Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka valehtelee oman hiusvärinsä?

Vierailija
10.03.2017 |

Eli siis itellä on vaaleat maantien väriset hiukset mutta oon valehdellu esim. poikaystävälle ja muillekkin jotka on kysyneet, että mun aito hiusväri on tämä blondi. Ei niissä niin paljon eroa oo mutta en oo vaan selittäny että oon joskus laittanu raitoja tai jotain vaalennussuihketta. Eli siis täällä mun uudessa asuinpaikassa monet luulee että oon aito blondi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti sinulla on blondin väritys ja vaikkapa Ranskassa olisit blondi maantienkin värillä, niin mitä tuosta? Eri asia, jos tukkasi olisi värjätty mustaksi. Tosin en tiedä silti, mitä ideaa tuossa on. Hävettääkö värjääminen?

Vierailija
2/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kuudennelta tai viidenneltä luokalta asti. Lähinnä musta/tummanruskea ollut, oikea väri on ehkä keskiruskea? Nyt olen ollut pari vuotta blondi ja tästä tykkään kyllä. Juurikasvuhan on toki järkyttävää, joten ei tätä valehdella oikein voi =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi valehdella?

Mulla on oikea väri oranssi, ja saan aina kuulla siitä. Positiivista palautetta kylläkin.

Vierailija
4/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan valehdellut hiustenväriäni. Mitä siitä saa? Oman värin olen kasvattanut esiin, on ruskea. Mummo tosin luuli, että juuri värjätty.

Vierailija
5/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi valehdella?

Mulla on oikea väri oranssi, ja saan aina kuulla siitä. Positiivista palautetta kylläkin.

Niin minullakin on oma värini oranssi ja monet ihailevat tätä väriä. Ehkä jotkut valehtelevat koska vähän häpeävät omaa väriään jos on vaikka sellainen maantienharmaa? En tiedä.

Vierailija
6/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mulla oli pienempänä ihan valkosen blondit hiukset mutta sitten ne tummu. Asun etelä-Euroopassa ja täällä jo pelkästään vaalean ruskeat hiukset näitten standardeilla blondit. Ja kesällä aurinko kyllä vaalentaa paljon hiuksia. Myös kulmat ja ripset on mulöa vaaleat. Mutta kävin nyt esim. talvella ottaan vähä raitaa alimmaisiin hiuksiin kun ne aina tummuu enemmän kun ei aurinkokaan ota. Ja mainitsin siitä poikaystävälle mutta se vaan mainitsi että leikkasko ne paljonkin, näyttää lyhyemmältä ::D

ap

Vierailija
7/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei hävetä värjääminen mutta kun en näitä mitenkään värjäile kestoväreillä tai muuta niin tuntuu tyhmältä mainita kun ihmiset kysyy väristä, että joo kaheksan kuukautta sitten laitoin puoleen päähän raitoja ja aina välillä talvella peitän tyvikasvua vaalennussuihkeella.Helpompi vaan sanoa että joo tää on mun väri.

ap

Vierailija
8/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistan että mä joskus jollekkin mun nuoruuden poikaystävälle valehtelin.

Vierailija
9/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valehdellut olevani oikea blondi. Näkeehän sen juuresta, etten ole.

Vierailija
10/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Saksassa myyjä kysyi, olenko "natural blond"? Muuten ei ole kysytty ja tuollekin vastasin, etten ole.

Vierailija
11/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kuudennelta tai viidenneltä luokalta asti. Lähinnä musta/tummanruskea ollut, oikea väri on ehkä keskiruskea? Nyt olen ollut pari vuotta blondi ja tästä tykkään kyllä. Juurikasvuhan on toki järkyttävää, joten ei tätä valehdella oikein voi =D

Olet edelleen keskiruskea.

Vierailija
12/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ulkomailla valehtelen että oon oikee platinablondi. Saa paljon ihastelua osakseen!

Vierailija
13/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan synny tatuoinnit ihollaankaan vai syntyykö? I just love love loove my fake brune hear! :)

Vierailija
14/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa valehdella, jos ei edes kysytä..

Vierailija
15/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vierailija
16/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo ei tossa nyt mitään oo. Olis eri asia jos värjäisit vaikka mustaksi ja väittäisit että ne on aidot kuten myös sun piilareilla feikatut ruskeat silmät ja feikkibruna.

Vierailija
17/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat.

Jotkut saa ongelman vaikka toisen hiusten väristä.

Vierailija
18/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat.

En mä tiedä mitä sä oot lukenut mutta ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ollu tässä???

ap

Vierailija
19/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo ei tossa nyt mitään oo. Olis eri asia jos värjäisit vaikka mustaksi ja väittäisit että ne on aidot kuten myös sun piilareilla feikatut ruskeat silmät ja feikkibruna.

Olen asiakaspalvelija ja kerran joku mies asiakas kehu mun rusketusta poskilla. Tokasin suoraan, et "ei se on vaan puuteria". Oli aika hauska ilme miehellä. Olin tosin nuori tytön hupakko tuolloin.

Vierailija
20/29 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat.

En mä tiedä mitä sä oot lukenut mutta ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ollu tässä???

ap

Sitte sulla ei kai ole ollu? Turhaa leukojen jauhantaa tuoki. Vähempi kärkkäys on hyve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme