Muita jotka valehtelee oman hiusvärinsä?
Eli siis itellä on vaaleat maantien väriset hiukset mutta oon valehdellu esim. poikaystävälle ja muillekkin jotka on kysyneet, että mun aito hiusväri on tämä blondi. Ei niissä niin paljon eroa oo mutta en oo vaan selittäny että oon joskus laittanu raitoja tai jotain vaalennussuihketta. Eli siis täällä mun uudessa asuinpaikassa monet luulee että oon aito blondi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo ei tossa nyt mitään oo. Olis eri asia jos värjäisit vaikka mustaksi ja väittäisit että ne on aidot kuten myös sun piilareilla feikatut ruskeat silmät ja feikkibruna.
Mulla oli aikoinaan yli 10 vuotta tällainen työkaveri. Bruna oli kyllä ihan aito, mutta saatu ihan sillä, että makasi kaikki vapaa hetkensä auringossa ja kävi talvisin solariumissa. Jossain vaiheessa hänellä alkoi sitten tulla ikänäköä ja oli pakko siirtyä käyttämään lukulaseja, jolloin kävi ilmi, että naisen silmät olikin ihan perussuomalaisen sini-vihreä-harmaat. Samoin välillä kävi niin, että kampaajalla käynti venähti ja tyvestä puski ihan maantienharmaata tukkaa. Ainoa etelämaalainen piirre naisessa oli pitkät ja tummat käsivarsikarvat :D
ei vitsit ::DDtoi on jo aika pitkälle mennyttä valehtelua
Joo en mä koe että tolla lailla valehtelisin kuin tuo ylempänä kerrottu :D ja poikaystävä tietää että esim. värjään välillä kulmakarvoja ja on nähnyt myös että mulla on vaaleat karvat koko kropassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo ei tossa nyt mitään oo. Olis eri asia jos värjäisit vaikka mustaksi ja väittäisit että ne on aidot kuten myös sun piilareilla feikatut ruskeat silmät ja feikkibruna.
Mulla oli aikoinaan yli 10 vuotta tällainen työkaveri. Bruna oli kyllä ihan aito, mutta saatu ihan sillä, että makasi kaikki vapaa hetkensä auringossa ja kävi talvisin solariumissa. Jossain vaiheessa hänellä alkoi sitten tulla ikänäköä ja oli pakko siirtyä käyttämään lukulaseja, jolloin kävi ilmi, että naisen silmät olikin ihan perussuomalaisen sini-vihreä-harmaat. Samoin välillä kävi niin, että kampaajalla käynti venähti ja tyvestä puski ihan maantienharmaata tukkaa. Ainoa etelämaalainen piirre naisessa oli pitkät ja tummat käsivarsikarvat :D
ei vitsit ::DDtoi on jo aika pitkälle mennyttä valehtelua
Niin että ei ne vaaleat raidat vielä mitään. Vaikka toisaalta, eihän tuossa käy ilmi, että hän olis varsinaisesti valehdellut mitään. Onhan tuo melkoisen epäaito. Epäaidompikin kun sellainen jolla raidat.
Selvennyksenä: Valehtelu on suusanallista toimintaa ja jos sulta ei kysytä, minkä väriset hiukset sulla on, etkä sä vastaa siihen valehtelemalla. Sä et valehtele hiustes väriä. Muutoin sä olet vaan ihminen, joka on värjänny tukkansa.
Olen valehdellut varmaan parikymppisestä asti. Nuorempana värjäsin tukkaa blondiksi, josta kaikki huomasi juurikasvusta ettei ole aito. Koska minulla on espanjankielinen sukunimi ja latino isä, kaikki olettivat että oikea hiustenvärini on musta, ja sanoivat että kannattaisi kasvattaa se oma väri takaisin. No, mun oikea hiustenväri on maailman tympein maantienruskea, joka ei ole tumma eikä vaalea, eikä lisäksi sovi pronssinsävyiseen keskiverto suomalaista tummempaan ihooni. Joten myöntelin että joo, luovun tästä blondista. Värjäsin mustaksi ja olen värjännyt kerran kuussa siitä asti. Kukaan ei tiedä ettei tämä ole oma värini paitsi äitini.
En mä näe tota valehteluna, sulla on kuitenkin blondit suomalaiset piirteet joita ei saa feikattua.
Vierailija kirjoitti:
Olen valehdellut varmaan parikymppisestä asti. Nuorempana värjäsin tukkaa blondiksi, josta kaikki huomasi juurikasvusta ettei ole aito. Koska minulla on espanjankielinen sukunimi ja latino isä, kaikki olettivat että oikea hiustenvärini on musta, ja sanoivat että kannattaisi kasvattaa se oma väri takaisin. No, mun oikea hiustenväri on maailman tympein maantienruskea, joka ei ole tumma eikä vaalea, eikä lisäksi sovi pronssinsävyiseen keskiverto suomalaista tummempaan ihooni. Joten myöntelin että joo, luovun tästä blondista. Värjäsin mustaksi ja olen värjännyt kerran kuussa siitä asti. Kukaan ei tiedä ettei tämä ole oma värini paitsi äitini.
Sä myöntelit luopuvas blondista, mut et missään kohtaa myöntäny tai väittäny et sun luonnollinen väri olis musta, eli et sä ole mitään valehdellu. Muut vaan olettaa et sä olet oikeasti mustatukkainen, mut sehän on ihan niiden ongelma.
Naiset te ootte kans hirveitä valepukkeja!