tekemään sormeen tatuoinnin? Suositelkaa.
(Ja olen tietoinen siitä, että tatskaa saattaa joutua korjaamaan eikä se näytä hyvältä jne jne, mutta haluan sen sormitatuoinnin silti.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT Tattoos Kouvolassa on hyvä.

Vierailija
2/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että haluat atsovärejä, aromaattisia amiineja, polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä (PAH -yhdisteet) ja raskasmetalleja (kuten nikkeli, lyijy, kromi) kehosi sisään?

Samaan aikaan nillität ruokien säilöntäaineista ja suosit luomua, mutta nahan alle otat allergisoivia värejä?

http://www.tukes.fi/fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/Kemikaalituotevalvonta/…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT Tattoos Kouvolassa on hyvä.

Mistä se "WT" tulee?

Vierailija
4/5 |
11.03.2017 |