Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myötähäpeä miehen "hienosta" illallisesta

Vierailija
11.03.2017 |

Mies oli kutsunut luokseen syömään ja tarjoilulistalla oli kaupan valmismarinoituja lihoja, perunaa ja salaattia. Jälkiruoaksi jotain Lidlin valmisleivonnaisia.

Ihan kelpo ruokaa, mutta jos toisen luokseen kutsuu syömään ja iltaa viettämään niin luulisi että jotain muuta voisi tehdä kuin jotain arkipöperöjä. Niin itsekin teen. Myötähäpeä syntyi kuin mies puhui kuinka oli osannut laittaa papuja salaattiin, ja muitakin yksityiskohtia resepteistä. Nämä kyllä kiinnostaisivat hienompien ja erikoisempien ruokien kohdalla, muttei muuten. Tuli mieleen joku pikkupoika joka on innoissaan kun ekaa kertaa onnistui tekemään mokkapaloja. Ei kyllä innosta lisätapailuun tämä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5. Lidlin kohdalla meni liikayrityksen puolelle.

Vierailija
2/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole michelin kokkeja. Ihan hyvä sille miehelle ettette tapaa enää jos et arvosta kun toinen yrittää edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit silti kenen tässä pitäisi hävetä

Vierailija
4/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun kannattaa etsiä mies, joka on hyvä kokkaamaan. Mulle tuo ateria kelpaisi oikein hyvin ja arvostaisin kovasti miehen elettä ja halua kokata mulle.

Vierailija
5/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki kuitenkin edes vähän vaivaa, ei tyytynyt laittamaan pakastepizzaa uuniin.

Mulle olisi kelvannut, toinen on selvästi kuitenkin yrittänyt, vaikka ei nyt ihan gourmeeta ollut.

Vierailija
6/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, camoon! Miehelle se ruoka on vaan sivuseikka ja alkulämmittelyä ennen illan finaalia. Päätähtäin on housuissasi!

Vierailija
7/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä tulee aloittajan nillityksestä, ei mistään muusta.

Vierailija
8/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpaisi. Ja jos mies olisi mukava, fiksu ja hyväsydäminen, voitaisiin jatkossa kokkailla yhdessäkin, mikä

sen mukavampaa 😊

Vierailija
9/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin kerran niitä kaupan uunivalmiita aterioita, joku lohi (?)köntsä missä perunat ja vihannekset samassa. piti vielä syödä siitä rasiasta :-D. Ehkä kannattaisi naisihminen viedä oikeesti ravintolaan illalliselle jos omat kokkaustaidot ei riitä eikä koittaa väkisin mitään illallisia järjestää jos ei edes yritä laittaa mitään muuta kuin uunissalämmitettyä valmisateriaa.

Vierailija
10/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi kokata ensi kerralla yhdessä?

Itse arvostan tosi paljon sitä, että mies tekee ruokaa, ihan perusjuttuja. Hänen tekemä munakaskin on taivaallisen hyvää. Samoin kaikki arkiset kastikkeet jauheliha-, makkara- ja sianlihakastike, makaronilaatikko, siskonmakkarasoppa. Arvatkaa onko ihana tulla töistä kotiin kun pääsee valmiiseen pöytään syömään. En kauheasti valittele, että onpas tää nyt kun vaan valmiiksi marinoitua kassleria olet paistellut mulle pari tuntia uunissa.

Vierailija
11/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kokkas mulle eka kerralla pyttipannua. Nykyään (14 vuotta myöhemmin) tekee kaikki perheen ruoat, toivotaanpa mitä vain. Että jos etsit kaikin puolin valmista puolisoa, niin tuo ei varmaan ollut sua varten. Itse olisin arvostanut.

Vierailija
12/16 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ohut lompakko. Ilmaisit sen vain toisin.

Vierailija
13/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :D

Olisit ollut kiitollinen että mies oli kuitenkin tehnyt itse jotain. Itse arvostaisin tuollaista suuresti!

Exäni elettä en osannut arvostaa. Päättyi kyyneliin omalta osaltani :"D

Exä meinasi kovasti, että kokkailee jotain kivaa meidän vuosipäivänä. Kyseli millaisesta ruoasta tykkään jne.

Odotin innolla, koska exä ei ollut ennen pahemmin järjestänyt mitään vastaavaa ja kun oli meidän eka vuosipäivä muutenkin.

No mutta...eteeni kuskataan intialainen pakaste-ateria joka oli puoliksi vielä jäässä. Herralla itsellä oli jokin mikropizza. Olin tyrmistynyt.

Eksä tottakai suuttui minulle, koska pettymys paistoi naamastani kun haarukalla vähän tökin puoliksi jäässä olevaa valmisruokaa....

Ei ymmärtänyt ensin, että mikähän oli mennyt pieleen.

Rahasta ei ongelmaa ja exä osasi kyllä kokata.

Ehkä jonkun mielestä olin typerä koska odotin liikoja tai jotain.

Mutta....jos eksä kehuu kokkaavansa, niin tottakai oletan hänen tekevän sen ruoan itse. En kuitenkaan odottanut että saisin ravintola-illallisen jälkiruokineen enkä myöskään odottanut valmisruokaa!

Joku jauhelihakstike ja perunat olisi kelvanneet oikein hyvin.

Mielestäni ap nyt veti herneen nenään pienestä, mutta meitähän on moneen junaan :)

Itse olisin ollut tuollaisesta mielissäni! :)

Vierailija
14/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi viattomuuksissaan kuvitella, että tulit viettämään aikaa hänen kanssaan, mutta sulle ruoka olikin pääasia?

Vierailija
15/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näissä provoissa ap:t jatka ketjuja? Tulis hauskoja.

Vierailija
16/16 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies jollekkin sellaiselle naiselle, joka arvostaa yrittämistä. Tuossahan on potentiaalinen pohja opettaa miestä laajemminkin ruuan saloihin!

Oma mieheni on oppinut eineslihapiirakoista kelpoon perusruokaan. Edelleen jännittää maustamista, mutta siinäkään ei tarvitse joka kerta vieressä katsoa, että meneekö ihan överiksi. Enkä minäkään ole mikään superkokki, mutta osaan ohjeista lukea monimutkaisiakin ruokis ja niiden tekovaiheita.

Miehen ensimmäinen illallinen taisi olla juurikin lihapiirakka kahdella nakilla :D