Hyvät suomalaiset LUKEKAA!
Donald Trumpin vihaiset puheet viime aikoina ovat johtuneet suomalaisesta maahantulopolitiikasta joka on ollut historiassa eikä nyt lähi aikoina erittäin kuolettavaa joitain ihmisiä kohtaan ja murhauttavaa sekä sellaista mitä rahalla ei ole voinut korjata. Nämä ketkä ovat syypäitä tähän niin pyydän että älkää horjuko ja pysykää rauhallisina. Nämä maahanmuuttajat ovat kärsineet tästä ja ne ketkä pyysin pysymään horjumatta ja rauhallisina. Please ja kuuntele minua kerran.
Kommentit (10)
Siis mitä ei ole kysymys? Päättelen ensimmäisestä vastauksestasi että olet suomalainen kamelinpaska suomalainen av:mamma vauva.fi sivustolla. Etkä ole edes nähnyt arabia sinun elämäsi aikana.
Ja pyysin kuuntelemaan enkä horjumaan ja pysymään rauhallisena. You should go to local department and ask them... horjumatta ja rauhallisena? Minä jo lopetin puhumiseni. Aikaise nyt suu koska minä herrasmiehenä en vastaa enää yhteenkään mitä kirjoitat. Tässä ketjussa.
Kuule. Mikän mitä Donald Trump tekee, ei johdu mistään, mitä suomalaiset tekevät. TRump hädin tuskin tietää edes, että Suomea on olemassa. Siitä, mitä täällä tehdään, se ei tiedä mitään.
Kuule jos haluat kamelinpaska kukkaa ruotsista niin toivon sinulle suloisen lapsen ihanan egyptiläisen appelsiini panon jälkeen loistavissa kukinnoissa.
Sinä et kuule koska et horju ja pysy rauhallisena kuten pyysin? Ask your local department! Please and go to fuck your brains.
Mä mietin välillä, että onko juomaveteen laitettu jotakin outoa, kun niin suunnatonta vihaa voidaan tuntea jotakuta vierasta ihmistä tai vaikka sellaista johtajaa kohtaan, että se viha määrittää koko ihmisen elämän. Kaiken lisäksi yleensä ne vihan perusteet eivät välttämättä ole todellisia vaan provokaatioita. Ja kun vielä millään tavalla ei voi asiaan vaikuttaa. Sääliksi käy, kannattaisikohan miettiä jotain lisäkettä omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin välillä, että onko juomaveteen laitettu jotakin outoa, kun niin suunnatonta vihaa voidaan tuntea jotakuta vierasta ihmistä tai vaikka sellaista johtajaa kohtaan, että se viha määrittää koko ihmisen elämän. Kaiken lisäksi yleensä ne vihan perusteet eivät välttämättä ole todellisia vaan provokaatioita. Ja kun vielä millään tavalla ei voi asiaan vaikuttaa. Sääliksi käy, kannattaisikohan miettiä jotain lisäkettä omaan elämään.
En tykkää myöskään suvakeista koska olen äidinnussija. Mutta se miten minä nussin niin se ei tule kuulonkaan varsinkaan kuin puhutaan tämän aiheen vakavuudesta näönnellisesti. Ja tämä on pommin varma asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?
Loistava vittu!
Ap:lla ovat aamulääkkeet jäänyt ottamatta, sen verran vainoharhaista tekstiä.
Siis mitä? En ymmärtänyt aloituksesta mitään.