Hopeat vai kultaiset korut
Olen menossa treffeille. Päällä on mustat farkut ja valkoinen paita. Mulla on ruskeat hiukset ja vaaleansiniset silmät. Olen tällä hetkellä aika kalpea. Kesäisin rusketun hyvin. Mutta kummat korut hopeiset vai kultaiset natsais?
Kommentit (19)
Musta kuulostais siltä että kultaiset sopisi paremmin. 🙂
Hopeiset.
Mun mielestäni kultaiset on mauttomia ja mummomaisia.
Hopeiset, kultaiset ei ole niin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Hopeiset.
Mun mielestäni kultaiset on mauttomia ja mummomaisia.
Olen samaa mieltä kultakoruista, mutta mulle mielleyhtymä saattaa tulla siitä, että molemmat isoäitini käyttävät pelkästään kultakoruja ja meille nuoremmille tyrkyttävät aina hopeaa.
Hopeiset. Omaan silmään hopeiset näyttää hyvällä tavalla vähäeleisemmiltä ja elegantimmilta, kultaisten ollessa hiukan överin tuntuiset ainakin omaan tyyliin. Myös kuulostaa että sun asuun hopeiset sopisi tällä kertaa paremmin.
Valitse ne mitkä miellyttää omaa silmää enemmän, koska mies tuskin huomaa edes koko koruja.
Itse tykkään sekoittaa. Nykyisin kun sekin on sallittua. Nytkin kaulassa kaksi hopeista ohutta ketjua ja yksi kultainen. Vas nimettömässä kultainen kihlasormus ja hopeinen sormus isolla zirkonilla.
Vierailija kirjoitti:
Hopeiset. Omaan silmään hopeiset näyttää hyvällä tavalla vähäeleisemmiltä ja elegantimmilta, kultaisten ollessa hiukan överin tuntuiset ainakin omaan tyyliin. Myös kuulostaa että sun asuun hopeiset sopisi tällä kertaa paremmin.
Tämä, minä olen yrittänyt selittää tätä juttua monta kertaa kun on tullut ystävien kanssa puhetta koruista ja kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä tarkoitan. Hopeiset korut ovat mielestäni jotenkin raikkaan ja nuorekkaamman näköisiä, kun kultaiset on jotenkin tunkkaisia ja vahahtavia.
Mihin sun ihonväri enemmän taittuu?
Vaaleanpunaiseen/punaiseen ---> kylmä ihonväri --> hopeakorut
Keltaiseen/persikkaiseen ---> lämmin ihonväri ---> kultakorut
- Vitivalkoinen paita sopii paremmin kylmälle ihonvärille ja luonnonvalkoinen lämpimälle ihonvärille.
- Tsekkaa myös vinkiksi ranteen verisuonet:
Verisuonet ovat vihertävät ---> keltaiseen taittuva iho ---> kultakorut
Verisuonet ovat sinertävät ---> punaiseen taittuva iho ---> hopeakorut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, minä olen yrittänyt selittää tätä juttua monta kertaa kun on tullut ystävien kanssa puhetta koruista ja kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä tarkoitan. Hopeiset korut ovat mielestäni jotenkin raikkaan ja nuorekkaamman näköisiä, kun kultaiset on jotenkin tunkkaisia ja vahahtavia.
Kyllä he varmaan ymmärtävät, mutta ovat eri mieltä.
Sulle käy mahdollisesti talvisin kulta kun iho on kalpea ja kesäisin hopea kun rusketus on lämpimän sävyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nimenomaan sanovat, että eivät ymmärrä mitä minä selitän. :D
Vierailija kirjoitti:
- Vitivalkoinen paita sopii paremmin kylmälle ihonvärille ja luonnonvalkoinen lämpimälle ihonvärille.
Entäs jos ranteessa on verisuonet vihertäviä sekä sinertäviä eri kohdista. Onko ihoni laikukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nimenomaan sanovat, että eivät ymmärrä mitä minä selitän. :D
Kultaiset korut sopivat paljon paremmin sellaisille ihmisille, joilla on luonnostaan lämmin värimaailma.
Sulle varmaan hopeakorut näyttävät kauniimmilta ja raikkaammilta, koska ihonvärisi ja värityksesi on luonnostaan viileä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ranteessa on verisuonet vihertäviä sekä sinertäviä eri kohdista. Onko ihoni laikukas?
Jos verisuonista ei saa selvää, niin kokeile laittaa valkoinen kangas rinnuksille ja katso sen perusteella, kumpaan iho taittuu enemmän. Vitivalkoinen kangas saa lämpimän sävyisen ihon näyttämään sairaalta ja kulahtaneelta ja viileän sävyisen ihon taas raikkaalta ja tasaiselta. Pehmeä luonnonvalkoinen taas korostaa lämmintä ihoa paljon kauniimmin, kun taas viileä ihoa vasten näyttää tunkkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sulle käy mahdollisesti talvisin kulta kun iho on kalpea ja kesäisin hopea kun rusketus on lämpimän sävyinen.
Toiste päin.
Minä tykkään itse enemmän hopeisista. Kultakorut, etenkin timanteilla, ei näytä mielestäni kovin kauniilta.
Tosin tämä on vain oma mielipiteeni ja kenenkään ei tarvitse vetää hernepeltoa nokkaansa.