Miltä tuntuu menettää neitsyys?
Mä kyselen täältä kun oma kultsi ei kerro..
Olen siis mies.
Miltä tuntuu menettää neitsyys, onko se jotenkin erikoisen taivaallista kun miehen peli menee ekaa kertaa sisään ja immenkalvo puhkeaa? tuleeko aina verta ja miten paljon, olitteko märkiä kun nigaran putoukset? Tuntuiko se eka kerta niin hyvälle ettei kukaan mies enää koskaan voi tuottaa samanlaista nautintoa naiselle? Miltä tuntui nähdä miehen penis juhlakunnossa, ajattelitteko että onpas iso ja ihana?
Mä en ole koskaan saanut korkata ketään naista ja olen siitä todella masentunut nyt näin vanhemmalla iällä... ikää on kohta 40v...
Kommentit (36)
Se mikä itseäni eniten surettaa on se fakta, että suomalaiset naiset menettävät kalleimpansa jollekin vitun jonnelle. Juuri sellaista saatanan teiniräpeltämistä jossain siduccapöhnässä, ainakin wt-piireissä. Ehkä parempien perheiden kakarat sitten menetyttävät kalleimpansa jotenkin "harkitummin". Vitun paskaa kuitenkin molemmat osapuolet, ne suomalaiset nuoret hutsut ja niitä puikottavat vitun niljakkeet. PTHYI VITTU!
Taas joku vitun hutsu tuli alapeukuttamaan. Juokse vittu junan alle.
Se ei ollut lainkaan kivuliasta, verestä ei tietoakaan. Immenkalvoni taisi olla puhjennut/venynyt jo paljon aiemmin jossain muussa yhteydessä. Eikä ollut myöskään ensimmäinen kerta, kun näin peniksen juhlakunnossa. Mutta jos ei ollut kivuliasta, niin ei mitenkään taivaallisen nautinnollistakaan. En saanut orgasmia, vaikka myöhemmin minun onkin ollut helppo saada orgasmeja yhdynnässä. Mutta kyseinen toimitus tapahtui juuri oikean henkilön kanssa oikeaan aikaan, ei mitään kaduttavaa jäänyt, mutta harvoinpa sitä hetkeä sinänsä tulee muisteltua. Paljon parempaa ja nautinnollisempaa se seksi on ollut myöhemmillä kerroilla. Harvoin - jos koskaan - se ensimmäinen kerta on se kaikista paras, se on lähinnä sellainen kokeilu, jossa ei kannata odottaa kaiken menevän heti täydellisesti. Eihän silloin tiedä vielä, mikä on paras tapa koskettaa ja kiihottaa toista ja millaiseen kosketukseen se oma keho reagoi parhaiten jne. Tietysti aikaisempi ahkera masturbointiharrastus auttaa asiaa, mutta juttu monimutkaistuu, kun kuvioon tulee toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä itseäni eniten surettaa on se fakta, että suomalaiset naiset menettävät kalleimpansa jollekin vitun jonnelle. Juuri sellaista saatanan teiniräpeltämistä jossain siduccapöhnässä, ainakin wt-piireissä. Ehkä parempien perheiden kakarat sitten menetyttävät kalleimpansa jotenkin "harkitummin". Vitun paskaa kuitenkin molemmat osapuolet, ne suomalaiset nuoret hutsut ja niitä puikottavat vitun niljakkeet. PTHYI VITTU!
Tässä yksi vitun jonne itkee, kun ei ole saanut neitsyttä. Eikä saa, tuo naisviha on niin näkyvää. Sama tyyppi on kirjoittanut axl-ketjuihin, tyyli on ihan sama sanoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
"Kalleimpansa" *tirsk*
Millä vuosisadalla sä oikein elät...
KYÖSTI, ÄLÄ ENÄÄ LAITA TÄNNE TOMMOSIA ALOITUKSIA. OTA LÄÄKKEET, JOOKO?
Olin 18 ja tottakai tutustunut jo itse itseeni, on hyvä tuntea ensin itse itsensä ennen kuin päästää toisen ihmisen hommiin. Ekakseni valikoitui tuntematon nuori mies baarista kun olin reissussa. Ei kipua tai verta koska olin itse jo hoitanut mahdolliset immenkalvot, miksi niitä pitäisi säästellä. Kännistä sähellystä lähinnä, ei nautintoa, muttei mitään huonoakaan kokemusta, jätkää ei tarvinnut nähdä enää ikinä. Oikein hyvä näin.
Nautinnollisen seksin aika koitti sitten myöhemmin nykyisen mieheni kanssa, kun opeteltiin tuntemaan toinen toisemme ja oli luottamus. Eka kerta hänen kanssaan oli kyllä kivulias, mutta siihen isompaan kokoon tottui nopeasti.
Minä en tiedä koska satun itse olemaan neitsyt.
Mitäs ap sanot jos sinulle kerrotaan ettei tuo immenkalvo edes ole kaikilla tai mikään kalvo? Sekin on osa sitä outoa myyttiä että nainen tarvitsisi penistä ollakseen nainen tai tullakseen naiseksi. Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni pahin kipu, sain paniikkikohtauksen ja itkin monta päivää sen jälkeen koska ahdisti liikaa. :( En ole sen jälkeen uskaltanut edes yrittää.
eikä tarvitsekaan, seksi ei ole pakollista... jos joku pakottaa kuuluu telkien taa...
Eipä mitenkään ihmeelliseltä. Olin jo käsitellyt itseäni monin eri tavoin ja saanut orgasmeja mennen tullen.
Limaista hommaa, ähinää ja hiki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta on yleensä aivan perseestä. Se on niin surkeaa, että sillä perusteella ei ikinä enää harrastaisi seksiä. Se sattuu, se sotkee ja mietit vaan että voi nolo, eihän tää VOI olla tässä, eihän. Nautinnollista seksistä tulee vasta pitkän harjoittelun jälkeen - ja sitten kun mikään ei repeile, satu eikä vuoda verta.
Mikään ei repeile?? Ei mulla ainakaan mitään revennyt enkä vuotanut verta. Nautin, mutta oli liian nopeasti ohi.
Huonoa epävarmaa seksiä josta jää lähinnä tunne että tätäkö nyt on niin paljon hehkutettu.
Miehenä ei miltään erityiseltä ("tässäkö tämä on?"). Ehkä jos poikuus mennyt jo teininä tai murkkuna, niin siinä olisi voinut ollut jotain elämää suurempaa fiilistä.
Naisilla tuo voi olla erityisempi kokemus, mutta ei välttämättä hyvällä tavalla, kun kipua ja verta voi olla mukana.
No, vähemmistössä kai ovat ihmiset sukupuoleen katsomatta, joille eka kerta olisi ollut joku erityisen hieno kokemus.
Hei. Ovatko loput täällä neitsyitä? Onko mammapalstalla paljonkin neitseesti synnyttäneitä? Itse sain lapseni luonnonmenetelmällä.